Gå til innhold

Angrepene i Paris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Han var en fransk statsborger som var av syrisk opphav. Det burde stemme..

 

Tror dere snakker om to forskjellige personer. NRK og mange andre medier bekrefter at minst èn av terroristene ankom Hellas i Oktober som "flyktning".

Ifølge www.francetvinfo.fr var den franske født i området Ile-de-France. (Foreldres etniske eller religiøse opphav ble ikke nevnt.)

Lenke til kommentar

 

Den politiske korrekte feminist-marxist eliten kommer til å legge skylden for dette på den vestlige kulturarv, kristendommen, tv-spill, Sverigedemokratene og andre produkter av hvite menn. Vi ser jo at de er godt i gang allerede i denne tråden.

Ja ikke sant hah. Tv-spill har jo fått skylda for mye før .

 

Nei det er så enkekt som at hvis man dreper noen pga et spill så er det ikke spillet sin feil , det er personen som spiller som allerede har et stort psykisk problem.

 

 

Det er ikke så enkelt, men for å forenkle det. Hadde det ikke vært for mediavold ville det vært utrolig mange færre drap i samfunnet.

Ser småbarn for mye på tv og mediavold tar hjernen så mye skade at en lege med riktig skanner kan se hvor mye barnet ser på TV.

Her snakker vi om 3+ timer hver dag hos småbarn før de fyller 7 år. Over lang nok tid så er det "feil" deler av hjernen som utvikles.

For voksne så er ikke mediavold et betydelig problem.

 

 

Hvis du introduserer TV til et samfunn vil drapsraten dobles i løpet av ca 15 år. Det er den tiden det tar for de mest sårbare (småbarn) til å bli tilstrekkelig skadet og voksen nok til å begå drap.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Jeg kan huske ordet "fremmedfrykt" ble brukt ofte om folk som påsto at det ville komme terrorister blant flyktninger.

 

 

Rasismekortet henger løst og umuliggjør en ansvarlig debatt dessverre. Og summasummarum så er jo faktisk nesten alle muslimer i Europa kommet hit som asylsøkere og flyktninger. Da blir det merkelig å påstå at slik innvandring ikke leder til økt konflikt og terror.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hva så? Hvordan ser du ikke sammenhengen i at jeg misliker religion, mye av det som står i nettopp grunnleggelsen til religionen er så langt fra moralsk akseptabelt i dag som det er mulig å få til. Om jeg spør en kristen så sier han kanskje nei, om jeg spør 200 kristne så sier kanskje 5 ja. Hvorfor? Fordi de er blinde av sin egen religion, hjernevasket til punktet der det er håpløst å snu det. Du har eksempler i USA med tanke på kristendom, de driver heldigvis kun "fredelige" demonstrasjoner.

 

Derimot så er slaveri praktisert i endel land i midtøsten der Sharia lovene styrer. Er det feil av meg å tro at det kunne vært bedre uten religion i disse plassene?

 

 

Tror du burde slutte å bekymre deg for kristne i europa og heller se hva slags religion dine ledere har invitert inn i stuen din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Merk jeg skriver kristendommen og ikke de kristne, selve bibelen støtter slaveri.

 

 

Hva så?

 

Er slaveriet du snakker om praktisert rundt om i vesten den dag i dag ?

 

Om du spørr en kristen om slaveri er noe man kunne tenke seg å begynne med hva tror du svaret blir ?

Minst en amerikansk president kandidat mener man bør gjøre lovbrytere ig ulovlige invadere til slaver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva så? Hvordan ser du ikke sammenhengen i at jeg misliker religion, mye av det som står i nettopp grunnleggelsen til religionen er så langt fra moralsk akseptabelt i dag som det er mulig å få til. Om jeg spør en kristen så sier han kanskje nei, om jeg spør 200 kristne så sier kanskje 5 ja. Hvorfor? Fordi de er blinde av sin egen religion, hjernevasket til punktet der det er håpløst å snu det. Du har eksempler i USA med tanke på kristendom, de driver heldigvis kun "fredelige" demonstrasjoner.

 

Derimot så er slaveri praktisert i endel land i midtøsten der Sharia lovene styrer. Er det feil av meg å tro at det kunne vært bedre uten religion i disse plassene?

 

 

Tror du burde slutte å bekymre deg for kristne i europa og heller se hva slags religion dine ledere har invitert inn i stuen din.

 

Kan du finne noen steder der jeg har bekymret meg over kristne i Europa? Jeg har ingenting imot kristne, buddhister eller vanlige muslimer. Derimot har jeg noe imot Bibelen og Koranen fordi jeg føler noe av budskapet er mildt sagt søppel.

Lenke til kommentar

Kan du finne noen steder der jeg har bekymret meg over kristne i Europa? Jeg har ingenting imot kristne, buddhister eller vanlige muslimer. Derimot har jeg noe imot Bibelen og Koranen fordi jeg føler noe av budskapet er mildt sagt søppel.

 

Er det ikke litt selvmotsigende å bare bekymre seg for bøkene som kristne og muslimer bruker i sin tro..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kan du finne noen steder der jeg har bekymret meg over kristne i Europa? Jeg har ingenting imot kristne, buddhister eller vanlige muslimer. Derimot har jeg noe imot Bibelen og Koranen fordi jeg føler noe av budskapet er mildt sagt søppel.

 

Er det ikke litt selvmotsigende å bare bekymre seg for bøkene som kristne og muslimer bruker i sin tro..

 

Hvorfor? Jeg vet at de fleste forstår at noe av materialet rett og slett hører til i fortiden, men det vil alltid være unntak. Unntak som vi ser idag.

Lenke til kommentar

http://www.nrk.no/norge/ubaydullah-hussain-mener-vesten-kan-vente-seg-mer-1.12653798

 

Er ganske klart at Profetens Ummah er nummer 1 i Norge når det kommer til IS-sympatisører...? Men er vel lurt å ha de i landet med tanke på etteretningen? Ellers hadde det vært naturlig å sende de ut på grunn av fare for landets sikkerhet?

 

Uansett, med slike artikler poppende opp i etterkant så vil det overraske meg om han ikke får et kjipt møte med noen høyreekstremister.

Lenke til kommentar

 

 

 

Den politiske korrekte feminist-marxist eliten kommer til å legge skylden for dette på den vestlige kulturarv, kristendommen, tv-spill, Sverigedemokratene og andre produkter av hvite menn. Vi ser jo at de er godt i gang allerede i denne tråden.

Ja ikke sant hah. Tv-spill har jo fått skylda for mye før .

 

Nei det er så enkekt som at hvis man dreper noen pga et spill så er det ikke spillet sin feil , det er personen som spiller som allerede har et stort psykisk problem.

Det er ikke så enkelt, men for å forenkle det. Hadde det ikke vært for mediavold ville det vært utrolig mange færre drap i samfunnet.

Ser småbarn for mye på tv og mediavold tar hjernen så mye skade at en lege med riktig skanner kan se hvor mye barnet ser på TV.

Her snakker vi om 3+ timer hver dag hos småbarn før de fyller 7 år. Over lang nok tid så er det "feil" deler av hjernen som utvikles.

For voksne så er ikke mediavold et betydelig problem.

 

 

Hvis du introduserer TV til et samfunn vil drapsraten dobles i løpet av ca 15 år. Det er den tiden det tar for de mest sårbare (småbarn) til å bli tilstrekkelig skadet og voksen nok til å begå drap.

Tror jeg ikke noe på. Drapsraten i Norge var da mye høyere før i tiden blant annet på 1600-tallet og ikke minst i vikingtiden da æreskulturen stod høyt i samfunnet vårt, var ikke mye tv eller data på den tiden som kunne "påvirke" for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.nrk.no/norge/ubaydullah-hussain-mener-vesten-kan-vente-seg-mer-1.12653798

 

Er ganske klart at Profetens Ummah er nummer 1 i Norge når det kommer til IS-sympatisører...? Men er vel lurt å ha de i landet med tanke på etteretningen? Ellers hadde det vært naturlig å sende de ut på grunn av fare for landets sikkerhet?

 

Uansett, med slike artikler poppende opp i etterkant så vil det overraske meg om han ikke får et kjipt møte med noen høyreekstremister.

Regner med han og alle hans kompiser allerde er under godt oppsyn av PST, det er ikke mange av de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg har ikke sett at Putin har gått ut og vist sin kondolanse til Frankrike. Noen som har?

 

Skulle han? De har jo behandlet han og folket hans som en dritt.. Men, han dukker vel opp etterhvert skal du se.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...