Gå til innhold

Kamptråd - Wolfsburg vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på LvG får sparken om vi ikke går videre, regner med kampen i morgen også blir like kjedelig som de andre, 0-0 eller noe.

De bør begynne å tenke litt, supporterene reiser ikke til Old Trafford for å se den kjedelige fotballen som har blitt levert under LvG, det hørte vi på pipingen etter West Ham kampen. ''Viktig at fansen er fornøyd'' my ass.

Lenke til kommentar

Noen som skriver at McNair også sliter litt med en skade (selv om han er med i troppen som drar til Wolfsburg). Vet ikke om Schweinsteiger får starte heller, pga den albuen? Om, så vil laget kanskje se ut sånn her:

 
Martial 
Memphis - Mata - Lingard 
Fellaini - Carrick 
Young - Blind - Smalling - Darmian
DDG

Lenke til kommentar
Mhm. I det som er en av sesongens viktigste kamper, er over halvparten av (tilgjengelige) utespillere mellom 18-22 år:

Paddy McNair (20)

Guillermo Varela (22)

Cameron Borthwick-Jackson (18)

Sean Goss (20)

Nick Powell (21)

Jesse Lingard (22)

Andreas Pereira (19)

Memphis Depay (21)

Anthony Martial (20)

Endret av blured
Lenke til kommentar

Hvis vi stiller med Martial, Depay og Lingard på topp

Hvis vi stiller med Carrick og Fellaini på sentral midtbane

 

Ja, da er vi faen meg utrolig heldige hvis vi tar poeng i kveld. Ingen kan si noe som helst selv om vi forsvarer oss til ett poeng. Det er et lag med helt nye spillere og noen besteforeldre. Har en ekkel følelse av at vi ryker i kveld, men det vil i mine øyne være helt fortjent. Vi har vært dårlig i årets CL og jeg har ikke store troen på at vi kan komme særlig langt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke veldig stor tro på at vi klarer det her. Hadde nok foretrukket Carrick og bedre kontroll på midtbanen. Jeg vil at vi skal vinne pga vi er gode til å angripe mot etablert forsvar (hvilket vi ikke akkurat har vært denne sesongen...), så Fellaini er sånn sett kanskje mer pragmatisk.

 

COME ON YOU REDS (CSKA)!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...