Gå til innhold

VM 2018 - Generell diskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Ifølge artikkelen er dette en stadion som ble bygd i 1957, og renovert i 2011, og er hjemmebanen for klubben i byen. Så gjenbruken er ikke noe problem. Det hadde vært verre om de hadde bygget en kliss ny stadion kun for dette mesterskapet.

Skylden vil jeg legge på FIFA som absolutt skal ha minimum 35.000. Stadion tror jeg hadde vært stor nok for de mindre attraktive kampene i VM.

 

For min egen del hadde jeg droppet å dra på kamp på denne stadion hvis jeg måtte ha sittet i et stillas sammen med 10.000+ andre - i Russland. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Rekdal med en litt ufin en i retning Liverpool :tease:

Hva sa han?

 

 

At Liverpool-fansen begynner å snakke om neste sesong i oktober, og at Leeds vann ligaen sist etter Liverpool.

 

 

Sagt det før han. Ikke at han ikke har et poeng ....

 

https://www.vgtv.no/video/129051/rekdal-ingen-er-saa-tullete-som-liverpool-fansen

Endret av banansplitt™
  • Liker 2
Lenke til kommentar

I dag var det mye positivt. Bra kjempa hele kampen, som vi dominerer. Tar igjen mye av det vi mangler på å gi alt for laget utpå der. Mangler litt flair i angrep, men der har vi King og forhåpentligvis noen spennende unge typer som Ødegaard og Thorsby i neste kvalik. 

 

Synes også vi ser bedre og tryggere ut defensivt. Meling ser ut som han har femti landskamper, akkurat den venstrebacken vi trenger nå. 

 

Bra for spillerne at de merker ting begynner å fungere.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...