Gå til innhold

Angrepene i Paris


Anbefalte innlegg

 

 

Utrolig at en religion kan føre til så mye død.

Kristendommen har bedrivet slike handlinger i mange år. Med andre ord tyder kommentaren din på mangel av historisk kunnskap

 

For min del er det utrolig at kristendommen har ført til så mye død og. Det gjelder ikke bare islam, men i nåtid så vil jeg si at det gjør det.

 

Religion er et virus som må utryddes, sterke ord men dessverre er det sant.

 

Finnes vel ikke et eneste sted i bibelen det gis støtte for massemord og drap av uskyldige mennesker, gjør det vel? Du tror vel at Jesus deltok i korstogene og? Det som ble gjort i kristendommens navn skyldes stort sett analfabetisme blant befolkningen og en maktsyk elite som gjorde som de selv ville. La oss ikke glemme forfølgelsen av kristne i midtøsten.

 

Du skal være rimelig skrudd får å komme med slike uttalelser eller bare generelt kunnskapsløs. Skal man begynne å dra opp hva som har tatt liv og hvem som har gjort hva kan vi jo fint dra med hver eneste folkegruppe og ideologi i hele verden. Virker saklig.

 

Problemet her er ikke kristendommen eller dopede russiske friidrettsutøvere, det er noe ganske annet. Istedenfor å peke fingre tilbake til eldgammel historie, hva med å stille spørsmålene: hvorfor radikaliseres folk i hopetall, hvor og hvordan skjer det, og hva kan vi gjøre?

 

Neida, velger heller å dra frem noe helt irrelevant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

En jeg prater med fra Syria sa i går at 3 av angriperne er fra Syria. Jeg så ikke det før han var borte, så han svarte aldri da jeg ba om kilde. Om det stemmer, blir spennende å se, men han sa tidlig angående Beirut at den ene var "refugee" fra Syria, og det stemte.. hvordan i alle dager han kan ha visst det da han sa det, aner jeg ikke.

 

Det var i alle fall bra vi avventet til etter at de hadde ropt "Allahu Akbar" og skutt folk med AK-47, samt selvmordsbombet seg før vi konkluderte med at dette var muslimer...

 

Nå snakker de på NRK om alle de hundrevis av angrepene som har blitt avverget av islamister i Europa den siste tiden...

 

 

http://www.independent.co.uk/news/world/europe/paris-terror-attacks-syrian-passport-found-on-body-of-suicide-bomber-at-stade-de-france-a6734491.html

 

 

 

A Syrian passport has been found on the body of one of the suicide bombers at the Stade de France, French police have told [/size]Reuters[/size]

 

Hvorfor i alle dager går selvmordsbombere rundt med pass på seg?

Frankrike har legitimisjonsplikt på forespørsel, og derfor har de antagelig instruks om å ha med passene for å unngå å bli tauet inn for noe idiotisk, før de er klar for innsatsen.

 

Det er også mulig at sjefene vil ha en mulighet for å kontrollere at rette vedkommende endte opp død istedenfor som avhopper...

Lenke til kommentar

 

 

Finnes vel ikke et eneste sted i bibelen det gis støtte for massemord og drap av uskyldige mennesker, gjør det vel? 

 

Jo det gjør det selvsagt. Selv Gud utfører jo massemord og pga arvesynden finnes det ikke "uskyldige mennesker". 

 

Finner og forstår som regel det man vil med tunnelsyn :)

 

 

Og nettopp derfor har jo bibelen blitt brukt til å finne støtte for det mest opp gjennom historien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvorfor må islam blandes med vår vestlige kultur når det er åpenbart at ingen parter er fornøyd?

Syrere og andre får holde seg i midt-østen og ikke komme til Europa som de hater som pesten.

 

Om JEG skulle flyktet ville jeg jo ikke dratt til Iran og sett på steiningen på torget med barna mine en lørdag formiddag. Jeg ville valgt ett helt annet land her i den vestlige verden. Selv om de hadde lokket med gull og grønne skoger ville jeg kanskje revurdert men jeg ville uansett ikke blandet meg inn i deres kultur og levemåte.

 

Utakknemlighet er hva de viser i Europa - helt respektløst.

Lenke til kommentar

Hvorfor må islam blandes med vår vestlige kultur når det er åpenbart at ingen parter er fornøyd?

Syrere og andre får holde seg i midt-østen og ikke komme til Europa som de hater som pesten.

 

Om JEG skulle flyktet ville jeg jo ikke dratt til Iran og sett på steiningen på torget med barna mine en lørdag formiddag. Jeg ville valgt ett helt annet land her i den vestlige verden. Selv om de hadde lokket med gull og grønne skoger ville jeg kanskje revurdert men jeg ville uansett ikke blandet meg inn i deres kultur og levemåte.

 

Utakknemlighet er hva de viser i Europa - helt respektløst.

 

Hvor så vidt sant. De har ingen skyld i det som skjer i Frankrike, men de kommer til Norge for å klage. 

Lenke til kommentar

Hvorfor må islam blandes med vår vestlige kultur når det er åpenbart at ingen parter er fornøyd?

Syrere og andre får holde seg i midt-østen og ikke komme til Europa som de hater som pesten.

 

Om JEG skulle flyktet ville jeg jo ikke dratt til Iran og sett på steiningen på torget med barna mine en lørdag formiddag. Jeg ville valgt ett helt annet land her i den vestlige verden. Selv om de hadde lokket med gull og grønne skoger ville jeg kanskje revurdert men jeg ville uansett ikke blandet meg inn i deres kultur og levemåte.

 

Utakknemlighet er hva de viser i Europa - helt respektløst.

 

Mange de fleste muslimer i norge er fornøyde med og bo her, mange er glad i norge.

 

 

Den politiske korrekte feminist-marxist eliten kommer til å legge skylden for dette på den vestlige kulturarv, kristendommen, tv-spill, Sverigedemokratene og andre produkter av hvite menn. Vi ser jo at de er godt i gang allerede i denne tråden.

Siden de eneste ordene du kan er feminist og marxist bør du lese opp om ordene før du bruker de så mye.

Lenke til kommentar

 

 

Finnes vel ikke et eneste sted i bibelen det gis støtte for massemord og drap av uskyldige mennesker, gjør det vel? 

 

Jo det gjør det selvsagt. Selv Gud utfører jo massemord og pga arvesynden finnes det ikke "uskyldige mennesker". 

 

Finner og forstår som regel det man vil med tunnelsyn :)

 

Nettopp, de som lever etter en bok så strengt har tunnelsyn allerede. Kristendommen støtter slaveri er vel en klassiker. 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Finnes vel ikke et eneste sted i bibelen det gis støtte for massemord og drap av uskyldige mennesker, gjør det vel?

Jo det gjør det selvsagt. Selv Gud utfører jo massemord og pga arvesynden finnes det ikke "uskyldige mennesker".

Finner og forstår som regel det man vil med tunnelsyn :)

Ren idioti å være kristen spør du meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hadde vi ikke hatt innvandringen og dette blandingsforholdet så ville ikke angrepet ha skjedd. Vi ville hatt normale tilstander i Malmø hvor politiet faktisk kunne tørre å bevege seg fritt. Så indirekte så kan skyll fordeles både på innvandrerne men også våre egne politikere og vårt blåøyde blonde hode.

Lenke til kommentar

 

Det er trist at Europa må betale med blod for det kaoset som USA og Israel har lagt grunnlaget for.

 

Ja det er vel USA og Israel som skal få skylden for hva muslimske ekstremister foretar seg også.

 

 

Det var Israel som presset USA til å invadere og styrte Saddam Hussain 2003. Ved hjelp av Neo-Con venner og lobby i kongressen fikk de ønsket oppfylt, etter å ha kokt sammen en løgn om at Saddam hadde masseødeleggelse-våpen.

 

Israel puts pressure on US to strike Iraq

 

http://www.theguardian.com/world/2002/aug/17/iraq.israel1

 

Noe som medførte borgerkrig, og fremveksten av Al Qaida, og etterhvert IS. Disse eksisterte ikke i Irak under Saddams tid.

 

Siden du er historieløs, har du neppe heller fått med deg at Israel hele veien har hatt en doktrine om nettopp å svekke nabostater på den måten. Kaos og røre er en ønsket effekt for Israel.

 

Det er samme som gjentar seg i Syria. Med de samme aktørene i kulissene.

Lenke til kommentar

Når terrorister roper "Allah er stor", så er det som om Hilter ropte "Gud er stor". Det sier lite om selve religionen.

Skal innrømme at jeg pirker, men det der er overhodet ikke sammenlignbart. Nazismen var først og fremst en politisk ideologi og hadde ingen klar tilknytning til religion. Faktisk var Hitler kritisk til kristendommen som folket hans forfektet. Og nå har det allerede kommet frem at det som skjedde igår kan delvis forklares som en reaksjon på tegning av profeten. Man må kunne være såpass ærlig og si at det sier en hel del om religionen.

Endret av Aspirin
Lenke til kommentar

Det var Israel som presset USA til å invadere og styrte Saddam Hussain 2003. Ved hjelp av Neo-Con venner og lobby i kongressen fikk de ønsket oppfylt, etter å ha kokt sammen en løgn om at Saddam hadde masseødeleggelse-våpen.

 

Israel puts pressure on US to strike Iraq

 

http://www.theguardian.com/world/2002/aug/17/iraq.israel1

 

Noe som medførte borgerkrig, og fremveksten av Al Qaida, og etterhvert IS. Disse eksisterte ikke i Irak under Saddams tid.

 

Siden du er historieløs, har du neppe heller fått med deg at Israel hele veien har hatt en doktrine om nettopp å svekke nabostater på den måten. Kaos og røre er en ønsket effekt for Israel.

 

Det er samme som gjentar seg i Syria. Med de samme aktørene i kulissene.

 

Antisemitt.

 

Skal jødenen ha skylda for alt vondt som skjer i europa nå?

Endret av geita_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

 

 

Det er trist at Europa må betale med blod for det kaoset som USA og Israel har lagt grunnlaget for.

 

Ja det er vel USA og Israel som skal få skylden for hva muslimske ekstremister foretar seg også.

 

 

Det var Israel som presset USA til å invadere og styrte Saddam Hussain 2003. Ved hjelp av Neo-Con venner og lobby i kongressen fikk de ønsket oppfylt, etter å ha kokt sammen en løgn om at Saddam hadde masseødeleggelse-våpen.

 

Israel puts pressure on US to strike Iraq

 

http://www.theguardian.com/world/2002/aug/17/iraq.israel1

 

Noe som medførte borgerkrig, og fremveksten av Al Qaida, og etterhvert IS. Disse eksisterte ikke i Irak under Saddams tid.

 

Siden du er historieløs, har du neppe heller fått med deg at Israel hele veien har hatt en doktrine om nettopp å svekke nabostater på den måten. Kaos og røre er en ønsket effekt for Israel.

 

Det er samme som gjentar seg i Syria. Med de samme aktørene i kulissene.

 

Dette kan det være noe i samtidig som det helt klart ligger endel skjulte agendaer rundt forbi. IS fører til ett splittet og svekket Europa - så kan man begynne å spekulere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...