Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange ganger i løpet av dagen kan du få orgasme? (menn)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rekorden min er på 5-6 stykker i løpet av en dag, tror jeg. Dette var bare med hånda og fantasien, uten noe glid eller noenting så det var ganske sårt etter hvert.

 

Vet ikke hvor mange som er mulig å få til med litt mer "ordentlig" innsats, men... Noen som kunne vært interessert i å hjelpe til med å finne det ut? :p



Anonymous poster hash: 1b206...f8e
Lenke til kommentar

Hadde ofte 3-6 orgasmer om dagen med min eks i starten^^ Det flatet seg ut til 2-3 ganger i uke, som virker ganske så normalt etter hvert^^ Som jeg nevnte tidligere, så er det masse faktorer som spiller inn! 2 på rad er ikke noe problem, for å si det slik^^

Lenke til kommentar

Orgasme med sæd avløsning eller kun nytelse?

 

Om jeg skal ejakulere antar jeg at jeg nå stopper på 2 - 3.

Når jeg var 18 kunne jeg glatt få til 5 uten problemer.

 

Nytelse i seg selv tror jeg det er litt opp til dagsformen til kona og meg selv , men la oss si maks 2 samleier og 2 manuelle om behovet er der :p

 

Har ikke opplevd multi-orgasme (kjappe rett etter hverandre ) som mann , noen har evnen til det , andre har det ikke.

Lenke til kommentar

Har ikke opplevd multi-orgasme (kjappe rett etter hverandre ) som mann , noen har evnen til det , andre har det ikke.

Heldigvis er dette noe alle menn kan få til. Du trenger bare å ha en sterk nok PC-muskel (den du bruker når du stopper tisset). 

 

Ved knipeøvelser hver dag burde folk klare å bli multiorgasmiske innen 2-6 uker, og fullkroppsorgasmiske kort tid etter. Står mer om det i boken The Multi-Orgasmic Man 

Lenke til kommentar

 

Har ikke opplevd multi-orgasme (kjappe rett etter hverandre ) som mann , noen har evnen til det , andre har det ikke.

Heldigvis er dette noe alle menn kan få til. Du trenger bare å ha en sterk nok PC-muskel (den du bruker når du stopper tisset). 

 

Ved knipeøvelser hver dag burde folk klare å bli multiorgasmiske innen 2-6 uker, og fullkroppsorgasmiske kort tid etter. Står mer om det i boken The Multi-Orgasmic Man 

 

 

Nja , har faktisk testet dette ut , men skal være glad jeg fortsatt fungerer slik jeg fungerer da ting har endret seg etter en hjerneoperasjon for noen år siden. Så ja , bokstavelig talt er jeg en av de som trolig ikke har evnen til det og er glad fordi at jeg faktisk fortsatt har mer eller mindre et normalt sexliv , men alternativet var å dø av kreft så da var valget klart.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ved å lære seg Tantra, so kan en har så mange orgasmer en vil, og då orgasmer som kan vare alt i fra minutter til en time. Ser på svara her på forumet at mannfolk trur ejakulasjon er det samme som orgasme, mens det egentlig er to forskjellige ting.

 

Når en ejakulerer så går dopamin, oksytocin, testosteron m.fl nivåer ned i kroppen.

Oksytocin er for dei som er litt interessert det hormonet som gjer at vi får en emosjonell tilknytning til partnere. Ved langvaring "normal" sex i eit forhold, så mister en tiltrekning og sexlyst til partner av den enkle grunn av at kjemien i kroppen er i ubalanse pga ejakulasjon.

 

 

Lenke til kommentar

 

Har ikke opplevd multi-orgasme (kjappe rett etter hverandre ) som mann , noen har evnen til det , andre har det ikke.

Heldigvis er dette noe alle menn kan få til. Du trenger bare å ha en sterk nok PC-muskel (den du bruker når du stopper tisset). 

 

Ved knipeøvelser hver dag burde folk klare å bli multiorgasmiske innen 2-6 uker, og fullkroppsorgasmiske kort tid etter. Står mer om det i boken The Multi-Orgasmic Man 

 

Du trenger heller ikkje å trene pc muskelen :) Det er en oppfatning som er vanlig, men det er ikkje nødvendig.

Lenke til kommentar

Heldigvis er dette noe alle menn kan få til. Du trenger bare å ha en sterk nok PC-muskel (den du bruker når du stopper tisset). 

 

Er bedre hvis en trener opp hele muskulaturen som utgjør bekkengulvmusklene. Det er en stor muskel på venstre side, en stor muskel på høyre side og PC-muskelen. 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...