Gå til innhold

Jeg trenger et smarthus til TV-opptak


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg også. ;)

Det føltes litt kleint å snakke til et videokamera som filmer i 360 grader, uten reporter til stede... fikk jernteppe, flashback tilbake til muntlig eksamen, og glemte mange "smarte funksjoner". :p

 

Nå gleder jeg meg enda mer! :)

 

 

+1, jeg vil få popcornmaskin som starter når dette kommer ut, evt. popkornlyd fra itunes.  :eek:

 

Seriøst, jeg gleder meg til å bli inspirert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det eneste såre punktet er kaffemaskinen. Den må ekteparet sette på selv. Alternativet er at Ognedal "hacker" maskinen, for å tilpasse elektronikken til systemet.

 

Har du tittet på denne: http://store.smarter.am/collections/frontpage/products/smarter-coffee-machine-eu-plug?variant=5737210309

 

Har selv vannkokeren fra Smarter og den er genial (full toveis-kommunikasjon via en innebygd tcp server). Kaffe maskinen skal bestilles så raskt økonomien tillater det. :)

Lenke til kommentar

 

 

Jøss, nå ble jeg virkelig overrasket. Han så helt normal ut og hadde rar nynorsk dialekt slik jeg forestilte meg.

 

:)

 

Dette var bra profilering Moskus, hyggelig at du står frem.

 

:w00t:

 

Takk!

 

Ja, det satt litt inne. Men foreløpig har det stort sett bare vært positive tilbakemeldinger. :)

 

 

 

Nynorsk dialekt faktisk. Ikke for å være frekk, men hvor mye har du vært rundt i landet? :)

 

AtW

"Ikkje ver nesevise, AtW". :p

 

 

Veldig bra og inspirerende.

 

Får vidersende linken til min far, sånn at han også kan begynne med dette. :)

 

Hvor finner man innendørs solskjermene du bruker? :)

 

Den innendørs solskjermingen er bare vanlige lameller fra Living med Rollertrol-motorer. Utendørs er screens med Somfy-motorer fra fasadeprodukter.no. :)

Lenke til kommentar

Den innendørs solskjermingen er bare vanlige lameller fra Living med Rollertrol-motorer. Utendørs er screens med Somfy-motorer fra fasadeprodukter.no. :)

Takk.

 

Voldsom stiv pris på motorene da, om jeg fant korrekt ($270+) pr stk.

 

Edit: Mulig det var et "DYI" kit med litt ekstra utstyr jeg fant.

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Nynorsk dialekt faktisk. Ikke for å være frekk, men hvor mye har du vært rundt i landet? :)

 

AtW

 

:)

 

Som Truls har jeg vært i alle fylkene, men Moskus kommer vestlandets hovedstad og har ikke en dialekt folk oppfatter som nynorsk. Den ble vel kåret til norges styggeste, men nå er jo dette off-topic.

 

Orsaker grusomt mykje om du blei støta.  :dribble:

 

:) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...