Gå til innhold

E3 2015: Microsoft's pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke imponert over traileren egentlig, men samtidig så storkoste jeg meg så jævla med det første at jeg så og si vet at det er et sikkert kjøp.

 

 

Jeg synes traileren var fun. Har humoren til serien, og viste fram nye klasser. Akkurat det jeg savna litt med 1`ern, at det var klasser sett før. Dette blir et jævla kjøp for min del.

Lenke til kommentar

Ja Microsoft har virkelig imponert nå. Men samtidig så er det litt rart at en blir så imponert over noe som har vært standard på PC i haugevis av år... Men i konsoll verden. Veldig bra saker dette altså.

 

EDIT: Viser vel bare igjen at skillet mellom konsoll og pc begynner å bli borte.

Det har jo sånn halveis vært standard på konsoll også, bare at Sony og MS beveget seg bort fra det igjen.

 

Er en veldig kul nyhet egentlig, men etter å ha roet meg litt igjen så er det egentlig ikke så stort for min egen del. Aldri følt behovet for bakoverkompatibilitet eller etterspurt det, for jeg ville brukt det forferdelig lite. Kjøper ikke ny konsoll for å spille de gamle spillene mine. Oppussede versjoner kan av og til være greit, fordi det er en forbedret versjon, ønsket jeg å spille det helt samme spillet hadde jeg beholdt den gamle konsollen. Men uansett en flott nyhet, og bra det kommer, for vet mange har ønsket dette. MS vinner mye godvilje pga dette. Håper Sony nå gjør det samme. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...