Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Ja, men så nå at det ikke er dreieledd på den :(

 

 

Prøv å se litt nærmere, Lefdal oppgir "dreieledd" som noe man bruker til å justere festet vannrett med, etter at det er skrudd opp..

 

 

Ok, så du er sikker på at du kan dreie dette 180 grader?

Lenke til kommentar

 

Bra høyttalere noen har funnet, typ 2-3k? Håpte på Fluid Audio F5 på tilbud, men den gang ei.

 

De er på lager her, og du kan lage ditt eget BF-tilbud

https://evenstadmusikk.no/black-friday

 

Whaat! Grunnprisen er jo enda billigere enn cdon også, hvor jeg tidligere fant dem billigst. Tusen takk! Håper jeg får et par % tilbud der!

 

EDIT: Glem det, jeg så på C5, men får jeg de under 2300 kr så spares det likevel

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Det er sant :) 930 er trådløs tho, noe jeg ser på som en stor fordel :)

Ja, er vell rundt 6 år gammelt, men mange som sverger til det enda

 

Tror ingen av de to er dårlige kjøp  :w00t:

930 er crap etter min erfaring, de knekker og kødder seg til generelt. Lydkvaliteten er også i en helt annen liga på Kingston / Qpad headsettet.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ja, men så nå at det ikke er dreieledd på den :(

 

 

Prøv å se litt nærmere, Lefdal oppgir "dreieledd" som noe man bruker til å justere festet vannrett med, etter at det er skrudd opp..

 

 

Ok, så du er sikker på at du kan dreie dette 180 grader?

 

 

Nei, det vet jeg ikke. Jeg bare sier hva Lefdal oppgir er dreieleddets funksjon. Og det er altså ikke å dreie TV'en, men selve festet..

Lenke til kommentar

Tror jeg kjøpte mitt Logitech G930 på black friday for 4-5 år siden. Ga 400 kr på Amazon :p Har det fortsatt og er veldig fornøyd.

Hvordan er batteritiden nå etter såpass mange år? Satt faktisk å så litt på G930 å tenkte at det hadde vært kjekt å slippe kabel brudd som jeg er flink til å få på mine headsett.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Ja, men så nå at det ikke er dreieledd på den :(

 

 

Prøv å se litt nærmere, Lefdal oppgir "dreieledd" som noe man bruker til å justere festet vannrett med, etter at det er skrudd opp..

 

 

Ok, så du er sikker på at du kan dreie dette 180 grader?

 

 

Nei, det vet jeg ikke. Jeg bare sier hva Lefdal oppgir er dreieleddets funksjon. Og det er altså ikke å dreie TV'en, men selve festet..

 

 

Ok :) Takk for infoen. Kjøper det og håper på det beste, hvis ikke kan det vel returneres med angrefrist.

Lenke til kommentar

Det er sant :) 930 er trådløs tho, noe jeg ser på som en stor fordel :)

Ja, er vell rundt 6 år gammelt, men mange som sverger til det enda

 

Tror ingen av de to er dårlige kjøp  :w00t:

Har selv trådløst på jobb,

 som jeg nå tar med meg hjem igjen når jeg drar hjem. (https://www.komplett.no/product/805759/datautstyr/headset-pckonsoll/gaming-headset-konsoll/steelseries-h-trdlst-gaming-headset - Og hadde dette vært på salg nå hadde jeg kjøpt det igjen. Sinnsykt fornøyd, å så digg med 2 batterier man bare bytter om, så man slipper å gå tom for strøm.) Men hjemme har jeg ikke så stort behov for trådløst, slik som jeg har på jobb. Blir Cloud 2 på meg. :) 

Lenke til kommentar

 

Tror det var Noreng som var innom tråden og opplyste oss om at akkurat den modellen er ikke "ekte" Panasonic. Og at førprisen er litt suspekt, ligger normalt rundt tilsvarende 15k? ellers i Europa..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...