Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Billig & god prosjektor

 

https://www.komplett.no/product/859210/lyd-bilde/projektorer/hjemmekino/epson-3d-lcd-projektor-tw5210

 

Billig prosjektor som er ganske god (amerikansk test her, amerikansk model nr, men samme greia)

http://www.projectorreviews.com/epson/epson-home-cinema-2040-2045-projectors-summary/#home-cinema-2040-and-2045-pros-and-cons

 

Ikke lens shift dog, men til prisen kan man jo ikke klage. Dog har den CFI.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

Sa "fuck it" å kjørte på med PG279Q. Jeg skulle oppgradere skjermen, og slik ble det. :)

 

Så 6999,- til nå, så får vi se om komplett legger ut noe morro i morgen.

Expert har forresten 20% på alle skjermer. Det vil si at skjermen koster 6632 hos Expert :)

 

I butikk og lagerførte varer ja. Altså ikke på nett.

 

Er veldig få hvis noen Expert butikker som har den på lager :p

 

PS: Folk må bli flinkere til å lese det som står med små bokstaver

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

 

 

Kom an folkens, gi tips til oss andre på gode tilbud så jevlig med nettsider at det er stressende å bla igjennom, ikke diskuter produktene gi oss tips. 

Gjør nå litt jobb selv og da, og ikke forvent at vi skal bla igjennom dritten mens du ikke bidrar.

 

Ingen andre som bidrar alle diskuterer jo kor de skal plassere dritten på loftet sitt. Ring opp bole kompisen din du og ta en økt med de istedenfor. 

Lol jeg så denne først nå. Tar meg inne nær av at du kaller meg eller kompisen min boler, hvem nå denne kompisen er. Det tar jeg som et kompliment :)

 

Sorry for det jeg skrev, men ble litt irritert på måten du svarte meg på.

Forgive me :/ 

Lenke til kommentar

 

 

Sa "fuck it" å kjørte på med PG279Q. Jeg skulle oppgradere skjermen, og slik ble det. :)

 

Så 6999,- til nå, så får vi se om komplett legger ut noe morro i morgen.

Expert har forresten 20% på alle skjermer. Det vil si at skjermen koster 6632 hos Expert :)

 

I butikk og lagerførte varer ja. Altså ikke på nett.

 

Er veldig få hvis noen Expert butikker som har den på lager :p

 

PS: Folk må bli flinkere til å lese det som står med små bokstaver

 

Skulle akkurat til å skrive det selv. Står kontakt butikk om de har de på lager på nettsidene deres også.

 

Ble rundt 23k for meg.

Har ventet på BF for å kjøpe ny spill pc i mini-ITX form.

 

Var tilbud på RAM (Hyper X på Komplett)/Skjerm (PG279Q), samt skjermkort og CPU var satt litt ned i pris uten at jeg kan se at butikkene har annonsert det noen steder (har overvåket prisene som en hauk de siste ukene).

Endret av -EBP28YBP
Lenke til kommentar

https://www.dustinhome.no/product/5010755964/gl2450e

skjerm under 1000

 

Si fra om dere finner noen billigere helt random på jakten. 

Skal ha en 10stk til serverrommet

 

Off topic, men neste gang du skal massehandle diverse utstyr, så gjerne send en PM, så kan jeg undersøke om jeg kan ordne en grei deal da jeg jobber i bransjen :)

---

 

 

 

Da ble det en 400GB PCI HDD. På tide med ny SSD da min 120GB SSD som system disk blir noe liten. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Kom an folkens, gi tips til oss andre på gode tilbud så jevlig med nettsider at det er stressende å bla igjennom, ikke diskuter produktene gi oss tips. 

Gjør nå litt jobb selv og da, og ikke forvent at vi skal bla igjennom dritten mens du ikke bidrar.

 

Ingen andre som bidrar alle diskuterer jo kor de skal plassere dritten på loftet sitt. Ring opp bole kompisen din du og ta en økt med de istedenfor. 

Lol jeg så denne først nå. Tar meg inne nær av at du kaller meg eller kompisen min boler, hvem nå denne kompisen er. Det tar jeg som et kompliment :)

 

 

Jeg trålet bakover i tråden for å finne koden til gymgrossisten (Edit: Jeg fant den forresten War :) ), kom over kommentaren min om bark og rustne spiker smak på protein pulver. Du tror ikke det kan være meg som er bolekompisen?? :p

Endret av Gabri3L
Lenke til kommentar

Jeg trålet bakover i tråden for å finne koden til gymgrossisten (Edit: Jeg fant den forresten War :) ), kom over kommentaren min om bark og rustne spiker smak på protein pulver. Du tror ikke det kan være meg som er bolekompisen?? :p

 

Mest sannsynlig du ja, så er jeg femi boleren, fordi jeg liker smaken av litago  :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...