Gå til innhold

Den siste toppmodellen i plast kan forsvinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Android produsentene må jo nesten lansere nye mobiler med snapdragon 820. Akkurat som alle pc produsenter legger lanseringene sine etter Intel sin lanseringskalender.

 

Det er jo det de gjør? Det er jo det ALLE gjør; om det er laptop, mobil eller lignende.

Det jeg mente var at det ganske åpenbart må komme en ny LG telefon nå snart, siden det kommer en ny Snapdragon snart.

 

Jeg bare lurer på hva Sony planlegger med to SD 810 modeller allerede.

Lenke til kommentar

 

snapdragon 820

 

Blir fint å få denne i en mobil :) Håper LG klarer og oprettholde den aggresive prisingen med ny "unibody" ??

 

 

Plast plager ikke meg.

Håper heller de andre produsentene kan slutte å lage baksiden av glass.

 

Vi alle mister telefonen flere ganger, og vil våge og påstå at plast absorberer energi bedre enn metallet gjør ? F=MxA

 

Jeg har uansett deksel på telefonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

snapdragon 820

 

Blir fint å få denne i en mobil :) Håper LG klarer og oprettholde den aggresive prisingen med ny "unibody" ??

 

Kan være en del av den nye strategien også blir å prise likt som konkurrentene, dessverre. Jeg vet jo ikke selvfølgelig. Synes det er trist hvis LG går over til standarden, akkurat som Samsung også gjorde denne generasjonen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er fint at den kommer med SD820. At G4 kom med minnekort, utskiftbart batteri med vanskelig knusbar bakside var absolutte fordeler syns jeg. At den hadde et godt kamera var også viktig. Det hadde vært artig å prøve bakside i skinn, men foreløpig fungerer G2'en fint med en god bakside i plast.

Lavere pris gjør det også lettere å kjøpe, men er sannsynligvis ingen fordel for LG. Både G3 og G4 ble lansert med relativt høye priser (5500, så ikke S6 nivå), men har sunket fort. Det har nok presset marginene til LG mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uff og uff, den eneste fordelen med metallkropp er at det ser penere ut.

 

Ulempene er det mange av: Dårligere radioforbindelse, kalde å holde, glatt å holde, ikke utbyttbart batteri, ofte ikke SD-kortstøtte.

 

Jeg hadde sett meg ut den nye LG V10 som erstatter for min Note 3 nå som Samsung har ødelagt Note-serien sin med metall + lim + glass bakside. Håper virkelig ikke at enda en leverandør erstatter en god løsning med en dårlig.

Lenke til kommentar

Det er fint at den kommer med SD820. At G4 kom med minnekort, utskiftbart batteri med vanskelig knusbar bakside var absolutte fordeler syns jeg. At den hadde et godt kamera var også viktig. Det hadde vært artig å prøve bakside i skinn, men foreløpig fungerer G2'en fint med en god bakside i plast.

Lavere pris gjør det også lettere å kjøpe, men er sannsynligvis ingen fordel for LG. Både G3 og G4 ble lansert med relativt høye priser (5500, så ikke S6 nivå), men har sunket fort. Det har nok presset marginene til LG mye.

 

For egen del var kameraet og baksiden i brunt skinn det som trigget kjøpelysten hos meg. Gikk fra en HTC One M7. Dekselet i skinn, som er veldig lett å ta av, samtidig som det sitter godt, er veldig behagelig å holde i. At det ser griselekkert ut er definitivt ikke en ulempe. Dessuten er mykheten og polstringen en veldig god støtbeskytter. Tross et par fall pga glipper ut av fingrene når ukonsentrert, har jeg ikke fått skrapemerker i det.

 

Selv om det er fordeler og ulemper, synes jeg hele pakken med større og bedre skjerm er en god deal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...