Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

 

 

Jeg har ingen intensjon om å få en bitter norsk gammel kommunist til å støtte Trump,

 

Har tillit til at amerikanerne vet best hvem de trenger som sin neste president...

 

Så får " intelligentsiaen " lulle seg videre i sin egen selvgodhet...  

 

"Trenger en sterk vestlig nasjon som ikke er redd for å tukte dette pakket nede i disse araberlandene.."

 

Menneskeverd og intelligens er to forskjellige ting, hvis fellesnevner er at du innehar ingen av de.

 

 

Godt du har øye for detaljer..... eller er det en kongle du har fått i øyet ??

 

Sett deg på kamelen din å ri ned i disse araberlandene, og gi en lyd når du finner menneskeverd der nede..

 

Regner med det blir lenge til vi hører fra deg da...

 

 

Jeg finner menneskeverd der det er mennesker.

 

Det var en annen fyr på det glade førtitallet som likte å dele mennesker etter verdi, du lærer snart om han på skolen :) God kveld!

 

Ps: Du burde tilsløre rasismen litt.

 

ONtopic:

                       JebBush.com

Trump kjøpte Tedcruz.com :) En liten glipp i avtalen eller noe førte til at Trump rakk å stjele domenet. Det synes jeg var DRITRÅTT.

 

 

 

For ikke å snakke om at du burde tilsløre kommunismen din litt, men det blir nok vrient....

 

"Jeg finner menneskeverd der jeg finner mennesker "....skulle tro du var født i går....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at jeg synes mennesker er like mye verdt har ikke noe med kommunisme å gjøre. Kommunisme er.. Vent litt.. Kommunisme er at alle må gå likt kledd åååå må tjene det samma åååee folka bare har keiser eller no og bare.

 

Og bare for å være helt klar, jeg elsket at Trump kjøpte den nettsida altså. Null ironi, hatten av til Trump. Det var meget sneaky.

Lenke til kommentar

Det at jeg synes mennesker er like mye verdt har ikke noe med kommunisme å gjøre. Kommunisme er.. Vent litt.. Kommunisme er at alle må gå likt kledd åååå må tjene det samma åååee folka bare har keiser eller no og bare.

 

Og bare for å være helt klar, jeg elsket at Trump kjøpte den nettsida altså. Null ironi, hatten av til Trump. Det var meget sneaky.

 

Født i går, eller ikke edru....går vel ut på det samme...

Lenke til kommentar

 

Nei, du har nok ikke det. For det var Russland som angrep, ikke vesten.

 

Javel? Det var Russisk støttede opprørere som tok over i Kiev med vold? Eller var det folkeavstemning?

 

Det var ukrainske opprørere som kastet en despot som var underkastet Russland, og Russland svarte med å gå inn med russiske styrker. I en lokal konflikt, altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er du så redd for Trump? Er du provosert over at det endelig er en vestlig leder som sier at han vil gjøre det som er best for sitt land, og ikke hva som er best for alle andre land?

 

Trump er bare en PR-klovn, og han vil bare gjøre det som er best for ham selv. Han kunne ikke brydd seg mindre om landet sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror det må være en av to:

 

1. Maktsyk narsissist. Utrettet det han kan i buisinessverden og tjent mer enn han klarer å bruke, nå er det makt han higer etter og går over lik for å oppnå dette. Han sikter så høyt som det er mulig og går derfor etter presidenvervet, koste hva det koster vil.

 

2. Tidenes troll. Det begynner å bli mye som peker på at han til syvende og sist ikke ønsker presidentvervet i seg selv, men heller all PR og oppmerksomhet som vi ser han får av i pose og sekk i denne prosessen.. Man kommer ikke unna at han de siste mnd har gjort alt han kan for å svekke sitt kandidatur med hårreisende uttalelser som går på tvers av all anstendighet og også tilsynelatende av sin egen målgruppe. Alt ifra å ikke møte i debatter til nå siste hvor han går til angrep på paven. Før dette har han vært igjennom alle tilsynelatende fallgruver en republikansk kandidat kan gå i, og tror han er like overrasket som oss over at hans popularitet når nye høyder helt uavhengig av hva han sier og gjør.

 

Uansett hvem og hva dette fenomenet egentlig er, så blir det Amerikanske demokratiet nå satt på sin største prøve. Vinner han kan det være såpass alvorlig og polariserende at en ny borgekrig vil være imminent. Hans reaksjoner på demonstrasjonene som vil følge av dette kommer til å bli slått ned på som i en politistat, som igjen vil aksellerere volds og konfliktnivået til nye høyder.

 

Heldigvis pleier vel fornuften å seire til syvende og sist og det er vel få som bestrider at Amerikas neste president vil bli en av de to demokratiske kandidatene.

Endret av Thoto79
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

1. Maktsyk narsissist. Utrettet det han kan i buisinessverden og tjent mer enn han klarer å bruke, nå er det makt han higer etter og går over lik for å oppnå dette. Han sikter så høyt som det er mulig og går derfor etter presidenvervet, koste hva det koster vil.

 

Maktsyk narsissist, yep!

Men du kunne byttet ut "tjent" med "arvet og investert".

 

Lenke til kommentar

 

 

 

1. Maktsyk narsissist. Utrettet det han kan i buisinessverden og tjent mer enn han klarer å bruke, nå er det makt han higer etter og går over lik for å oppnå dette. Han sikter så høyt som det er mulig og går derfor etter presidenvervet, koste hva det koster vil.

 

Maktsyk narsissist, yep!

Men du kunne byttet ut "tjent" med "arvet og investert".

 

 

 

Hehe ja han ble vel født med gullskje i ræva godeste Donald, uten at han ønsker å legge for mye vekt på akkurat det ;)

 

Han har vel strengt tatt fint lite til felles med velgerne sine, utover noen mentale mangler og reduserte sosiale ferdigheter. En ting de derimot har til felles er ett vindskeivt moralsk kompass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trump har blitt som et friskt pust inn i det støvete politiske etablissement i USA. Han har gått løs på den “politiske korrektheten” som har eksistert i flere tiår. Han har fått flere til å våkne og interessere seg for politikk. Han har tatt opp de saker som flest amerikanere ser på som et problem for landet. Han er meget oppegående og har ingen bindinger til interessegrupper slik andre kandidater har.

Han har den beste strategien for å vinne presidentvalget og jeg håper han gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Trump er en stor katastrofe for verden. Helt uten kunnskap og med korttenkte populistiske loesninger paa alt.

 

Verden er i krise og har behov for en helt annen kandidat enn den apekatten.

Hvorfor er verden i krise? 

 

Hvorfor er Trump en stor katastrofe?  Er han AP'er?

 

 

Hvorfor er verden i krise? Vel årsaker er en del kriger og politikk som startet på 90 tallet, noen terrorister, og økonomiske bobler og råttne lån.

 

Norge har kanskje ikke så mange problemer ennå, men dersom det skjer noe mer så blir det synlig også her.

 

Jeg kan ikke huske at verden har hatt så mange problemer før, så den som blir president på en sånn tid får en vanskelig oppgave. Donald Duck er like godt egnet som han andre Donald.

Lenke til kommentar

 

 

Trump er en stor katastrofe for verden. Helt uten kunnskap og med korttenkte populistiske loesninger paa alt.

 

Verden er i krise og har behov for en helt annen kandidat enn den apekatten.

Hvorfor er verden i krise? 

 

Hvorfor er Trump en stor katastrofe?  Er han AP'er?

 

 

Hvorfor er verden i krise? Vel årsaker er en del kriger og politikk som startet på 90 tallet, noen terrorister, og økonomiske bobler og råttne lån.

 

Norge har kanskje ikke så mange problemer ennå, men dersom det skjer noe mer så blir det synlig også her.

 

Jeg kan ikke huske at verden har hatt så mange problemer før, så den som blir president på en sånn tid får en vanskelig oppgave. Donald Duck er like godt egnet som han andre Donald.

 

Slik har det da alltid vært, dette er ikke noe som startet på 90 tallet.

 

Norge har et problem med innvandring og et troverdighets problem

 

Det kan hende, men leser du litt om tiden før du "husker" så er det ikke vanskelig å finne noe.

 

Den siste kommentaren passer vel best i "Såpeboksen"

 

Trump will make America great again!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Trump er en stor katastrofe for verden. Helt uten kunnskap og med korttenkte populistiske loesninger paa alt.

 

Verden er i krise og har behov for en helt annen kandidat enn den apekatten.

Hvorfor er verden i krise? 

 

Hvorfor er Trump en stor katastrofe?  Er han AP'er?

 

 

Hvorfor er verden i krise? Vel årsaker er en del kriger og politikk som startet på 90 tallet, noen terrorister, og økonomiske bobler og råttne lån.

 

Norge har kanskje ikke så mange problemer ennå, men dersom det skjer noe mer så blir det synlig også her.

 

Jeg kan ikke huske at verden har hatt så mange problemer før, så den som blir president på en sånn tid får en vanskelig oppgave. Donald Duck er like godt egnet som han andre Donald.

 

Slik har det da alltid vært, dette er ikke noe som startet på 90 tallet.

 

Norge har et problem med innvandring og et troverdighets problem

 

Det kan hende, men leser du litt om tiden før du "husker" så er det ikke vanskelig å finne noe.

 

Den siste kommentaren passer vel best i "Såpeboksen"

 

Trump will make America great again!

 

 

Norge har ikke et innvandringsproblem, tvert imot er innvandring fra Polen og Estland mm helt nødvendig for å holde skuta Norge gående.

 

Sverige dermot har tatt imot alt de kan. Dersom noen har et innvandringsproblem så er det absolutt ikke Norge.

 

AP stemmer jeg ikke heller og heller ikke SV...

 

 

Jeg er ikke noe fan av forrige Bush, men boren hans som stiller er et mye tryggere valg både for Norge og for verden enn denne Donald tullingen.

Lenke til kommentar

Vel, jeg mener Norge har et innvandringsproblem med muslimer, jeg er ikke imot innvandring fra EU. Nå er dette et valg til president i USA og ikke et valg for Norge eller verden. Det vil selvsagt gi Norge og resten av verden litt flere problemer, men for amerikanere så er han et godt valg, noe som meningsmålinger viser.

Du er vel Venstre tilhenger da, forstår at du ikke liker stilen hans men hva er galt med budskapet hans?  Jeb er blodfattig, og som må ha hjelp av broren og mamma da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg mener Norge har et innvandringsproblem med muslimer, jeg er ikke imot innvandring fra EU. Nå er dette et valg til president i USA og ikke et valg for Norge eller verden. Det vil selvsagt gi Norge og resten av verden litt flere problemer, men for amerikanere så er han et godt valg, noe som meningsmålinger viser.

Du er vel Venstre tilhenger da, forstår at du ikke liker stilen hans men hva er galt med budskapet hans?  Jeb er blodfattig, og som må ha hjelp av broren og mamma da!

 

Jeg har ikke noe problem med muslimer, annet enn at man skal holde oppsikt med det ekstreme miljøet noe Norge allerede gjør.

 

Meningsmålingene har ingenting å gjøre med at han er et godt valg.

 

Det er ikke først og fremst innvandringspolitikken til Donald jeg er imot, bare det at han er farlig for verden. Han vil bli "venn" med Putin, etter alt det Putins Russland har gjort i Europa den siste tiden.

 

Tror du det at han vil bli venn av Putin eller at han vil ut av NATO er en god ting for Norge?

 

Han er like uberegnelig som de han skremmer mot.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

 

Vel, jeg mener Norge har et innvandringsproblem med muslimer, jeg er ikke imot innvandring fra EU. Nå er dette et valg til president i USA og ikke et valg for Norge eller verden. Det vil selvsagt gi Norge og resten av verden litt flere problemer, men for amerikanere så er han et godt valg, noe som meningsmålinger viser.

Du er vel Venstre tilhenger da, forstår at du ikke liker stilen hans men hva er galt med budskapet hans?  Jeb er blodfattig, og som må ha hjelp av broren og mamma da!

 

Jeg har ikke noe problem med muslimer, annet enn at man skal holde oppsikt med det ekstreme miljøet noe Norge allerede gjør.

 

Meningsmålingene har ingenting å gjøre med at han er et godt valg.

 

Det er ikke først og fremst innvandringspolitikken til Donald jeg er imot, bare det at han er farlig for verden. Han vil bli "venn" med Putin, etter alt det Putins Russland har gjort i Europa den siste tiden.

 

Tror du det at han vil bli venn av Putin eller at han vil ut av NATO er en god ting for Norge?

 

Han er like uberegnelig som de han skremmer mot.

 

Ser ikke noe problem i at han vil bli "venn" med Putin, det burde han da få Nobels fredspris for. Hvorfor skal USA blande seg inn i Europa, det var Obama som avviklet planene om et europeisk rakettskjold til forsvar av NATO.  Ut av NATO bra for Norge?, det er jo et amerikansk valg, dette dreier seg i første omgang ikke om Norges behov (selv om det er det du ser ut til å forholde deg til).   Siste setningen tok jeg ikke, dårlig retorikk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...