Gå til innhold

VM 2018 - Generell diskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Krever vel bare litt dyrere flybilletter...

 

Kamara har scoret 23 mål på 39 kamper i MLS nå. I en liga som er vesentlig bedre enn Eliteserien. Han har vært stabilt meget bra over tid.

 

Synes det er latterlig. Bjørn Maars er jeg positiv til, men er nivået i Skottland virkelig bedre enn i USA?

Bjørn Maars kunne spilt på USA landslaget hvis Arena var intersert i ham, men han velger andre spillere fra MLS ovenfor Mars

 

Jeg har ikke sett Mars spille men Kamara spiller ganske bra på hjemmelaget her i Columbus. Han er ikke den beste spissen i mls men ganske kompetente.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det geografiske spiller en del inn. Går også på døgnrytme og reisetid antar jeg.
Så er det sikkert også noe med å ha litt ulike spilletyper. De har jo utenom King, Moi og han nye O-et eller annet)
Kamara er vel mye lik de.

Bjørn Maars er også en yngre spiller som kan få et løft. Pluss at det kan være greit å skire han før ev Usa finner ut de vil gjøre det samme.


 

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser at Hart har fått mye tyn for disse to baklengsmålene, er det bare meg som mener at det var ikke tabber? Ei hans feil heller?

Eneste jeg har å utsette på er at engelske spillerne var dumme nok til å lage frispark på slutten

Endret av Fox
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Syns Norge har vært gode i kveld. Klart at Aserbajdsjan ikke er den beste motstanden å måle seg mot, men har vist tendenser til fint angrepsspill.

 

Noe negativt kan man trekke ut fra kampen:

-Forsvaret har vært shaky de gangene Aserbajdsjan har prøvd seg. Hadde det vært et bedre lag hadde man blitt straffa stort.

-Johansen har, som kaptein, vært kanskje den dårligste på laget. Rotet bort ballen ved flere anledninger.

-Lagerback må trene laget på offensive dødballer. Skulle tro de har vært på dødballtrening med James Milner, de treffer jo førsteforsvarer HVER gang..

 

Ellers er jeg positiv. En av de gøyere landskampene de siste åra. King, Møller Dæhlie og til dels Sørloth har vært moro å se på. Moi har hatt en heller dårlig kamp, i forhold til resten av de offensive. Sander Berge har vært god og bør være blant de første når man setter opp et landslag for Norge.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...