Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde det problemet at den kunne skru seg av ved rundt 15% gjenværende batteri. I kulden opplevde jeg at den en gang tok kvelden med 39%.

 

Tok kontakt med Google support (kjøpte fra Google store) og fikk tilsendt en ny telefon (refurbished) i løpet av et par dager. Den gamle ble sendt inn til Infocare med vedlagt fraktseddel. Egentlig en veldig god måte å håndtere det på.

Lenke til kommentar

Hadde det problemet at den kunne skru seg av ved rundt 15% gjenværende batteri. I kulden opplevde jeg at den en gang tok kvelden med 39%.

 

Tok kontakt med Google support (kjøpte fra Google store) og fikk tilsendt en ny telefon (refurbished) i løpet av et par dager. Den gamle ble sendt inn til Infocare med vedlagt fraktseddel. Egentlig en veldig god måte å håndtere det på.

Google er ikke like enkle her. Må kjøre safe mode, nullstilling etc først, men ingen av de tingene hjelper...

Lenke til kommentar

 

Hadde det problemet at den kunne skru seg av ved rundt 15% gjenværende batteri. I kulden opplevde jeg at den en gang tok kvelden med 39%.

 

Tok kontakt med Google support (kjøpte fra Google store) og fikk tilsendt en ny telefon (refurbished) i løpet av et par dager. Den gamle ble sendt inn til Infocare med vedlagt fraktseddel. Egentlig en veldig god måte å håndtere det på.

Google er ikke like enkle her. Må kjøre safe mode, nullstilling etc først, men ingen av de tingene hjelper...

Fikk ny refurbished nå likevel. Kjekt!

Lenke til kommentar

Virker som om mine problemer med blåtann, er fikset med siste patch. Andre med samme erfaring?

Nå vet ikke jeg om det er Ford sin skyld eller telefonen (tipper det er ford) men etter oppdateringen så får jeg device error på bilen. Men slik har det vært ifra starten av og..vel..Microsoft har utviklet Ford sitt Sync system så...hadde jeg bare vist..

Lenke til kommentar

Mine blåtannproblemer var at den mistet kontakt med bilstereon hele tiden, slik at det å spille musikk via blåtann ble umulig. Telefonfunksjonen fungerte perfekt hele tiden. Samtidig som jeg fikk ny patch var jeg inne i utviklingsmenyen og fant et valg som heter "Slå av funksjonen for absolutt volum". Så denne ble aktivert for å prøve det, derfor er jeg ikke sikker på hva som er rotårsaken til at mine problemer ble løst. Men, jeg har observert at dette valget har gått tilbake til "av" av seg selv. Men uansett, det fungerer sømløst nå ☺️

Lenke til kommentar

N6P'en min døde på fredag kveld... Uten forvarsel gikk den i svart og startet på nytt. Siden dette har hendt en og annen gang med alle android-telefoner jeg har hatt siden 2009 tenkte jeg at det sikkert bare var en fatal app-krasj, og at den ville starte på nytt... 

Men siden den gang har den hengt i en boot-loop. Jeg kommer stort sett aldri lenger enn til android-animasjonen før telefonen fryser og den starter på nytt.

Har forsøkt å flashe siste OTA-oppdatering (angler-ota-n4f26o-6a853f19) uten hell, også factory reset etter dette uten hell. Jeg kan boote til recovery uten problemer, men ikke selve telefonen.

Noen som har opplevd lignende?

 

Anser telefonen som 100% død, ulempen er at den er kjøpt via jobb, så jeg har ikke forbrukerrettigheter på den. Håpet er at dette ikke er noe som kan lastes de skadene telefonen har. Har mistet den i bakken en gang så de ene hjørnet er bulket litt inn. Plasten på baksiden har sprukket litt ut, så jeg har hatt litt superlim på utsiden for å hindre videre sprekk-dannelse. Men telefonen har virket i lang tid etter at skaden oppstod, så jeg kan ikke skjønne hvordan det kan henge direkte sammen...  

Lenke til kommentar

Så lenge du har tilgang til ADB og recovery skal du da kunne tilbakestille telefonen med mindre det er hardware-feil. Hva legger du i uten hell?

Med uten hell mener jeg at jeg har flashet firmware korrekt via adb, men når jeg starter telefonen på nytt, så fryser den i oppstart, og starter på nytt. Usikker på om det er en "tradisjonell" bootloop da stedet den fryser er noe forskjellig. Jeg har kommet til skjermen for å velge språk en gang, men da fryser den rett etter at jeg er kommet dit. Som oftest kommer den ikke så langt i oppstart.

 

Jeg har sett noen tråder på bootloop etter oppgradering til 7.1, men da har det skjedd rett etter oppgradering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...