Gå til innhold

Her er de ny Lumia-flaggskipene


Anbefalte innlegg

950XL blir definitivt nytt arvtager av min 1520,prisen var ikke så avskrekkende heller når jeg ser hvor mye Samsung og Apple skal ha for sine telefoner der du får faktisk mindre enn med Lumia.

 

 

Bare for diskusjonen sin skyld, hva mener du at disse telefonene gir deg som Samsung og Apple ikke kan gi deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

950XL blir definitivt nytt arvtager av min 1520,prisen var ikke så avskrekkende heller når jeg ser hvor mye Samsung og Apple skal ha for sine telefoner der du får faktisk mindre enn med Lumia.

 

 

Bare for diskusjonen sin skyld, hva mener du at disse telefonene gir deg som Samsung og Apple ikke kan gi deg?

Jeg har hatt alle tre (ikke iPhone nylig dog), og WP har for mitt bruk fungert best. Den virker mest snappy, har en viss mulighet for personliggjøring, best epost og kalenderklient som standard, best sync opp mot cloudtjenester (frem til iCloud ble oppgradert) etc.

 

Det er mange fordeler og jeg kan leve med å være uten Snapchat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er flott og fint, valg av programvareløsninger er en individuell sak. Men måten du la frem innlegget på så skulle man jo tro det var noe spesifikt med maskinvaren som skulle tilsi at toppmodeller fra Samsung og Apple rett og slett var underlegene på et eller annen plan og den så jeg ikke helt.

 

Mulig jeg er litt kverulant og driver med flisespiker i her, men blir vel mer passende å si at du foretrekker Windows Phone og at det er et pluss med Lumia kontra Samsung og Apple, kontra det å påstå at du får mindre med å velge Samsung eller Apple.

Lenke til kommentar

Ser veldig lovende ut. Skulle ønske de hadde fått til x86 støtte med et optimalisert Windows 10 (med powershell :) ). Altså at det var en brukbar APU i stømmeboksen (15 watt TDP eller mindre) som oppførte seg som en slags lokal "terminal server" mot telefonen. Så når du åpnet x86 programmer ville denne kjøre disse (tilsvarende Citrix i "seamlesss window" på samme skrivebord miljø). Da ville denne vært en nobrainer.

 

Jeg tror Microsoft kunne klart dette..

Endret av spots
Lenke til kommentar

Virker noe i overkant høyt priset? Microsoft er nok dessverre ikke i en situasjon hvor de kan prise seg likt, om ikke noe høyere enn tilsvarende Androidtelefoner tatt i betraktning hvor lite Windows Phone / Windows Mobile har tatt av så langt. Det at toppmodellen leveres i ren plastikk/polykarbonat er vel heller ikke noe som hjelper på for Microsoft sin del her, hvertfall ikke til disse prisene.

 

Ikke misforstå, de fremstår som veldig interessante telefoner begge to. Men det fremstår noe merkelig og naivt å tro at disse skal klare å slå an til disse prisene når vi ser tilbake på salgshistorikken til tidligere Windows Phone modeller. Kan det være at de sier seg fornøyde med et lavere antall salg, men høyere inntjening per salg i et håp om at de relativt få men trofaste brukerne vil kjøpe disse og ambisjonene om at disse modellene skal klare å øke volumsalget uansett ikke er tilstede?

 

4700 for en såpass godt spesifisert telefon er innafor i mitt hode. Kjøpte Lumia 920 til min farmor, byggekvaliteten virket solid nok den. Er nok ikke umulig at dette blir min nye jobbtelefon, continuing virker svært lovende

Lenke til kommentar

Det er flott og fint, valg av programvareløsninger er en individuell sak. Men måten du la frem innlegget på så skulle man jo tro det var noe spesifikt med maskinvaren som skulle tilsi at toppmodeller fra Samsung og Apple rett og slett var underlegene på et eller annen plan og den så jeg ikke helt.

 

Mulig jeg er litt kverulant og driver med flisespiker i her, men blir vel mer passende å si at du foretrekker Windows Phone og at det er et pluss med Lumia kontra Samsung og Apple, kontra det å påstå at du får mindre med å velge Samsung eller Apple.

 

Voldsomt så mye negativitet du skulle spre i denne tråden. Selv bruker jeg Android på telefon og ipad, men jeg ser jo haugevis med bra ting med WP. Å bl.a. kunne koble telefonen til en PC skjerm er jo bare helt fantastisk. Virker som du kun prøver så folk til å ha negativ holding til WP. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

950XL blir definitivt nytt arvtager av min 1520,prisen var ikke så avskrekkende heller når jeg ser hvor mye Samsung og Apple skal ha for sine telefoner der du får faktisk mindre enn med Lumia.

 

 

Bare for diskusjonen sin skyld, hva mener du at disse telefonene gir deg som Samsung og Apple ikke kan gi deg?

 

Continuum.

.... og Windows 10.

 

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

950XL blir definitivt nytt arvtager av min 1520,prisen var ikke så avskrekkende heller når jeg ser hvor mye Samsung og Apple skal ha for sine telefoner der du får faktisk mindre enn med Lumia.

 

 

Bare for diskusjonen sin skyld, hva mener du at disse telefonene gir deg som Samsung og Apple ikke kan gi deg?

 

Continuum.

.... og Windows 10.

 

:)

 

 

Så enkelt kan det sies. De dingsene man velger er basert på noe man rett og slett bare foretrekker.

Trenger ikke være noe mer komplisert enn det...:-)

Lenke til kommentar

Kommer utvilsomt til å teste ut Lumia 950 XL, det er det ingen tvil om. Tror ikke disse modellene kommer til å gjøre underverker for populariteten og utbredelsen til Windows Phone og appsituasjonen, men håper at Windows 10 kan bli såpass utbredt at apputviklere viser interesse for Windows Store og Universal Apps og at det slå positivt ut for Windows Phone / Windows 10 Mobile.

Lenke til kommentar

men håper at Windows 10 kan bli såpass utbredt at apputviklere viser interesse for Windows Store og Universal Apps og at det slå positivt ut for Windows Phone / Windows 10 Mobile.

Jeg tror ikke du får høy odds mot at det er Microsoft sin strategi.

 

 

"Build it and they will come."

Og jeg har troen på at det kan skje. :)

Lenke til kommentar

 

 

950XL blir definitivt nytt arvtager av min 1520,prisen var ikke så avskrekkende heller når jeg ser hvor mye Samsung og Apple skal ha for sine telefoner der du får faktisk mindre enn med Lumia.

 

 

Bare for diskusjonen sin skyld, hva mener du at disse telefonene gir deg som Samsung og Apple ikke kan gi deg?

Først så er det pris,det Samsung og Apple skal ha for sine telefoner med mye lagring er helt vanvittig,16GB i en telefon uten mulighet til å utvide ville jeg ikke kjøpt om den kostet 1000kr.

Det andre er selvfølgelig mulighet å utvide lagrings plass med minnekort.

Det tredje er stor batteri,jeg surfer mye og ser på film på mobilen når det er rolige tider på jobben,da hjelper det at batteri holder en god stund,har vært meget fornøyd med Lumia 1520 nettopp pga batteri.

Fjerde punkt blir da trådløs lading,deilig å sette mobilen fra seg i mørket uten å lete etter kabelen for å plugge den inn.

Så hvis prisen blir under 6000kr så er det for min del verdt å betale for 950XL

Lenke til kommentar

 

Hjelper ikke om Windows 10 Mobile blir det beste operativsystemet, folk har allerede løsninger de er godt fornøyde med og du vil neppe få disse til å teste ut Windows 10 Mobile med toppmodeller til samme pris som konkurrentene.

 

Lumia 640 er den riktige telefonen for dei som vil ha ein billig og bra Windowsphone. Toppmodellen passar for oss som har prøvd både IOS, Android og Windowsphone, men som er mest fornøgd med Windows Phone. Tippar mange av dei som kjøpte billig Windowsphone for å teste kjem til å oppgradere til Lumia 950.

Helt korrekt. Jeg har hatt Sony Z1 i 2 år og er sånn passelig fornøyd. Ville prøve WP og valget falt på Lumia 640 XL dual sim. Fikk den til under 2000. Kjempetelefon og når jeg skal videre, så blir det Lumia 950 XL uten tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...