Gå til innhold

Star Wars Episode VII - The Force Awakens - Spoilertråd for de som har sett filmen


edge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sitter på ipad så får ikke bygget denne inn, men her er linken:

Sunday movies har en fin teori på at Rey er Obi wan sin datter. Sjekk ut linken!

Edit: whoops der var den jo :)

Eg får ikkje sett klippet no med lyd, men Rey kan sjølvsagt ikkje vera Obi-wan si dotter, for han døydde lenge før Rey vart fødd.

Sååå du gadd ikke bruke tid på å se den faktiske filmen, men svare på posten å lage et argument for det om? Bravo!

Vi vet vel ikke 100% hvor lang tiden er gått fra obo wan døde, til rey ble født, uansett! Så anbefaler deg å se den. Sunday movies pleier gjøre leksa si!

Lenke til kommentar

 

Ja, vi sovnet alle sammen. Derfor kritikerne gir den 94/100 og kinogåerne 91/100...

Det underer meg hva dem egentlig har fått med seg på kinoen når dem satt der å så på. Helt utrolig. Har folk så lav standar at det nesten er samme hva dem ser på?.

 

Må si meg enig med @Lurerlurer.

Filmen skuffet meg på mange områder.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde gledet meg så til star wars the force awakens. Sett nå 2 ganger på kino, håpet filmen ville bli bedre andre gangen, men den ble rett og slett nesten dårligere. Ufattelig at disse folkene har fått lov til å lage en så storartet film. Gjør meg trist.

Syns det er så rart at folk liker den så godt, spesielt at den kun får 5-6 terningkast.

 

Hvor er politikken i star wars? Alt fra Roboter som lager lyder som noen personer forsto. Fra mange dårlig scener der filmen ser ut som er laget på 1950 tallet. Og rey som har sjanse til å matche en skadet kylo ren. Bare måten luke tar av seg hetten på slutten av filmen var dårlig skuespill. Skjønner ikke at folk ikke legger merke til slike ting.

 

Endel 3d effekter var bra, men var så mye ellers dårlig at det skulle bare mangle.

 

Men det som var heftig var jo selvfølgelig at dem laget liv i darth plagueis "the wise" aka supreme leader snoke.

Og spørsmålet om det er Snoke som har startet hele skywalker slekta med midi-chlorians to create life siden anakin faktisk ikke hadde noen far, akkurat som jesus :O!

 

Uansett, trist at dem ødelegger en mulighet for å lage en så sinnsykt bra film til star wars. Om ikke nummer 8 blir bedre er det ikke håp for star wars lengre.

Midi-chlorians..? Om du er ein PT-elskar, så er det nokså uinteressant kva du måtte meina.

 

Eg er spent på korleis du meiner ein ved hjelp av GODT skodespel tek av seg ei hette!

Lenke til kommentar

 

 

Sitter på ipad så får ikke bygget denne inn, men her er linken:

Sunday movies har en fin teori på at Rey er Obi wan sin datter. Sjekk ut linken!

Edit: whoops der var den jo :)

Eg får ikkje sett klippet no med lyd, men Rey kan sjølvsagt ikkje vera Obi-wan si dotter, for han døydde lenge før Rey vart fødd.
Sååå du gadd ikke bruke tid på å se den faktiske filmen, men svare på posten å lage et argument for det om? Bravo!

Vi vet vel ikke 100% hvor lang tiden er gått fra obo wan døde, til rey ble født, uansett! Så anbefaler deg å se den. Sunday movies pleier gjøre leksa si!

Dei har kanskje gjort leksa si, men det har ikkje DU. Såg den no, og teorien går IKKJE ut på at Rey er Obi-wan si dotter. Noko som sjølvsagt ville vore idiotisk etter som Obi-wan døydde 10-15 år før Rey vart fødd. Prøv igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Ja, vi sovnet alle sammen. Derfor kritikerne gir den 94/100 og kinogåerne 91/100...

Det underer meg hva dem egentlig har fått med seg på kinoen når dem satt der å så på. Helt utrolig. Har folk så lav standar at det nesten er samme hva dem ser på?.

Må si meg enig med @Lurerlurer.

Filmen skuffet meg på mange områder..

Eg seier som Luke: "You want the impossible!"

 

Sjølvsagt er ikkje filmen perfekt, dei kunne spart seg for endå ei dødsstjerne, for eksempel. Men filmen er god NOK, og dannar eit godt grunnlag for kommande filmar, og er ikkje minst ein gedigen opptur frå dei svært elendige episode 1-3.

Endret av Knut Lavngard
Lenke til kommentar

 

Jeg hadde gledet meg så til star wars the force awakens. Sett nå 2 ganger på kino, håpet filmen ville bli bedre andre gangen, men den ble rett og slett nesten dårligere. Ufattelig at disse folkene har fått lov til å lage en så storartet film. Gjør meg trist.

Syns det er så rart at folk liker den så godt, spesielt at den kun får 5-6 terningkast.

 

Hvor er politikken i star wars? Alt fra Roboter som lager lyder som noen personer forsto. Fra mange dårlig scener der filmen ser ut som er laget på 1950 tallet. Og rey som har sjanse til å matche en skadet kylo ren. Bare måten luke tar av seg hetten på slutten av filmen var dårlig skuespill. Skjønner ikke at folk ikke legger merke til slike ting.

 

Endel 3d effekter var bra, men var så mye ellers dårlig at det skulle bare mangle.

 

Men det som var heftig var jo selvfølgelig at dem laget liv i darth plagueis "the wise" aka supreme leader snoke.

Og spørsmålet om det er Snoke som har startet hele skywalker slekta med midi-chlorians to create life siden anakin faktisk ikke hadde noen far, akkurat som jesus :O!

 

Uansett, trist at dem ødelegger en mulighet for å lage en så sinnsykt bra film til star wars. Om ikke nummer 8 blir bedre er det ikke håp for star wars lengre.

Midi-chlorians..? Om du er ein PT-elskar, så er det nokså uinteressant kva du måtte meina.

 

Eg er spent på korleis du meiner ein ved hjelp av GODT skodespel tek av seg ei hette!

 

Skjønte ikke hva du mente med første linje.

 

Se filmen engang til. Ser ut som han står foran kamera og prøver igjen, og igjen for å se mest barsk ut. Men som jeg sier er at folk har ekstremt lav standar for at ting skal være bra. Star wars liksom.. vi er i 2015, og det virker som dem bare har sausa sammen en film for å tjene penger.

Lenke til kommentar

 

 

 

Ja, vi sovnet alle sammen. Derfor kritikerne gir den 94/100 og kinogåerne 91/100...

Det underer meg hva dem egentlig har fått med seg på kinoen når dem satt der å så på. Helt utrolig. Har folk så lav standar at det nesten er samme hva dem ser på?.
Må si meg enig med @Lurerlurer.

Filmen skuffet meg på mange områder..

Eg seier som Luke: "You want the impossible!"

 

Sjølvsagt er ikkje filmen perfekt, dei kunne spart seg for endå ei dødsstjerne, for eksempel. Men filmen er god NOK, og dannar eit godt grunnlag for kommande filmar, og er ikkje minst ein gedigen opptur frå dei svært elendige episode 1-3.

 

Spart seg for enda en dødsstjerne? Så det er enda en dødsstjerne du har problemer med i filmen. Så bare det at endel personer går rundt og snakker med en som sier biiiiiip biiiiip biiiiiiip. Men folk er forskjellige, syns ihvertfall for og være i 2015 så var filmen utrolig dårlig laget. Og dem skulle brukt mye lengre tid på filmen.

Lenke til kommentar

 

Rey/Luke"

Original teori..

Eg seier som Han Solo: "I'm glad you're here to tell us these things!"

Selvfølgelig er ikke denne teorien orginal, det er en av de store teoriene i forkant av ep.8.

 

Men se på det heller som en samling av punkter som støtter opp under den teorien. Er langt fra sikkert at teorien stemmer.

 

Tipper du ikke hadde tenkt på alt som ble rabla ned.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ja, vi sovnet alle sammen. Derfor kritikerne gir den 94/100 og kinogåerne 91/100...

 

Det underer meg hva dem egentlig har fått med seg på kinoen når dem satt der å så på. Helt utrolig. Har folk så lav standar at det nesten er samme hva dem ser på?.
Må si meg enig med @Lurerlurer.

Filmen skuffet meg på mange områder..

Eg seier som Luke: "You want the impossible!"

Sjølvsagt er ikkje filmen perfekt, dei kunne spart seg for endå ei dødsstjerne, for eksempel. Men filmen er god NOK, og dannar eit godt grunnlag for kommande filmar, og er ikkje minst ein gedigen opptur frå dei svært elendige episode 1-3.

Spart seg for enda en dødsstjerne? Så det er enda en dødsstjerne du har problemer med i filmen. Så bare det at endel personer går rundt og snakker med en som sier biiiiiip biiiiip biiiiiiip. Men folk er forskjellige, syns ihvertfall for og være i 2015 så var filmen utrolig dårlig laget. Og dem skulle brukt mye lengre tid på filmen.

Det at de mennesklige karakterene kan kommunisere med BB8/Chewie/R2-D2 er jo virkelig en av de tingene som får Star Wars til å være netopp Star Wars.

 

Du virker til å være veldig fan av Star Wars (ref. Darth Plagious). Merklig at noen som er så inn i SW ikke klarer å se hva 95% av andre fans ser, nemlig at dette er en veldig bra Star Wars film. Selvsagt svakere sett i lys av filmen kun sett isolert sett. Men som en del av filmserien er den meget sterk.

 

Den er også veldig morsom, mye bedre humor en i flertallet av komedier som kommer ut.

 

Er man en vanlig kinogjenger uten forkunnskaper om SW så synes man filmen er helt ok og morsom. Er man fan så burde man like den veldig godt IMo.

 

Det at det er en film med sterke paraleller til den orginale trilogien er jo for å sette et klart grunnlag for de neste 6-8 filmene som kommer. Dette grunnlaget blir klart best gitt ved å være tydlig på at Star Wars er tilbake til røttene. Det klarer denne filmen meget godt. Kanskje til og med litt for godt.

Lenke til kommentar

Jeg så filmen seint igår kveld. Man får nesten samme gamle Star Wars følelsen tilbake. Terningkast: 4

Oppdaterte meg på episode 4-6 dagene før jul. Jeg fikk frysninger bare to ganger da jeg så ep. 4-6 om igjen, ingen slik opplevelse med ep. VII. Men den er 100 ganger bedre enn ep. I-III. 

 

Jeg ble overrasket at Kylo Ren(Ben Solo) var sønnen til Han Solo. Synd at Han Solo blir drept, men det var nødvendig.

 

En mega stor dødsstjerne som sprenger på slutten, en helt som dør.... Har ikke vi sett dette i Star Wars(original tittel) fra 1977?

 

Stor pluss at de har gått mer tilbake til puppets istedet for CGI.

 

Rey bør ikke være dattera til Luke, da blir hele greia bare vanvittig latterlig. Da er det heller bedre om hun er en etterkommer av Jinn eller Kenobi der "The Force" har hoppet over noen generasjoner.

 

Snoke? WTF!? 

 

Hvorfor er det stormtroppers i filmen? I prequel filmene var det roboter og cloner. Rebel forces knuste Keiseren og Vader i episode VI, nå har vi en Darth Vader wannabe og en ny keiser wannabe. Stormtroppers er kinappede barn som er trent opp og hjernevasket til å bli soldater. Er Agent 47 blant dem? Itillegg er det forsatt Rebel Forces, 30 år etter at de vant mot det onde. Det finnes lav budsjett Sci-Fi TV serier med bedre manus enn dette.

 

Star Wars er og blir filmer for tenåringer. Jeg så litt av Star Wars for første gang som 6-7 åring da den ble sendt på Nrk i 1984, jeg så hele serien en del år etter da jeg var rundt 10. Da den nye VHS versjonene kom ut på 90-tallet så jeg alle episodene flere ganger, fantastisk opplevelse å se dem med Dolby Surround(dette var før DVD og Widescreen TV). Jeg digget Star Wars og så ep- I på kino. Ep. II og III ble ikke sett på kino pga ep. I. Det er mulig det er en kombinasjon av at jeg var blitt voksen og at episode I-III var dårligere enn de originale at jeg mistet interessen for Star Wars. Er ikke 100% fan ennå....

 

Dette er den første filmen av 3 eller 5? Det blir sikkert bedre.... 

 

 

Edit: Hvorfor har Luke samme etternavn som faren hvis de prøver å gjemme han? Han skulle hatt etternavnet til stebroren til Anakin Skywalker, Owen Lars (Uncle Owen). Men Luke Lars er ikke like kult som Luke Skywalker. Leia fikk navnet til Senator Organa. 

Endret av Membership Expired
Lenke til kommentar

Jeg så filmen seint igår kveld. Man får nesten samme gamle Star Wars følelsen tilbake. Terningkast: 4

Oppdaterte meg på episode 4-6 dagene før jul. Jeg fikk frysninger bare to ganger da jeg så ep. 4-6 om igjen, ingen slik opplevelse med ep. VII. Men den er 100 ganger bedre enn ep. I-III.

 

Dette er den første filmen av 3 eller 5? Det blir sikkert bedre....

 

Det er planlagt minst 5 nye, men mer sansynlig at det blir 8-11 nye.

 

Jeg er veldig fan av Star Wars og har sett filmen 4 ganger nå. Mulig jeg er subjektiv, men jeg har altså sett filmen med fire forskjellige grupper og publikum. Alle gangene reagerte de fulle kinosalene med klapping/jubel og store smil (frysninger om du vil) når man kom til scenene med Millenium Falcon på Jakku/ Han Solo "Chewie we are home". / "Treningsballen" til Luke. / Leia og C3-PO. / R2-D2. / Rey fikk lyssverdet i hånden mot Kylo Ren./ samt Luke på slutten.

 

Spontan reaksjonen til de fire gruppene jeg har sett filmen med har vært ganske unisont;

Star Wars is back og alle vil se neste film så fort det er mulig.

 

Jeg respekterer at folk ikke liker filmen, men samme som jeg ikke liker Sushi så skjønner jeg at det er veldig godt for mange og er en suksess.

 

Lurer på om dere kritikere av filmen klarer å skjønne at dette var en veldig bra Star Wars film men bare ikke satt hos dere? For denne filmen har knust alle rekorder så langt og er spådd å bli tidenes kassasuksess.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Ja, vi sovnet alle sammen. Derfor kritikerne gir den 94/100 og kinogåerne 91/100...

Det underer meg hva dem egentlig har fått med seg på kinoen når dem satt der å så på. Helt utrolig. Har folk så lav standar at det nesten er samme hva dem ser på?.
Må si meg enig med @Lurerlurer.

Filmen skuffet meg på mange områder..

Eg seier som Luke: "You want the impossible!"

Sjølvsagt er ikkje filmen perfekt, dei kunne spart seg for endå ei dødsstjerne, for eksempel. Men filmen er god NOK, og dannar eit godt grunnlag for kommande filmar, og er ikkje minst ein gedigen opptur frå dei svært elendige episode 1-3.

Spart seg for enda en dødsstjerne? Så det er enda en dødsstjerne du har problemer med i filmen. Så bare det at endel personer går rundt og snakker med en som sier biiiiiip biiiiip biiiiiiip. Men folk er forskjellige, syns ihvertfall for og være i 2015 så var filmen utrolig dårlig laget. Og dem skulle brukt mye lengre tid på filmen.

Det at de mennesklige karakterene kan kommunisere med BB8/Chewie/R2-D2 er jo virkelig en av de tingene som får Star Wars til å være netopp Star Wars.

 

Du virker til å være veldig fan av Star Wars (ref. Darth Plagious). Merklig at noen som er så inn i SW ikke klarer å se hva 95% av andre fans ser, nemlig at dette er en veldig bra Star Wars film. Selvsagt svakere sett i lys av filmen kun sett isolert sett. Men som en del av filmserien er den meget sterk.

 

Den er også veldig morsom, mye bedre humor en i flertallet av komedier som kommer ut.

 

Er man en vanlig kinogjenger uten forkunnskaper om SW så synes man filmen er helt ok og morsom. Er man fan så burde man like den veldig godt IMo.

 

Det at det er en film med sterke paraleller til den orginale trilogien er jo for å sette et klart grunnlag for de neste 6-8 filmene som kommer. Dette grunnlaget blir klart best gitt ved å være tydlig på at Star Wars er tilbake til røttene. Det klarer denne filmen meget godt. Kanskje til og med litt for godt.

 

 

 

 

 

 

 

Ja, vi sovnet alle sammen. Derfor kritikerne gir den 94/100 og kinogåerne 91/100...

Det underer meg hva dem egentlig har fått med seg på kinoen når dem satt der å så på. Helt utrolig. Har folk så lav standar at det nesten er samme hva dem ser på?.
Må si meg enig med @Lurerlurer.

Filmen skuffet meg på mange områder..

Eg seier som Luke: "You want the impossible!"

Sjølvsagt er ikkje filmen perfekt, dei kunne spart seg for endå ei dødsstjerne, for eksempel. Men filmen er god NOK, og dannar eit godt grunnlag for kommande filmar, og er ikkje minst ein gedigen opptur frå dei svært elendige episode 1-3.

Spart seg for enda en dødsstjerne? Så det er enda en dødsstjerne du har problemer med i filmen. Så bare det at endel personer går rundt og snakker med en som sier biiiiiip biiiiip biiiiiiip. Men folk er forskjellige, syns ihvertfall for og være i 2015 så var filmen utrolig dårlig laget. Og dem skulle brukt mye lengre tid på filmen.

Det at de mennesklige karakterene kan kommunisere med BB8/Chewie/R2-D2 er jo virkelig en av de tingene som får Star Wars til å være netopp Star Wars.

 

Du virker til å være veldig fan av Star Wars (ref. Darth Plagious). Merklig at noen som er så inn i SW ikke klarer å se hva 95% av andre fans ser, nemlig at dette er en veldig bra Star Wars film. Selvsagt svakere sett i lys av filmen kun sett isolert sett. Men som en del av filmserien er den meget sterk.

 

Den er også veldig morsom, mye bedre humor en i flertallet av komedier som kommer ut.

 

Er man en vanlig kinogjenger uten forkunnskaper om SW så synes man filmen er helt ok og morsom. Er man fan så burde man like den veldig godt IMo.

 

Det at det er en film med sterke paraleller til den orginale trilogien er jo for å sette et klart grunnlag for de neste 6-8 filmene som kommer. Dette grunnlaget blir klart best gitt ved å være tydlig på at Star Wars er tilbake til røttene. Det klarer denne filmen meget godt. Kanskje til og med litt for godt.

 

At rey kan snakke med BB som det er en kamerat blir for dumt. Jeg skjønte når luke snakket med R2-D2 i episode 5, men i episode 4 så skjønte ikke luke en eneste ting hva R2-D2 sa. Da oversatte C-3PO hele tiden, noe som kom naturlig.

 

Når Han solo, Finn og chewie kommer inn til dødsstjerner og stopper phasma for at hun skal koble av skjoldet. Selvfølgelig ville denne characteren ikke bare slått av skjolden, og woops så var det fritt frem. Bare slike ting syns jeg er utrolig at folk syns er bra. Skjønner at det er stor forskjell mellom star wars fan.

 

Jeg syns det er rart hvor tam den er, men når man setter seg ned og forventer en forrykende film, så er det selvfølgelig ikke rart man blir skuffet.  At det eneste du ser fra republikken er at dem alle blir knust av dødsstjernen er utrolig. Hvorfor får dem ikke litt politikk inn i bilde, så man kunne fått en liten forståelse istedenfor masse scener som kunne bare vært klippet vekk. 

 

En skikkelig star wars fan forventer mer fra slike filmer, rett og slett. Og det skal mer enn kun skyting, eksplosjoner, og dårlig slowmotion fektesener til at man skal bli tatt av vinden. 

Endret av lurerlurer
Lenke til kommentar

 

Jeg så filmen seint igår kveld. Man får nesten samme gamle Star Wars følelsen tilbake. Terningkast: 4

Oppdaterte meg på episode 4-6 dagene før jul. Jeg fikk frysninger bare to ganger da jeg så ep. 4-6 om igjen, ingen slik opplevelse med ep. VII. Men den er 100 ganger bedre enn ep. I-III.

 

Dette er den første filmen av 3 eller 5? Det blir sikkert bedre....

Det er planlagt minst 5 nye, men mer sansynlig at det blir 8-11 nye.

 

Jeg er veldig fan av Star Wars og har sett filmen 4 ganger nå. Mulig jeg er subjektiv, men jeg har altså sett filmen med fire forskjellige grupper og publikum. Alle gangene reagerte de fulle kinosalene med klapping/jubel og store smil (frysninger om du vil) når man kom til scenene med Millenium Falcon på Jakku/ Han Solo "Chewie we are home". / "Treningsballen" til Luke. / Leia og C3-PO. / R2-D2. / Rey fikk lyssverdet i hånden mot Kylo Ren./ samt Luke på slutten.

 

Spontan reaksjonen til de fire gruppene jeg har sett filmen med har vært ganske unisont;

Star Wars is back og alle vil se neste film så fort det er mulig.

 

Jeg respekterer at folk ikke liker filmen, men samme som jeg ikke liker Sushi så skjønner jeg at det er veldig godt for mange og er en suksess.

 

Lurer på om dere kritikere av filmen klarer å skjønne at dette var en veldig bra Star Wars film men bare ikke satt hos dere? For denne filmen har knust alle rekorder så langt og er spådd å bli tidenes kassasuksess.

 

Hadde filmen vært lagd for 2 kroner ville den blitt sett av alle verden rundt uansett. Men at man ikke vil ha noe realitet i filmen istedenfor at alt går nesten dem snille sin vei er kjedelig. 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg så filmen seint igår kveld. Man får nesten samme gamle Star Wars følelsen tilbake. Terningkast: 4

Oppdaterte meg på episode 4-6 dagene før jul. Jeg fikk frysninger bare to ganger da jeg så ep. 4-6 om igjen, ingen slik opplevelse med ep. VII. Men den er 100 ganger bedre enn ep. I-III.

Dette er den første filmen av 3 eller 5? Det blir sikkert bedre....

 

Det er planlagt minst 5 nye, men mer sansynlig at det blir 8-11 nye.

Jeg er veldig fan av Star Wars og har sett filmen 4 ganger nå. Mulig jeg er subjektiv, men jeg har altså sett filmen med fire forskjellige grupper og publikum. Alle gangene reagerte de fulle kinosalene med klapping/jubel og store smil (frysninger om du vil) når man kom til scenene med Millenium Falcon på Jakku/ Han Solo "Chewie we are home". / "Treningsballen" til Luke. / Leia og C3-PO. / R2-D2. / Rey fikk lyssverdet i hånden mot Kylo Ren./ samt Luke på slutten.

Spontan reaksjonen til de fire gruppene jeg har sett filmen med har vært ganske unisont;

Star Wars is back og alle vil se neste film så fort det er mulig.

Jeg respekterer at folk ikke liker filmen, men samme som jeg ikke liker Sushi så skjønner jeg at det er veldig godt for mange og er en suksess.

Lurer på om dere kritikere av filmen klarer å skjønne at dette var en veldig bra Star Wars film men bare ikke satt hos dere? For denne filmen har knust alle rekorder så langt og er spådd å bli tidenes kassasuksess.

Hadde filmen vært lagd for 2 kroner ville den blitt sett av alle verden rundt uansett. Men at man ikke vil ha noe realitet i filmen istedenfor at alt går nesten dem snille sin vei er kjedelig.

Er det virkelig så ekstremt vanskelig for deg å forstå at noen (MANGE) liker dette, og du er ikke en av dem? Mer er det vel ikke å tilføye?

 

Feks. jeg liker sport, men baseball og basketball er noe av det dølleste jeg ser.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg så filmen seint igår kveld. Man får nesten samme gamle Star Wars følelsen tilbake. Terningkast: 4

Oppdaterte meg på episode 4-6 dagene før jul. Jeg fikk frysninger bare to ganger da jeg så ep. 4-6 om igjen, ingen slik opplevelse med ep. VII. Men den er 100 ganger bedre enn ep. I-III.

Dette er den første filmen av 3 eller 5? Det blir sikkert bedre....

Det er planlagt minst 5 nye, men mer sansynlig at det blir 8-11 nye.

Jeg er veldig fan av Star Wars og har sett filmen 4 ganger nå. Mulig jeg er subjektiv, men jeg har altså sett filmen med fire forskjellige grupper og publikum. Alle gangene reagerte de fulle kinosalene med klapping/jubel og store smil (frysninger om du vil) når man kom til scenene med Millenium Falcon på Jakku/ Han Solo "Chewie we are home". / "Treningsballen" til Luke. / Leia og C3-PO. / R2-D2. / Rey fikk lyssverdet i hånden mot Kylo Ren./ samt Luke på slutten.

Spontan reaksjonen til de fire gruppene jeg har sett filmen med har vært ganske unisont;

Star Wars is back og alle vil se neste film så fort det er mulig.

Jeg respekterer at folk ikke liker filmen, men samme som jeg ikke liker Sushi så skjønner jeg at det er veldig godt for mange og er en suksess.

Lurer på om dere kritikere av filmen klarer å skjønne at dette var en veldig bra Star Wars film men bare ikke satt hos dere? For denne filmen har knust alle rekorder så langt og er spådd å bli tidenes kassasuksess.

Hadde filmen vært lagd for 2 kroner ville den blitt sett av alle verden rundt uansett. Men at man ikke vil ha noe realitet i filmen istedenfor at alt går nesten dem snille sin vei er kjedelig.

Er det virkelig så ekstremt vanskelig for deg å forstå at noen (MANGE) liker dette, og du er ikke en av dem? Mer er det vel ikke å tilføye?

 

Feks. jeg liker sport, men baseball og basketball er noe av det dølleste jeg ser.

 

Veldig vanskelig å forstå egentlig. Nesten det samme som om alle liker fotball(star wars).. og ser en fryktelig dårlig fotball kamp, mens de fleste står å jubler fordi det var en dårlig fotball kamp. 

Dem spilte i slowmotion, og det ene laget lot ballen gå inn i mål med vilje fordi det andre laget spurt om dem kunne gjøre det. lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...