Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

On another note, dere som har kjøpt Spigen glass fra eBay. Har dere mottatt det enda? Hvor lang shipping tid? Kjøper heller noe annet hvis det tar 3uker å få det tilsendt fra Cali..

Kjøpte på lørdag, og har estimert levering mellom 16. desember og 29. desember. Forrige ting jeg bestilte fra Spigen gikk forholdsvis fort! :)

Lenke til kommentar

 

Da har jeg tatt i bruk min 64gb etter å ha returnet 32gb til dustin. Kan ihvertfall si at hvitfargen er betraktelig bedre på den nye jeg har fått fra google store :) Det må være stor forskjell på amoled panelene de putter i telefonene! Min nye 64gb har produksjonsdato 12.11.2015. Anbefaler alle som sliter med mye gulskjær / rosa hue å ta kontakt der de kjøpte telefonen.

Det er godt å høre. Håper sjukt at jeg slipper å sende tilbake fler enn én...

 

 

Ja jeg var litt nervøs når jeg pakka opp om skjermen var samme som siste men det var den heldigvis ikke :) Er VELDIG fornøyd med min 64GB alu. Kan melde om at doze også fungerte bra første natta, det gjorde den ikke på den første nexus 6p'n jeg fikk uten at jeg har rørt noen settings av noe slag på begge to ( Wifi og 4g på. Bt av )

Lenke til kommentar

 

 

On another note, dere som har kjøpt Spigen glass fra eBay. Har dere mottatt det enda? Hvor lang shipping tid? Kjøper heller noe annet hvis det tar 3uker å få det tilsendt fra Cali..

Kjøpte på lørdag, og har estimert levering mellom 16. desember og 29. desember. Forrige ting jeg bestilte fra Spigen gikk forholdsvis fort! :)

Kjøpte du direkte fra Spigen eller fra eBay? Den koster jo $20 mer hos Spigen enn de på eBay..

Lenke til kommentar

 

 

On another note, dere som har kjøpt Spigen glass fra eBay. Har dere mottatt det enda? Hvor lang shipping tid? Kjøper heller noe annet hvis det tar 3uker å få det tilsendt fra Cali..

Kjøpte på lørdag, og har estimert levering mellom 16. desember og 29. desember. Forrige ting jeg bestilte fra Spigen gikk forholdsvis fort! :)

Kjøpte du direkte fra Spigen eller fra eBay? Den koster jo $20 mer hos Spigen enn de på eBay..

 

Kjøpte spigen tempered glass protector fra ebay 27nov og fikk den i posten torsdag 3 des så går ganske fort fra de:)

 

Lenke til kommentar

:)

Bestilte du også den 2. desember?

Skjønner ikke hvorfor DHL er så trege. Er jo sikkert litt mer trafikk i desember, men først ble den forsinket i København og i dag morges ble den tollklarert i Oslo. Klokka halv seks. Kan da ikke være så vanskelig å levere den i samme i by samme dag. Ser også at mange som bestilte før eller samtidig er enda lenger bak. DHL er virkelig ikke særlig konsekvente.

Bor du i Oslo? Når på dagen fikk du den levert?

Lenke til kommentar

 

On another note, dere som har kjøpt Spigen glass fra eBay. Har dere mottatt det enda? Hvor lang shipping tid? Kjøper heller noe annet hvis det tar 3uker å få det tilsendt fra Cali..

Kjøpte på lørdag, og har estimert levering mellom 16. desember og 29. desember. Forrige ting jeg bestilte fra Spigen gikk forholdsvis fort! :)
Kjøpte du direkte fra Spigen eller fra eBay? Den koster jo $20 mer hos Spigen enn de på eBay..

Forrige tingen bestilte jeg rett fra Spigen. Nå bestilte jeg via eBay. Kunne ha spart ett par kroner ved å ha bestilt fra eBay forrige gang også, men det fant jeg ikke ut før da jeg bestilte nå... :p

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Er det noen her som har sånn "Yellow tint" som kan legge mobilen ved siden av en annen mobil med AMOLED skjerm og ta bilde av de for å sammenligne fargene på skjermen?

Jeg leste gjennom hele tråden på xda om dette for en stund siden, det var rundt 40 sider da. Konklusjonen tror jeg blir at det vil være forskjell fra skjerm til skjerm. Hvis det blir mer gult/rosa/blått enn du kan leve med, bytt. Hvis skjermen er ujevn, for eksempel hvis den er rosa eller gul kun i et hjørne, og du ikke kan leve med det, bytt.

 

Mao, to skjermer ved siden av hverandre kan se ganske forskjellig ut uten at det nødvendigvis er noe galt med noen av dem.

Lenke til kommentar

 On another note, dere som har kjøpt Spigen glass fra eBay. Har dere mottatt det enda? Hvor lang shipping tid? Kjøper heller noe annet hvis det tar 3uker å få det tilsendt fra Cali..

Kjøpte på lørdag, og har estimert levering mellom 16. desember og 29. desember. Forrige ting jeg bestilte fra Spigen gikk forholdsvis fort! :)
Kjøpte du direkte fra Spigen eller fra eBay? Den koster jo $20 mer hos Spigen enn de på eBay..

Kjøpte spigen tempered glass protector fra ebay 27nov og fikk den i posten torsdag 3 des så går ganske fort fra de:)

Var det denne du kjøpte? Hvordan føles din, fornøyd?

Lenke til kommentar

 

 

:)

Bestilte du også den 2. desember?

Skjønner ikke hvorfor DHL er så trege. Er jo sikkert litt mer trafikk i desember, men først ble den forsinket i København og i dag morges ble den tollklarert i Oslo. Klokka halv seks. Kan da ikke være så vanskelig å levere den i samme i by samme dag. Ser også at mange som bestilte før eller samtidig er enda lenger bak. DHL er virkelig ikke særlig konsekvente.

Bor du i Oslo? Når på dagen fikk du den levert?

Etter som hva jeg husker, bestilte jeg den rett før deg når den ble tilgjengelig på play store. Levert i Oslo - jeg fikk også samme forsinkelse melding på DHL tracking til tross for at jeg fikk den i dag. Endret av bandofthehawk
Lenke til kommentar

 

 On another note, dere som har kjøpt Spigen glass fra eBay. Har dere mottatt det enda? Hvor lang shipping tid? Kjøper heller noe annet hvis det tar 3uker å få det tilsendt fra Cali..

Kjøpte på lørdag, og har estimert levering mellom 16. desember og 29. desember. Forrige ting jeg bestilte fra Spigen gikk forholdsvis fort! :)
Kjøpte du direkte fra Spigen eller fra eBay? Den koster jo $20 mer hos Spigen enn de på eBay..

Kjøpte spigen tempered glass protector fra ebay 27nov og fikk den i posten torsdag 3 des så går ganske fort fra de:)

Var det denne du kjøpte? Hvordan føles din, fornøyd?

 

Ja var den jeg bestilte

Har ikke fått telefonen enda så har ikke fått prøvd den 

Men den ser grei ut men er ikke utskjæring for kameralinsen men tror ikke det skal ha noe og si for kameraet sin del...

 

 

Lenke til kommentar

noen som har funnet noen strømadaptere som gir 3A som følger nye usb standarden eller? 

 

man kan sikkert bestille fra google, men jeg orker ikke styre med DHL bare pga det

 

edit: glem det den er med fast ledning, det gidder jeg ikke

 

det er nok for tidlig å finne noe med EU kontakt også så, bare glem denne posten, ikke søk, må nok vente litt 

Endret av madmats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...