Gå til innhold

I dette skytespillet har du kun ett liv


Anbefalte innlegg

Folk kommer ikke til å kjøpe det om man blir utelåst av å dø. Bedre om det gjaldt for 1 dag eller en mindre tidsperiode på en time eller per server.

Jeg gidder ikke kaste bort penger på noe jeg ikke eier og ikke kan spille flere ganger.

 

det er umulig for et produkt som spill å ikke få ett eneste kjøp

 

menneskelig psykologi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He he horribel ide. Sett at jeg kjøpte spillet for 400 kr, jeg faller for spillet og spiller det lidenskapelig--- men au der ble jeg offer for en råtass, så får jeg valget gjennom chatten, overfør 50 kr til fyrens bankkonto og jeg kan spille videre som før, eller 40 kr og bli fyrens slave en viss tid. Hva gjør jeg så? hvis jeg ikke kan kjøpe spillet gjennom min vanlige steam konto og det koster 450 kr nytt uansett.... Noen kan nok finne på å utnytte dette.

Lenke til kommentar

Folk kommer ikke til å kjøpe det om man blir utelåst av å dø. Bedre om det gjaldt for 1 dag eller en mindre tidsperiode på en time eller per server.

Jeg gidder ikke kaste bort penger på noe jeg ikke eier og ikke kan spille flere ganger.

 

Så da kjøper du ingenting via Steam? Du eier ingenting av det du kjøper der heller.

Lenke til kommentar

Ut i fra bildene i denne traileren så virker det som en shooter i samme spor som CoD. Å blande dette med ett eneste liv er på grensen til håpløst. I spill som Day-Z kunne man da potensielt ha overlevd en stund, men her virker overlevelsesraten å være relativt lav, og livene korte.

 

Mulig trailer ikke gjenspeiler spillet fullt ut, men, meh. Jeg kaster ikke penger på et spill der sjansen for at jeg dør innen fem minutter er betydelig.

Lenke til kommentar

Folk kommer ikke til å kjøpe det om man blir utelåst av å dø. Bedre om det gjaldt for 1 dag eller en mindre tidsperiode på en time eller per server.

Jeg gidder ikke kaste bort penger på noe jeg ikke eier og ikke kan spille flere ganger.

 

"Folk". Jeg kjøper dette lett. Tenk hvor morsomt det er for en gangs skyld å legge i litt vekt på å ikke dø da. Tror det kommer til å bli veldig bra og spennende (så lenge spillet holder mål).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...