Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det unormalt av en mann å ikke slikke damen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, er ikke så uvanlig egentlig. Å ha munnen slurpende rundt et kjønnsorgan er noe mange synes er ekkelt og feil.

 

Tror det er fler folk her i verden som ikke har oralsex enn folk som har det. Spør om han vil være med på å slenge en dildo inn i akten istedenfor :) Edit; Forrige forhold ja, fint å lese for fort.

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Var med en jente en gang som aldri ba meg slikke henne, og da gjorde jeg heller aldri det. Antok at hun ikke likte det, kanskje du skal si ifra? ;)

 

Edit: too late, så nå at det var snakk om et tidligere forhold. Husk det til neste gang, da!

Endret av WPX
Lenke til kommentar

Har alltid elsket å slikke damer "der nede" jeg......  :)

 

Det skal gjøres med stor kløkt og selvsagt innlevelse slik at kvinnen får ihvertfall et par orgasmer før vi liksom "begynner" med noe som helst annet... Lett å glemme at kvinner ikke "starter" så lett som oss menn og der er slikking og fingring viktige hjelpemidler... Man MÅ faktisk ikke bruke penis for en hver anledning...

 

Har bare vært utsatt for en kvinne som ikke ville slikkes "der nede"... Det vil si, hun ville, men ikke direkte på klitorisen fordi hun var overfølsom der... Greit nok..

 

At menn ikke vil slikke har jeg aldri hørt om, før nå...... Er for meg en så naturlig del av akten (og man har langt større kontroll på tingene også...) at dette var noe jeg trodde alle menn gledelig ville gjøre.

 

 

 

Er vel kun i fantasien dette er "grisete"..  :)

Lenke til kommentar

Går du - i etterkant av forholdet - og lurer på hvorfor han ikke ville gå ned på deg? Why?

Uansett er det vel ikke vanlig å være 100% prippen på det, men det er selvsagt variasjon innen spekteret gjørdetavogtilfordidamablirglad og gjørdetheletidenfordijeglikerdet. Dårlig hygiene er også 100% turnoff i 100% av tilfellene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...