oscrue10 Skrevet 30. september 2015 Rapporter Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Spiller på PS4 og har så langt ikke blitt dc, verken underveis eller etter en kamp. Men tror forumklubben vår ble utsatt for et "angrep" i går, så den juksemuligheten finnes nok fortsatt. Spilte mot en fyr som ledet med bare noen få min igjen istad, og så ble han dc, så jeg tapte ikke kampen. Han trodde sikkert at det var jeg som gjorde det, med mindre han vet at det var noe annet. Synd for ham, men med så mye bs fra EA i dag var det et snev av rettferdighet i at jeg ikke fikk tap. Har bare 17-2-10 nå. Stort sett tapt i dag. Når man opplever slik matchmaking frister det mest å bare starte på nytt, men vant nå og tar meg bare en pause. Endret 30. september 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 30. september 2015 Rapporter Del Skrevet 30. september 2015 spiller også på ps4, har ikke mer enn ca 26 kamper online, enda ikke blitt disconnect Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. september 2015 Rapporter Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Var ikke så sikker på at de gullkontraktene for 350 coins var så billig husker jeg. Har nå hamstret sølvkontrakter for 150 coins, som gir 18 kamper til en gullspiller. Jeg skal bruke dem til bronsespillere, som blir 20 kamper, men også de gullspillerne som jeg ikke føler for å selge for deretter å kjøpe tilbake. Endret 30. september 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 30. september 2015 Rapporter Del Skrevet 30. september 2015 Noen som har vunnet de 4 kampene i draft? Vant 3 før jeg tapte den siste, lurer på hva toppremien er... Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 30. september 2015 Rapporter Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Kan være fra 100k pakker til drit. Tror jeg. Endret 30. september 2015 av winmedi Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2015 Noen som har spilt offline draft på amatør? Vinner man de samme premiene som på online? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 1. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2015 hehe ble drittsur på laget mitt(noen må jeg jo skylde på) så da havnet evra,rafina og en god del andre på transfer listen da de ikke passet med BPL laget jeg ellers har ^^ Leiva,Couqelin og can fungerte ikke akkurat strålende på midten heller så blir nok utskiftninger der, men måtte bare bruke det jeg hadde og opparbeide litt cash, er bare benteke jeg anser som topp spiller i laget mitt, scorer jo hver kamp med han men ikke funnet en god taktikk som helt passer slik jeg vil spille. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2015 Har laget ett Argentina-lag, anbefaler Tevez. Beast! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2015 Leiva, Couqelin og Can er nok til og med noen hakk dårligere enn mine discard-midtbanespillere. Har Inan, Souza og Cleiton Xavier på CM i det ene laget og Pizzi, Joao Mario og Cleiton Xavier i det andre. Sistnevnte kan bare hviles når jeg spiller med bronse eller få fitness-kort. Lenke til kommentar
Otzy Skrevet 1. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2015 Eg sliter så sjukt med å forsvare meg eg. På fifa 14 var det X som gjaldt, men no føler eg at den er er heilt ubruklig. Har dokke noke tips? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 1. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2015 Spilte min første FUT Draft kamp i dag, og jeg klarte å vinne turneringen på første forsøk. Jeg måtte selge alle mine spillere for å få råd til inngangsbilletten på FUT Draft. Tjente alt i alt 35K på turneringen med Raktic og Schneiderlin i pakke. ikke dårlig! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2015 Eg sliter så sjukt med å forsvare meg eg. På fifa 14 var det X som gjaldt, men no føler eg at den er er heilt ubruklig. Har dokke noke tips? Å holde inne en knapp og "la ting gå av seg selv" er litt juks imo. Man må bare prøve å lese bevegelsene til motstanderen og ikke bli for ivrig. "Fall av" (rygge) tidlig nok når det er aktuelt. Får mye for lite coins nå (har ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe en Carrillo med posisjonsendring eller om jeg skal gidde å kjøpe kort for RW): Lenke til kommentar
No Life Skrevet 2. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2015 Noen som har spilt offline draft på amatør? Vinner man de samme premiene som på online? Er ikke samme premier. Men offline premiene er samme uavhengig av vanskelighetsgrad.(Bare antall match-coins som endrer seg.) Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 2. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Vant min andre FUT Draft nå, og jeg fikk en megapakke som inneholdt Modric. Har spilt 2 draft turneringer, vunnet begge, og tjent tilsammen 150K på Draft gullpakker :-).....deriblant Raktic, Schneiderlin og Modric. Endret 2. oktober 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 2. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2015 Vant min andre FUT Draft nå, og jeg fikk en megapakke som inneholdt Modric. Har spilt 2 draft turneringer, vunnet begge, og tjent tilsammen 150K på Draft gullpakker :-).....deriblant Raktic, Schneiderlin og Modric. Goddamn..hva fikk du for modric? Fikk James Rodriguez, solgte han for 100k. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 2. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2015 Vant min andre FUT Draft nå, og jeg fikk en megapakke som inneholdt Modric. Har spilt 2 draft turneringer, vunnet begge, og tjent tilsammen 150K på Draft gullpakker :-).....deriblant Raktic, Schneiderlin og Modric. Goddamn..hva fikk du for modric? Fikk James Rodriguez, solgte han for 100k. Solgte Modric for 90K Lenke til kommentar
Murraytheskull Skrevet 4. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2015 Etter et par uker med UT, begynner laget jeg vil ha å forme seg. Har bare fått ræva spillere når jeg har åpnet pakker i appen, men når jeg åpner pakker i selve spillet har jeg hatt litt flaks. Fått IF Bartra, IF Nolito×2, Thiago Silva, Pedro, De Bruyne + en hel haug med spillere som selges for 25-30k. Noen andre som merker forskjell på pakkene mellom appen kontra pakkeåpning i selve spillet? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Kjøpe Benteke eller Lukaku?? Noen som har prøvd disse? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Kjøpe Benteke eller Lukaku?? Noen som har prøvd disse? benteke scorer jeg hele tiden med, 23 mål på 21 kamper for meg ihvertfall, beist i lufta og god med avslutninger!, samt syk balanse og grei teknikk ^^ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2015 Hadde flaks og fikk Messi i pakke i går! Kjører bbva lag, så vil egentlig beholde han, men vurderer å bytte han ut med Vela og kjøpe Neymar + Suarez (sitter da igjen med ca 3-400k coins til å oppgradere resten av laget). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå