Gå til innhold

Stem på ditt favorittspill fra spillåret 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker på om jeg har spilt noen AAA i år som er nye, eneste spillet jeg i hue kommer på er fra 2015 som jeg likte er stardrive 2, men det er langt fra et AAA. Tror alle stor jeg har spilt i år er fra 2014 eller eldre?

 

 

Må sjekke steamen min og se hvilke spill jeg har fra 2015

 

Godt å få informert oss om det, da vet vi at du ikke rører nye AAA spill for det er for mainstream!

  • Liker 8
Lenke til kommentar

For meg personlig blir det Heroes of the Storm, selv om det ikke er perfekt på noe vis, og at det er andre spill som er bedre. Så har Heroes gitt meg mest glede på tiden jeg har brukt på det.

 

Av andre spill så er det ikke så mangen jeg faktisk har kjøpt heller dette året (god del penger forsvant inn til Blizzard), eneste jeg kommer på i farten er Fallout 4 som jeg storkoste meg med også.

Lenke til kommentar

Ingen av mine 10 favorittspill fra 2015 er på lista engang, men ingen av dem hadde fått noen stemmer uansett.. Synes også det er litt tidlig å ha en avstemming før en av årets store GOTY-kandidater er lansert, så det går uansett ikke å stemme. (Jada, jeg vet at ingen er interessert i et ordentlig Fallout-spill.)

Shovel Knight er forøvrig fra 2014.  Det er fryktelig sløvt, men det er jo lista i sin helhet også forsåvidt. Var den med på lista i 2014? Hvis ikke kan jo håpe på at at det blir mulig å stemme på noen av 2015s beste spill til neste år.....

 

PS: Ja, den var tydeligvis med i fjor, siden til og med en av skribentene hadde den på sin liste.

 

http://www.gamer.no/artikler/feature-dette-er-vare-personlige-spillfavoritter-i-2014/166462/2

Lenke til kommentar

Legger inn en rent symbolsk stemme på The Legend of Heroes: Trails in the Sky Second Chapter. For min del er dette svært tradisjonelle og historiefokuserte JRPGet det beste spillet som kom ut i 2015, akkurat som First Chapter var min favoritt i 2014, men selvfølgelig har det ingen sjanse i en slik kåring der de store AAA-titlene naturligvis vil stikke av med topplasseringene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

PS: Du MÅ være logget inn i Google for å få opp avstemningsskjemaet...

For å delta på noe i et nettsted må man altså være registrert som produktet til et annet nettsted. Slikt er uaktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...