Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da fikk jeg min i dag likevel  :w00t:

 

 

Er det noen her som har sånn "Yellow tint" som kan legge mobilen ved siden av en annen mobil med AMOLED skjerm og ta bilde av de for å sammenligne fargene på skjermen?

 

Jeg hadde en post tidligere i tråden , vet ikke om du så den? Det var sammenlignet med en IPS panel dog...

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1687217&page=48&&do=findComment&comment=22905551

 

 

Har litt det samme problemet, men for det meste bare nede i høyre hjørnet. Det er ikke så veldig gult, bare noe varmere farge. Har også de lydene ved opptak med Kamera-appen, men ProShot fungerer fint.

Uansett så er det ikke noe stor sak dette her. Kommer til å beholde telefonen. Er jo knapt merkbart med mindre man vil finne det. Så blir den sikkert byttet ut innen 3 år uansett so what the hell.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Da fikk jeg min i dag likevel  :w00t:

 

 

Er det noen her som har sånn "Yellow tint" som kan legge mobilen ved siden av en annen mobil med AMOLED skjerm og ta bilde av de for å sammenligne fargene på skjermen?

 

Jeg hadde en post tidligere i tråden , vet ikke om du så den? Det var sammenlignet med en IPS panel dog...

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1687217&page=48&&do=findComment&comment=22905551

 

 

Har litt det samme problemet, men for det meste bare nede i høyre hjørnet. Det er ikke så veldig gult, bare noe varmere farge. Har også de lydene ved opptak med Kamera-appen, men ProShot fungerer fint.

Uansett så er det ikke noe stor sak dette her. Kommer til å beholde telefonen. Er jo knapt merkbart med mindre man vil finne det. Så blir den sikkert byttet ut innen 3 år uansett so what the hell.

 

Når man må sammenligne side ved side med en annen telefon for å finne "feilen", så er det ikke noe man burde bry seg om spør du meg. Returnerer man masse telefoner for slikt småpiss kommer telefonene til å øke en del i pris etterhvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når man må sammenligne side ved side med en annen telefon for å finne "feilen", så er det ikke noe man burde bry seg om spør du meg. Returnerer man masse telefoner for slikt småpiss kommer telefonene til å øke en del i pris etterhvert.

 

Veldig godt poeng. Du LETER vel ikke etter ting å irritere deg over på telefonen...

Lenke til kommentar

 

 

Når man må sammenligne side ved side med en annen telefon for å finne "feilen", så er det ikke noe man burde bry seg om spør du meg. Returnerer man masse telefoner for slikt småpiss kommer telefonene til å øke en del i pris etterhvert.

 

Veldig godt poeng. Du LETER vel ikke etter ting å irritere deg over på telefonen...

Hehe det var det da. På den jeg bytter ut er det én død pixel. Har aldri klart å slutte å irritere meg over det.

Lenke til kommentar

Vil ikke kalle det gulskjæret småpiss. Jeg merker stor forskjell på de 2 jeg fikk. Når jeg bruker over 6000 kr vil jeg gjerne ha en perfekt telefon!

Hvis man må ha en "perfekt" telefon å sammenligne med for å evt se gulskjæret (eller hvilkensomhelst fargevridning) på sin telefon så vil jeg påstå fokuset er feil. 

Lenke til kommentar

Vil ikke kalle det gulskjæret småpiss. Jeg merker stor forskjell på de 2 jeg fikk. Når jeg bruker over 6000 kr vil jeg gjerne ha en perfekt telefon!

Det er jo det når man ikke vet om det er noe galt med skjermen eller ikke, og man spør om å få se andre for å finne feil på den. 

Lenke til kommentar

 

Vil ikke kalle det gulskjæret småpiss. Jeg merker stor forskjell på de 2 jeg fikk. Når jeg bruker over 6000 kr vil jeg gjerne ha en perfekt telefon!

Det er jo det når man ikke vet om det er noe galt med skjermen eller ikke, og man spør om å få se andre for å finne feil på den. 

 

Så du fikk ikke med deg kjole-krangelen og hvilken farge den egentlig hadde? Det er ikke alltid så lett å se om fargene er riktig før du har noe å sammenligne med.

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt telefonen fra Djuice? fått noe info om når de sender ut?

Venter i spenning enda :p

 

 

Fått mail om at den er sendt? 

 

Har sjekket postkassa mi hver dag (både den fysiske og den digitale) og intet der. Tok kontakt med Djuice, og de prøver å finne ordren. De fant ingenting på bestillingsnummeret mitt. Ikke bra hvis de har rotet bort ordren min.

Lenke til kommentar

 

Noen som har bestilt telefonen fra Djuice? fått noe info om når de sender ut?

Venter i spenning enda :p

 

 

Fått mail om at den er sendt? 

 

Har sjekket postkassa mi hver dag (både den fysiske og den digitale) og intet der. Tok kontakt med Djuice, og de prøver å finne ordren. De fant ingenting på bestillingsnummeret mitt. Ikke bra hvis de har rotet bort ordren min.

 

Ikke fått noe mail med sending enda jeg heller 

Ser på nettbutikken det er sølv utgaven som er på lager den grå er ikke på lager

 

På spørsmål fra meg på mail om når de fikk sendt ut fikk jeg dette svaret:

 

"Enn så lenge er ikke telefonen på lager og det er vanskelig å anta noe her, men vi krysser fingrene for at den kommer inn i løpet av neste uke."

 

Så virker som de ikke har helt kontroll :-/

Endret av Naits_89
Lenke til kommentar

Var akkurat i kontakt med Google for å spørre om hvorfor problemet er så stort med akkurat disse enhetene og at jeg også har det på min enhet. Spurte også om jeg burde returnere den, og hun sa bare at jeg kan returnere den siden den fortsatt er dekket av garantien. Sa at jeg var usikker på om jeg ville det, men så gjorde jeg likevel det siden jeg ikke trenger å sende denne tilbake før jeg har fått den nye. Kommer til å sammenligne skjermen for å se hvilken jeg vil beholde. Hvis også den har samme problemer så beholder jeg den det forekommer minst på. 

Lenke til kommentar

Var akkurat i kontakt med Google for å spørre om hvorfor problemet er så stort med akkurat disse enhetene og at jeg også har det på min enhet. Spurte også om jeg burde returnere den, og hun sa bare at jeg kan returnere den siden den fortsatt er dekket av garantien. Sa at jeg var usikker på om jeg ville det, men så gjorde jeg likevel det siden jeg ikke trenger å sende denne tilbake før jeg har fått den nye. Kommer til å sammenligne skjermen for å se hvilken jeg vil beholde. Hvis også den har samme problemer så beholder jeg den det forekommer minst på.

Den retur-policyen var grunnen til at jeg kjøpte fra Google isteden etter at jeg hadde returnert min til Dustin. Som nevnt tidligere ville de sende den på verksted. Det er en god grunn til å holde ut med dhl osv. kontra levering natten over fra norsk forhandler.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått brukt telefonen en dag. Super telefon uten tvil. Doze funksjonen fungerte utmerket over natta (kun 2% drop) og fast charge er bare knall! Har ikke gravd etter feil, men alt virker fint så langt. Fin farge på skjermen and so on! Wiiho :)

 

Nå gjenstår bare kosen. Installere applikasjoner og fin-tune telefonen!  :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...