Gå til innhold

Xbox-lignende PS4 kontroller?


Janzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dualshock 4 er en fantastisk kontroller,det kan umulig være komfort du ikke er fornøyd med??men den har sine svakheter,batteriet blir fort tomt så den må lades ofte..Hær forleden dag knakk R2 triggern hos meg,jeg fant da ut at dette er ikke uvanlig svakhet.Har også sett rundtom at folk klager på at gummi på stikker slites ned,dette har jeg ikke opplevd selv.

Endret av olliver
Lenke til kommentar

Jeg har PS4, og har hatt Xbone. DS4 er mye bedre enn kontrolleren til Xbone. Den er lettere, bedre utformet og rett slett føles naturlig å bruke.

Xbonekontrolleren er tung, sært utformet og klumsete å bruke.

 

Når det kommer til gummi og spaker, så skal disse problemene være fikset i nye produksjonsserier.

Lenke til kommentar

DS4 er en god kontroller når man er vant med den. Kvalitetshoppet opp fra DS3 er enormt. DS3 er et leketøy i forhold. Har brukt en del kontrollere fra the duke til 360 og man venner seg fort til kontrollerene til Sony. D-paden dems synes jeg er bedre enn på Xbox 360. De har heldigvis fikset D-pad og batteriklumpen på One-kontrolleren. Chronusmax med One kontroller blir nok rimelig god knall mot PS4, men hvordan trackpaden blir aner jeg ikke. Den er som regel ikke-essensiell i de fleste spill og kan vel lett programeres i knappemodus. Kunne selv tenkt meg en Chronusmax for å bruke DS4 på PS3 og 360. Støtten til DS4 på PS3 native fra Sony ble snikinnført og virker litt hipp som happ alt etter spill.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...