Gå til innhold

Tour de France 2016


Latias

Anbefalte innlegg

 

Mulig det, men det har vært sagt mange ganger at Cav skulle trekke seg (pga. VM tror jeg).

Skjønner ikke helt hvor du vil hen med å disse noen for å komme med en uttalelse som var sann da den ble skrevet. Spesielt ikke når du tydeligvis ikke selv aner hva du prater om.

 

Cavendish har forøvrig uttalt at planen var å sykle i Paris men at han nå er så sliten at han hopper av for å gjøre seg klar til å konkurrere i banesykling i OL. (https://www.theguardian.com/sport/2016/jul/19/mark-cavendish-tour-de-france-pulls-out-olympics). Altså ikke VM.

 

Det er nok spekulert i at han kan komme til å trekke seg, det kan tyde på uten at jeg vet sikkert at han og Dimension har sagt det er noe de vurderer, og det er ikke veldig overraskende. Men seriøst...

 

 

Men seriøst... Det var vel ikke noe særlig til dissing vel? Det var vel bare en bitteliten edda bædda?  :)

 

Nå er vel betydelig større sjanse for norsk suksess i Paris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis Kristoff knekker Kittel-nøtta, så er han en av de store mulighetene i Paris. Sondre har en tendens til å være rundt Kristoff, så kanskje 1 og 2 :D

Kittel er nok bedre på den type etapper. Men alle nordmenn håper vel.

 

Hadde vært fin avslutning for K og. Den nye sammenlagtrytteren vinner fjelletappe og spurteren får det endelig til (igjen) på siste etappe.

Lenke til kommentar

Nå er det ihvertfall en mindre å spurte mot. I år har det jo vært 1. Cavendish 2. Sagan 3. Kittel 4. Kristoff.

 

Og jeg vil tro at han ikke "lar seg" spurte ned av Sagan en gang til nå, så da er det evt Kittel igjen.

Det Kristoff kan vinne på er å ligge bak Kittel og la han ta mer vind en vanlig. Men, samtidig så ser jeg ikke for meg at han bare kan smette forbi Kittel sånn som Cav gjør. 

 

Derfor er det en Kittel-nøtt igjen å knekke for Kristoff :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...