Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ubrukelige kjerringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du ekke mye ekte mannfolk hvis du lar dama di holde på slik.... jeg synes ikke særlig synd på dem. Hvis jeg får veldig lyst på dama mi så går jeg bort til henne, tar tak i henne og tar henne.... dette er noe jeg ekstremt tidlig i alle forhold sier at "sånn er jeg av og til og det må du akseptere"... aldri fått noe annet enn et kåt blikk tilbake... 

hvorfor skjønner ikke gutta at dama vil ha en barsk mann som av og til river av dem trusa og tar dem i begjær? så mange pusegutter for tiden

Endret av Henrik2k
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trådstarter har fullstendig rett. Det finnes utrolig mange ubrukelige kvinnfolk der ute.

 

Og utrolig mange ubrukelige mannfolk.

 

Men nå er vel noe av grunnen til at nettopp trådstarter føler hun må ut med det er at vi alle aksepterer at det er ubrukelige mannfolk der ute men mange har ett bilde av kvinner som ikke tillater å nevne negative sider ved de, endel man leser på nett får det til å virke som om alt alltid er menns feil. Jeg vil si at kanskje ikke diskusjon.no er riktig sted å poste dette da vi har flere stemmer her som ikke automatisk gir mannehatende svar(vi har noen brukere men det frisker bare opp debatten), kanskje postet dette på noen andre forum(kvinneguiden?) vil gi en bedre effekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er alt postet på kvinnguiden, et par timner før den ble postet her. Og om du med "effekt" mener flere svar, så ja, den fikk det der. Om det er samme person som har postet begge steder vet vi jo ikke, ei heller om det faktisk er en dame.

 

Geir :)

Det er veldig bra :) Og hvorfor skulle vi tvile på at det er en dame? Vi setter vel ikke en kvinnes mening høyere enn den til en mann, gjør vi?

Lenke til kommentar

 

Hvis jeg får veldig lyst på dama mi så går jeg bort til henne, tar tak i henne og tar henne.... dette er noe jeg ekstremt tidlig i alle forhold sier at "sånn er jeg av og til og det må du akseptere"... 

 

Kanskje derfor du har hatt så mange forhold...?  :innocent:

 

Geir :)

 

3 forhold på 2år+ er da ikke så veldig mange.... 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Om det mangler litt nyanser, så er det ikke noe feil i hovedinnlegget. En kan ikke skite i vedlikehold av seg selv og forholdet og tro at en skal henge sammen til døden setter en definitiv stopper.

Lenke til kommentar

Trådstarter har fullstendig rett. Det finnes utrolig mange ubrukelige kvinnfolk der ute.

 

Og utrolig mange ubrukelige mannfolk.

tilfellet er faktisk at det finnes utrolig mange ubrukelige folk for tiden, både kvinnfolk og mannfolk!

Kanskje er det slik at de ubrukelige kvinnfolka får tak i de like ubrukelige mannfolka, vet ikke?

 

Ellers er jeg enig i både TS og det henrik2k sier. Tror dem begge har ett poeng.

"man får som fortjent" her i livet!!!

 

Det er faen meg sant!

Lenke til kommentar

Om det mangler litt nyanser, så er det ikke noe feil i hovedinnlegget. En kan ikke skite i vedlikehold av seg selv og forholdet og tro at en skal henge sammen til døden setter en definitiv stopper.

 

Det går jo begge veier.

Tradisjonelt sett så er det svært ofte slik at kvinner tar største byrden med husarbeid og barn hjemme. Det kan være årsaken til at mange kvinner "lar" seg forfalle. De har ikke ork, tid eller overskudd til å bry seg om utseendet.

 

Er det bare jeg som føler at det er større press på kvinner enn menn når det gjelder å "vedlikeholde seg"?

 

Har man valgt en livspartner, og da gjerne å få barn med denne personen, så må man gi og ta. Hvis kona er totalt utslitt etter å ha jobbet 100%, hatt alt av nattevåk, ryddet og vaske huset, laget middag til mannen kommer hjem, og da ikke orker å dolle seg opp før han kommer, og ligge klar på senga i en liten neglisjé.. Er det da greit at han finner seg en ny dame som gir han oppmerksomhet, flørter og har en stram og fin kropp fordi hun enda ikke har fått barn og dermed har fem timer om dagen til å trene og sminke seg?

 

Kan det være at kona hjemme hadde sett litt mer velstelt ut om hun faktisk rakk å ta seg en dusj, hvis mannen tok mer ansvar hjemme? Kanskje hun til og med hadde hatt tid til å dra og trene og vedlikeholde kroppen, hvis mannen ikke hadde kalt det å være hjemme med barna for å være barnevakt for sine egne barn?

 

 

Jepp, like idiotisk innlegg som første innlegget.

Endret av darkness|
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...