Gå til innhold

VM 2018 - Generell diskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

absolutt en fin trekning, 2 plassen bør være innen rekkevidde men skal aldri undervurdere nord irland eller tjekkia, spesielt ikke mtp hvor dårlige vi egentlig er, 0-0 mot aserbadjan, og glemmer ikke at vi tape 2 ganger mot amatørlaget albania og ikke greide å kvalifisere oss til sist vm med tidenes enkleste gruppe.

 

enten må man få en ny vår med høgmo eller så må han erstattes når han feiler i EM kvaliken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javel, da er det såpass lenge siden det ble endret. Rart jeg ikke har lagt merke til det før, hehe.

 

Hvis jeg ikke roter, at det er vertslandet det er forskjell på EM og VM, og at de regjerende mestere

alltid har mått kvalifisere seg?  

ja enig gikk under radaren det, men regner med det er fordi om man ikke har en kvalik så vil man være utrolig kamprustne frem til mesterskap, er jo ingen som har vunnet 2 på rad.

Lenke til kommentar

 

Javel, da er det såpass lenge siden det ble endret. Rart jeg ikke har lagt merke til det før, hehe.

 

Hvis jeg ikke roter, at det er vertslandet det er forskjell på EM og VM, og at de regjerende mestere

alltid har mått kvalifisere seg?  

ja enig gikk under radaren det, men regner med det er fordi om man ikke har en kvalik så vil man være utrolig kamprustne frem til mesterskap, er jo ingen som har vunnet 2 på rad.

 

 

Brazil i 1958 og 1962

Lenke til kommentar

 

 

Javel, da er det såpass lenge siden det ble endret. Rart jeg ikke har lagt merke til det før, hehe.

 

Hvis jeg ikke roter, at det er vertslandet det er forskjell på EM og VM, og at de regjerende mestere

alltid har mått kvalifisere seg?  

ja enig gikk under radaren det, men regner med det er fordi om man ikke har en kvalik så vil man være utrolig kamprustne frem til mesterskap, er jo ingen som har vunnet 2 på rad.

 

 

Brazil i 1958 og 1962

 

ok med untak av brasil som hadde sikkert tidenes landslag :rofl::w00t: my bad ^^ 

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

16nortysk.jpg

 

NÅR DET BLIR KREVET

Vi åpner VM-kvalifiseringen mot ingen ringere enn regjerende verdensmester Tyskland!

 

Kampen spilles på Ullevaal Stadion 4. september kl. 20:45. Billettsalget starter fredag 17. juni kl. 09:00.

 

Maksgrense på 6 billetter pr kunde.

Tipper billettene forsvinner ganske kjapt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...