insolvent Skrevet 25. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2017 Jeg har hatt min siden januar i fjor og har ingen problemer. Tlf er fortsatt god som ny... Snodig.. :/ 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 25. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2017 Flere som fikk 7.1.2 beta nå i natt? Ferdig installert og fungerer foreløpig bra Lenke til kommentar
VikingIM Skrevet 25. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2017 Flere som fikk 7.1.2 beta nå i natt? Ferdig installert og fungerer foreløpig bra Sjekket nå og joda, den var tilgjengelig. På vei ned nå. 1 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 25. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2017 Ikke noen nye funksjoner, men alt flyter mye bedre, så dette er nok en omfattende oppgradering. Flyter faktisk så pass bra at jeg igjen aktiverte animerte overganger ? Litt skuffet at ikke 6p også fikk styring via fingertrykksensoren. Men klarer da fint å leve uten den. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2017 Hvordan er dette med beta igjen? Hvis man melder seg på nå, da må man vente til man har fått den offisielle versjonen før man går ut igjen, hvis man ikke vil slette all data på telefonen? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 25. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2017 Tror ikke det. Mener de bare sender den offisielle imaget hvis du avmelder deg. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2017 Tror ikke det. Mener de bare sender den offisielle imaget hvis du avmelder deg. Og da wipes telefonen. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2017 Tror ikke det. Mener de bare sender den offisielle imaget hvis du avmelder deg. Og da wipes telefonen. OK, så det blir ikke gjort på samme måte som ved OTA? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2017 Så greia er at man må bli i beta til den offisielle versjonen er ute, for så å melde seg ut? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2017 Ja, stemmer nok det da. Merk: Hvis du avregistrerer deg mens enheten din kjører en betaversjon av Android, blir alle brukerdataene på enheten slettet. Kilde Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2017 Klarte selvfølgelig å få en sprekk i det lille glasset som er på baksiden av telefonen. Og erstatningsenheten kom i dag. Tror dere de vektlegger en slik sprekk ved undersøkelse? Den er på motsatt side av kameralinsen, så har ingenting å si for funksjonaliteten. Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 10. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2017 Noen som har fått Google Assistant på 6P? Har prøvd de forskjellige tinga som folk sier at skal funke for å få det, men ser dårlig ut for min del foreløpig Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2017 Fungerte fint her. Byttet til US/Engelsk systemspråk?Prøv å holde hjemknappen inne noen sekunder, så skal den aktiveres.. Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 10. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2017 Fungerte fint her. Byttet til US/Engelsk systemspråk? Prøv å holde hjemknappen inne noen sekunder, så skal den aktiveres.. Fikk den nå, men gjorde ikke noe annet enn hva jeg prøvde tidligere, men da er det ihvertfall på plass Lenke til kommentar
johanxt Skrevet 12. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2017 Jeg har en Nexus 6P som har et problem: når jeg hører på nettradio (NRKs app eller en jeg har laget selv) stopper strømmen noen ganger når jeg er ute og går. Det er litt tilfeldig når og hvor (geografisk) det skjer. Når lyden fortsetter, er den bufret slik at jeg ikke går glipp av noe. Min forrige telefon var en Samsung Note 3 og den hadde ikke det samme problemet. Er det noen andre som har liknende erfaringer og eventelle tips? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 13. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2017 Jeg har en Nexus 6P som har et problem: når jeg hører på nettradio (NRKs app eller en jeg har laget selv) stopper strømmen noen ganger når jeg er ute og går. Det er litt tilfeldig når og hvor (geografisk) det skjer. Når lyden fortsetter, er den bufret slik at jeg ikke går glipp av noe. Min forrige telefon var en Samsung Note 3 og den hadde ikke det samme problemet. Er det noen andre som har liknende erfaringer og eventelle tips? Har samme erfaring med NRK sin app, selv om jeg har økt bufringen i innstillingene. Virker soma t appen ikke bufrer før den opplever at du har bruk for det.. Men da er det jo, i hvert fall for min del, for sent, for da har man allerede "mistet" sendingen på vei inn i en tunnel som tar tre-fire minutter å kjøre... Burfrer fint på andre siden, men da har jeg jo ikke bruk for det lenger.. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 15. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2017 Noen som har prøvd Everwing via Facebook Messenger (og de andre spillene som finnes)? Det går ikke akkurat sømløst på denne telefonen, med vanvittig FPS-drop og frys - i alle fall hos meg. Er dette normen? Noen tips til fiks? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 20. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2017 NPG471 installed Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2017 ^ http://www.androidauthority.com/nexus-6p-android-7-1-2-beta-2-notification-fingerprint-gesture-758065/ Funker bra. Lenke til kommentar
Hes. Skrevet 22. mars 2017 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2017 Noen som har lagt inn Android O preview 1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå