Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og trodde det var sånn med Lefdal VS Elkjøp.

Onsdag hadde Lefdal Netgear R8000 til 1499,-. (eller var det 1299,-, husker ikke helt)

Det stod da 100+ på nettlager, så satt jeg i 2 minutter å tenkte på om jeg skulle kjøpe eller ikke, og prøvde å legge den i handlekurven. 

Da hadde varen plutselig blitt utsolgt på nett. Sjekka Elkjøp og der var det 100+ til fullpris på lager.

 

Spurte i chatten, men fikk bare til svar at det hadde vært veldig stor pågang og at statusen var treig å oppdatere seg. 

Men tipper at de produktene de taper penger på så vil de ikke selge mer en X antall av

 

 

EDIT: Svar til en på forrige side om Lefdal

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar

 

 

Fikk mail av nvidia

Måtte jo prøve..

 

Eh... War.. Ut fra bildet av handlevognen din så ser det ut som du skal til å betale ~1700Kr i porto for å få tilsendt stativet til å sette Shield TV loddrett i. Jeg fikk også mail fra nvidia om at de har kampanje, og la merke til det da. Den er jo på Blackfriday både hos Komplett og Elkjøp da..

 

Jeg valgte forøvrig 16GB versjonen og kjøpte 128GB microSD til utvidelse av lagringsplassen. 500GB'en har spinnedisk av hybridtypen (vil ikke ha vibrasjon). Men den kan ikke byttes i SSD senere..

 

Crap må kjøpe enda en da. 

Blir den fineste elretur expert har mottatt 

 

Er minnekortet fysisk raskt nok til å styre med 4k på alt som måtte være?

Er vel ikke noe bedre på en snurredisk

 

Spørsmålet er merbar lyd og ristelser? For der den står i bruk er det jo bilde og lyd samdidig? 

 

 

Shield'en er egentlig en strømmeboks slik jeg ser det. Lagringsplassen er sånn sett bare til apps. Så godt mulig selv 16GB er nok, men med et lite minnekort tror jeg nok man er sikret. Da skal vel bare appen lastes fra minnekort til RAM en gang, så er det RAM'en som må være rask nok? Ihvertfall slik jeg tenker. Henrikrox har 500GB versjonen, han kan si mer om hvorvidt HDD vibrasjon er plagsom eller ikke. Jeg gidder ikke ta sjansen når jeg ikke tror jeg trenger den ekstra plassen.

 

Men jeg referrerte til bildet du la ut av ordrebekreftelse på Shield stand til 299Kr og ~1700 I porto. Fikk du kansellert den ihvertfall? :)

Lenke til kommentar

 

 

Fikk mail av nvidia

Måtte jo prøve..

 

Eh... War.. Ut fra bildet av handlevognen din så ser det ut som du skal til å betale ~1700Kr i porto for å få tilsendt stativet til å sette Shield TV loddrett i. Jeg fikk også mail fra nvidia om at de har kampanje, og la merke til det da. Den er jo på Blackfriday både hos Komplett og Elkjøp da..

 

Jeg valgte forøvrig 16GB versjonen og kjøpte 128GB microSD til utvidelse av lagringsplassen. 500GB'en har spinnedisk av hybridtypen (vil ikke ha vibrasjon). Men den kan ikke byttes i SSD senere..

 

Crap må kjøpe enda en da. 

Blir den fineste elretur expert har mottatt 

 

Er minnekortet fysisk raskt nok til å styre med 4k på alt som måtte være?

Er vel ikke noe bedre på en snurredisk

 

Spørsmålet er merbar lyd og ristelser? For der den står i bruk er det jo bilde og lyd samdidig? 

 

 

Elretur faktisk. Tar lett imot den istedenfor elreturen gitt xD

Lenke til kommentar

 

 

 

Fikk mail av nvidia

Måtte jo prøve..

 

Eh... War.

Crap må kjøpe stall

 

 

Shield'en er egentlig en hest. Fikk du kansellert den ihvertfall? :)

 

Er du gærn, formaterte telefonen bare jeg så fraktprisen. 

Men det var litt stilig med fot. 

Ser at nvidia-mailen viser remote oppi eska, komplett selger de løse.. 

Så følger det med tru 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Fikk mail av nvidia

Måtte jo prøve..

 

Eh... War.

Crap må kjøpe stall

 

 

Shield'en er egentlig en hest. Fikk du kansellert den ihvertfall? :)

 

Er du gærn, formaterte telefonen bare jeg så fraktprisen. 

Men det var litt stilig med fot. 

Ser at nvidia-mailen viser remote oppi eska, komplett selger de løse.. 

Så følger det med tru 

 

 

Det gjør det. Står i vareteksten "+Remote" på slutten. ;)

Lenke til kommentar

Åh Saddam! Har gått 50stk. siden klokka 0700! Waaar? Hvor mange har du bestilt?  :tease:

ingen! 

Falt for den 75" 4k til 29k 

 

Dvs nå som jeg kjøpte den 65" oleden til kjøkkenet og jeg kjøpte 2 stk 4ktver i forrige uke og har en fra før og har reservert en 55" oled også så finner jeg snart ikke plass til alle tvene.

 

Har ansattpris på den, så pante litt flasker så har jeg godpris 24/7 på den. 

 

--------------------------------------------------

Nvidia shield løste seg lett, kjøpte begge utgavene, 1800ish med det minnekortet. 

Så får jeg donere bort den jeg ikke liker 

Ser at os spiser av plass på de, men det skal jo ikke være ting på den i teorein. 

Lenke til kommentar

Når det gjelder Samsung TV UE-55JS8005XXE til kr. 9995,- hos Lefdal er det noe rart. Det er ikke mulig å kjøpe denne på nett, men på Elkjøps side er det mange på lager og fullt mulig å kjøpe på nett, men til langt høyere pris selvfølgelig.

 

Lefdal og Elkjøp har samme lager. Virker som Lefdal bare har stoppet muligheten til å kjøpe denne på nett selv om den er på lager...

 

Lefdal har også stoppet Collect@Store på denne og mange andre varer selv om varene er på lager i mange butikker.

 

Virker som de for enhver pris ønsker folk inn i butikkene fremfor salg på nett?

 

Nå hadde lefdal kun 50 stk til den prisen i følge annonsen deres på facebook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...