Gå til innhold

Tour de France 2016


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig spent. Mye friske bein. Er ikke gitt at Van Avermaet er så overlegen i dag som han var i fjor når han vant. Selv om han er en av toppfavorittene. Dette er jo en etappe som også GC favorittene kan kikke litt på hverandre. Uten at de nødvendigvis gidder å gå til topps.

 

Eddy blir kjørt for i dag, og gul trøye skal prøve å henge på så lenge det går. Breen i brudd. Virker som om alle de norske er supermotiverte.

Cav i gult er også gøy synes jeg. Godt å se han er tilbake igjen. Jeg var bombesikker på at Kittel skulle ta han på den i går, basert på spurter de har hatt tidligere i sesongen.

Lenke til kommentar

Fikk bare med meg de siste km uten intervjuene etterpå, men hva skjedde med Edvald? Han hang jo så godt med noen km før mål. Ofra han seg for Cav?

Kaggis og Lauritzen spekulerte i om  Edvald følte gårsdagens fall litt mer en de trodde, og jeg tror Edvald sa etter dagens etappe at det stemte.

Cav havnet langt bak, altfor tung bakke eller ikke noe prioritering fra hans side om å beholde gul trøye

Lenke til kommentar

Edvald bør prøve seg i spurtene og heller fokusere på neste mulighet nå. Etappe 5 (?). Jeg har en tendens til å aldri vurdere Edvald riktig, fordi han noen ganger overrasker på harde etapper, og noen ganger detter av på etapper han burde vært med i tet.

Han sparte seg nok ikke i går. Trur han hadde vondere enn vi trudde. 

 

Fantastisk at både Sagan og Cav har fått gult for første gang i år. Og hvem var i gult med vm-trøya sist? (hint: han var norsk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...