Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange som er på 7.1? Erfaringer?

Erfaringer så langt. Telefonen virker dønn stabil, faktisk flyter det meste bedre enn på 7.0. Mange rapporterer om bedre batteritid, men i mitt tilfelle er det muligens motsatt. Har ennå ikke opplevd bugs av betydning, en app (google goggles) som ikke virker slik den skal, er alt. Anbefaler å oppgradere...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Sliter med at Bluetooth ikke virker optimalt med bilen min (Mazda) etter 7.0 oppdateringa. Mister ofte connection, og jeg får ofte ikke opp navn på artist og sang på bilskjemen slik jeg fikk før med spotify, og får med telefoner med Android 6. Leste at en annen også sleit med dette, men ser ikke ut som at han fant ut av det. Vet noen om det er en vanlig feil?

Lenke til kommentar

Sliter med at Bluetooth ikke virker optimalt med bilen min (Mazda) etter 7.0 oppdateringa. Mister ofte connection, og jeg får ofte ikke opp navn på artist og sang på bilskjemen slik jeg fikk før med spotify, og får med telefoner med Android 6. Leste at en annen også sleit med dette, men ser ikke ut som at han fant ut av det. Vet noen om det er en vanlig feil?

Jeg har ingen problemer med bluetooth og 6p i Volvo. Alt fungerer som det skal. Jeg kjører 7.1 beta, men har fungerte med 7.0 og 6.0 osv.

Lenke til kommentar

Sliter med at Bluetooth ikke virker optimalt med bilen min (Mazda) etter 7.0 oppdateringa. Mister ofte connection, og jeg får ofte ikke opp navn på artist og sang på bilskjemen slik jeg fikk før med spotify, og får med telefoner med Android 6. Leste at en annen også sleit med dette, men ser ikke ut som at han fant ut av det. Vet noen om det er en vanlig feil?

Samme i vår Mazda og BMW. Ofte får jeg kun avspillingsinfo på skjerm i bilen, mens avspillinga skjer på telefonens høyttalere. 

Lenke til kommentar

Sliter med at Bluetooth ikke virker optimalt med bilen min (Mazda) etter 7.0 oppdateringa. Mister ofte connection, og jeg får ofte ikke opp navn på artist og sang på bilskjemen slik jeg fikk før med spotify, og får med telefoner med Android 6. Leste at en annen også sleit med dette, men ser ikke ut som at han fant ut av det. Vet noen om det er en vanlig feil?

 

Det var vel kanskje meg du så skrev noe om dette? Ikke så nøye, men har fortsatt problemer i min Volvo V60, jeg har klart å koblet til mobilen nå på skikkelig vis, men det er svært ofte musikken begynner å hakke, eneste løsningen på dette er å skru av og på bluetoothen og koble til på nytt, batteriet på telefonen blir tappet helt latterlig fort når jeg bruker bluetooth, såpass at lading fra bilens USB ikke klarer å lade telefonen, bare holde en stabil prosent. Ellers har jeg slitt med at musikken ikke alltid vil skru seg av når jeg får inn telefonsamtaler i bilen så musikken spiller svakt i bakgrunnen mens jeg prøver å snakke i telefon, er og ofte at navn på artist og sang fryser og skifter ikke når jeg bytter til neste sang deretter at kontrollene i bilen ikke fungerer lenger slik en må bytte sang via telefonen. Alt dette fungerte helt smertefritt før 7.0 bare for å nevne det, fungerer og smertefritt på andre telefoner som ikke har fått 7.0 enda.

 

Oppdateringen til 7.0 har vært helt katastrofal for meg, faktisk fullstendig ødelagt telefonen... Hadde det vært en enkel sak å rulle tilbake versionen til Marshmallow hadde jeg gjort dette for en evighet siden, men siden det ikke er det har jeg egentlig bare blitt sittende i evigheten å vente på en oppdatering som fikser den fullstendi ubrukelige bluetooth funksjonaliteten som 7.0 har tatt med seg.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

 

Er det noen mulighet til å la mobilen stoppe spilling av musikk i headset når man mottar en telefonsamtale? Ble overrasket at dette ikke var standard på 6P, da både iPhone og tidligere samsunger gjør det.

Hvilken app? Jeg bruker Spotify, og musikken stopper alltid når jeg får en samtale inn på telefonen.

 

Stopper her på også uten problem med Google Play og Blåtann. 

 

Er nok litt forskjeller fra bil til bil regner jeg med. Har tidvis noe disconnects med min Fiesta (2015-modell) og Microsoft sitt SYNC-crap men fungerer 90% av tiden så klager egentlig ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...