Gå til innhold

E3 2015: Microsoft's pressekonferanse


Anbefalte innlegg

Microsoft @ E3 2015

E3 er en årlig spillmesse hvor utviklere og utgivere viser frem hva de driver med av både spill og hardware. Det er helt klart spillernes høydepunkt når det gjelder nyheter om nye spill og maskiner, til tross for at E3 opprinnelig kun var ment for utviklere. Og det er ikke uten grunn. Det er på E3 de store avsløringene og de spennende nyhetene virkelig får slå fra seg, og det er her utviklerne virkelig vil vise hva de kan. Microsoft's pressekonferanse tar sted mandag den 15. juni klokken 18:30.

Live streams:

Live blogs:

Øvrig informasjon:

http://news.xbox.com/ (generell nyhetsside som er drevet av Microsoft)
http://majornelson.com/
https://twitter.com/XboxP3 (Phil Spencer sin twitter konto)
https://twitter.com/majornelson (Major Nelson sin twitter konto

Sammendrag:
-Xbox One med 1000GB HDD og "ny" kontroller annonsert.
-Halo 5 informasjon i Game Informer (gratis map DLC, utgreing om historien, etc.)
-MS og Oculus samarbeid annonsert
-Scalebound, Quantum Break og Crackdown hopper over årets E3-show (men dukker opp på Gamescom)
-Halo 5 campaign gameplay
-Recore annonsert, ny IP
-Forza 6 trailer
-Bakoverkompabilitet til 360 spill
-Fable Legends trailer
-The Division trailer
-Rise of the Tomb Raider gameplay
-Hololens Minecraft demo
-Indie-spill: Beyond Eyes, Ashen, Cuphead, Tacoma, Day Z
-Indie montage
-PvZ: Garden Warfare 2 trailer
-Dragon Age kommer til EA Vault, EA Access er gratis denne uken.
-Windows 10 + Vive samarbeid annonsert
-Rare Replay annonsert, 30 Rare-klassikere til 30$
-Sea of Thieves annonsert, ny IP fra Rare
-Gears of War Ultimate Edition annonsert, remaster av Gears 1
-Gears of War 4 annonsert

Jeg kommer til å oppdatere tråden med mer informasjon etter hvert som vi nærmer oss pressekonferansen. Ikke lenge igjen nå! :)


 

Endret av Leflus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at det blir mye Forza, Gears og Halo. Meh. 

 

Blir spennende å se hva Rare skal vise. 

 

Kanskje vi får se noe Mass Effect? 

 

Håper på noe nytt og spennende, ikke spill nr 5-6-7 i en serie. Fryktelig lite interessant. Kanskje årets "Ori" blir presentert? Beste jeg spillet jeg har spilt på lenge, lenge. 

Lenke til kommentar

Shadow Complex 2 er nok opp til Tencent/Epic/Chair desverre. Hvis ikke MS eller noen andre kjøper opp rettighetene da.

Edit:
Spådommer for Microsoft:
-Halo 5 campaign demo
-Forza Motorsport 6 info + gameplay trailer
-Gears of War Ultimate Edition annonsert, gameplay trailer
-Gears of War 4 annonsert, vist frem med alpha gameplay
-Rare spill annonnsert, ny IP
-Battletoads annonsert, ikke utviklet av Rare
-State of Decay 2 annonsert til XBO og Windows 10, cross-platform multiplayer
-Press Play spill avslørt, ny IP
-Twisted Pixel spill avslørt, ny IP
-Fable Legends trailer, open beta annonsert

Bonus spådom:
-Decisive Games og et PC-eksklusivt spill blir avslørt på PC-konferansen.

Tredjepartsspillene kan være alt mellom himmel og jord, så jeg føler ikke det er så mye vits i å spekulere om dem. Vi vet i hvert fall at Garden Warfare og Tomb Raider kommer til å være der.


 

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Forza - Ocolus demoen er noe av det flauste jeg har sett. Aner ikke hva dem tenkte på ......  Ingen klappet, folk satt der helt stille i sjokk.

Enig. Det var nok å annonsere partnerskapet med Oculus. Streaming til Rift var noe som de burde ha annonsert i etterkant eller evt. bare nevne det i en bisetning.

 

 

Battletoads. 

 

Jeg har aldri helt forstått om folk er sarkastiske når de snakker om den sangen. Den høres jo ikke bra ut i det hele tatt. :p

 

Det er dog mye fet musikk i Battletoads-spillene. Håper et eventuelt nytt BT-spill blir like bra på den fronten. :)

 

 

 

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg har ingen forventninger til MS lenger, og starter de med COD i år igjen kommer jeg til å slå av mitt fjernsyn og finne noe bedre å bruke kvelden på.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen forventninger til MS lenger, og starter de med COD i år igjen kommer jeg til å slå av mitt fjernsyn og finne noe bedre å bruke kvelden på.

MS har hatt to solide E3-pressekonferanser på rad nå. Ser for meg at det blir noe lignende i år også.

 

Tredjepartsspill blir det flust av på både MS og Sony sine pressekonferanser. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til å se Destiny på Sony sin pressekonferanse heller, men de andre tingene veier opp for det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

 

Jeg har ingen forventninger til MS lenger, og starter de med COD i år igjen kommer jeg til å slå av mitt fjernsyn og finne noe bedre å bruke kvelden på.

MS har hatt to solide E3-pressekonferanser på rad nå. Ser for meg at det blir noe lignende i år også.

 

Tredjepartsspill blir det flust av på både MS og Sony sine pressekonferanser. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til å se Destiny på Sony sin pressekonferanse heller, men de andre tingene veier opp for det.

 

Ikke noe av det MS har levert denne generasjonen har fått meg interessert i Xone, synes E3 de siste årene har gjenspeilet det. Såklart Remedys nye spill er spennende, men det er langt unna utgivelse og MS trenger must have-spill nå. Om MS velger det trygge og starter med COD slik de har gjort omtrent de 10 siste årene, ser jeg ikke for meg at det årets konferanse blir noe bedre enn sist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ikke noe av det MS har levert denne generasjonen har fått meg interessert i Xone, synes E3 de siste årene har gjenspeilet det. Såklart Remedys nye spill er spennende, men det er langt unna utgivelse og MS trenger must have-spill nå. Om MS velger det trygge og starter med COD slik de har gjort omtrent de 10 siste årene, ser jeg ikke for meg at det årets konferanse blir noe bedre enn sist.

 

Det er greit nok hvis du ikke er interessert i spillene som MS har annonsert så langt. Synes egentlig det er rart du omtaler pressekonferansene som trygge mtp hvor mange nye IP-er og reboots av gamle serier de har vist frem de to siste årene. ...men en annen ting er å anta at pressekonferansen vil bli kjedelig fordi COD er en del av den.

 

COD ble forresten ikke vist frem på Microsoft's pressekonferanse i 2013.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Å vise frem spill som er 2-3 år unna gir ikke noe pluss i min bok. Phantom Dust som var en overraskelse i fjor er jo allerede kansellert. CoD har for meg blittt selve symbolet for totalt uinteressante spill, og blir det åpningssekvensen igjen betyr det at MS ikke hadde noe mere spennede å putte der i stedet. Jeg er lei av å se kjedelige konferanser, da tar jeg heller høydepunktene i etterkant. MS må med andre ord fange interessen min fra første stund, akkurat som en god bok/film.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...