Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange ganger i løpet av dagen kan du få orgasme? (menn)


Anbefalte innlegg

Absolutt.

 

Du kjenner til microcosmic orbit allerede. Det begynner fra halebeinet, går opp ryggen, og ned fronten.

Det viktigste er å få energien opp istedenfor at den akkumulerer seg der nede som leder til ejakulasjon.

 

Fra Hatha Yoga så har du to øvelser, Saravangasana (Shoulderstand), og Shirshasana (headstand).

Når du gjer dei to øvelsane så tvinger det energi til å bevege seg oppover ryggrada som då blir nedover.

Visst du begynner med dei to annakver dag, og legger på 10-30 sec kver dag til du kjem til 30 min, så har du virkelig komt langt.

Eg legger ved eit bilde av Marma punkt som er punkt du kan trykke på som løyser opp i blokkeringer som hindrer energien for å gå oppover. Vil ellers anbefale yoga øvelser from trikonasana, eller generelt tøying av rygg, lår, rumpe, hofter og nakke. alle spenninger reduserer flyten av energi.

 

http://www.gentleawakeningga.com/_/rsrc/1312834973846/treatments/marma-points/marma.jpg?height=308&width=400

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

 

Du trenger heller ikkje å trene pc muskelen :) Det er en oppfatning som er vanlig, men det er ikkje nødvendig.

Godt mulig det. Har du noen tips til å greie å holde igjen ejakulasjonen under orgasmen mens man penetrerer? Jeg må stoppe all stimulering mens jeg kniper igjen og får orgasmen

Tanken er at du gjennomlever orgasmen, men ikke ejakulerer. Jeg har lært teknikken med sterk konsentrasjon, gjennom yoga, trene pc musklene for å holde igjen spruten, mens orgasmen jager gjennom deg. Da kan du bare fortsette å få orgasme etter orgasme, uten stans. Det kan ta øitt tid å lære, men også et trikks er å stoppe rett før orgasme, msnge ganger, tilslutt vil du kunne dra den lenger å lenger, helt til du tilslutt får orgasme, men klarer å holde igjen ejakulasjonen. Det er vannvittig intenst å gir helt ubeskrivelig orgasmefølelse.

Lenke til kommentar

Absolutt.

 

Du kjenner til microcosmic orbit allerede. Det begynner fra halebeinet, går opp ryggen, og ned fronten.

Det viktigste er å få energien opp istedenfor at den akkumulerer seg der nede som leder til ejakulasjon.

 

Fra Hatha Yoga så har du to øvelser, Saravangasana (Shoulderstand), og Shirshasana (headstand).

Når du gjer dei to øvelsane så tvinger det energi til å bevege seg oppover ryggrada som då blir nedover.

Visst du begynner med dei to annakver dag, og legger på 10-30 sec kver dag til du kjem til 30 min, så har du virkelig komt langt.

Eg legger ved eit bilde av Marma punkt som er punkt du kan trykke på som løyser opp i blokkeringer som hindrer energien for å gå oppover. Vil ellers anbefale yoga øvelser from trikonasana, eller generelt tøying av rygg, lår, rumpe, hofter og nakke. alle spenninger reduserer flyten av energi.

 

http://www.gentleawakeningga.com/_/rsrc/1312834973846/treatments/marma-points/marma.jpg?height=308&width=400

Erfarer mye av det samme som deg, men har også gitt mye å trene kropp og pc muskler. Kan være individuelle forskjeller også, noe som fungerer supert for noen, er ikke så bra for andre.

Lenke til kommentar

Samboeren min og jeg kan bare ha sex 1 gang pr. dag... Evt. på morningen og sent på kvelden. Men han klarer ikke to ganger etter hverandre.. (skal sies at han har røyka weed i nesten 10 år, før meg)

Svarer her som med det meste annet er vel at det ikke finnes noe fasitsvar, at folk er forskjellige osv.

 

Ei dame jeg holdt på med klarte mer enn meg per dag, og var fortsatt sulten selv etter 3/4 runder på en dag. Mens ei anna Ikke hadde behovet for hver dag engang.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Absolutt.

 

Du kjenner til microcosmic orbit allerede. Det begynner fra halebeinet, går opp ryggen, og ned fronten.

Det viktigste er å få energien opp istedenfor at den akkumulerer seg der nede som leder til ejakulasjon.

 

Fra Hatha Yoga så har du to øvelser, Saravangasana (Shoulderstand), og Shirshasana (headstand).

Når du gjer dei to øvelsane så tvinger det energi til å bevege seg oppover ryggrada som då blir nedover.

Visst du begynner med dei to annakver dag, og legger på 10-30 sec kver dag til du kjem til 30 min, så har du virkelig komt langt.

Eg legger ved eit bilde av Marma punkt som er punkt du kan trykke på som løyser opp i blokkeringer som hindrer energien for å gå oppover. Vil ellers anbefale yoga øvelser from trikonasana, eller generelt tøying av rygg, lår, rumpe, hofter og nakke. alle spenninger reduserer flyten av energi.

 

http://www.gentleawakeningga.com/_/rsrc/1312834973846/treatments/marma-points/marma.jpg?height=308&width=400

Dette var interessant, og jeg har lest litt om shoulder- og headstand. Men tenker du at det er trygt for nakke/rygg osv? Vil vise til en artikkel jeg fant om temaet. Hvor lenge mener du en nybegynner skal begynne med? Altså f.eks 10 min med hver øvelse rett etter hverandre, annenhver dag? 

Lenke til kommentar

Det er trygt om en tar der sakte og lytter til kroppen. En måte er å vekse mellom headstand og shoulderstand. Begynn med å satse mot eit minutt, og deretter legg på 5-10 sekunder når du føler deg komfortabel med det. Shoulderstand har mindre belastning. Etter en er ferdig så er det greit å strekke ryggen litt. Ved å sitte på helane og lene seg framover og strekke henda ut. Dei andre yoga øvelsane eg nevnte kan du gjere over dag :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

 

Jeg er 22 år, min rekord er å komme 7 eller 8 ganger på en dag. og kommer sånn ca gjennomsnittlig 1 gang hver andre dag, de siste 3-5 månedene. :)

Bare jeg som ser for meg at du venter i 16 dager, runker og kommer 8 ganger, venter nye 16 dager etc.?

 

Føler jeg meg nesten nekroa her, uhm. Jeg pleier å komme enda sjeldnere these times :) hver tredje eller lignende.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er 22 år, min rekord er å komme 7 eller 8 ganger på en dag. og kommer sånn ca gjennomsnittlig 1 gang hver andre dag, de siste 3-5 månedene. :)

Bare jeg som ser for meg at du venter i 16 dager, runker og kommer 8 ganger, venter nye 16 dager etc.?

Føler jeg meg nesten nekroa her, uhm. Jeg pleier å komme enda sjeldnere these times :) hver tredje eller lignende.
Er nok litt varierende for mange, men tror at det meste kan læres. Jeg har både følt meg aseksuell tidligere. Til nå hvor jeg får mer enn 10 orgasmer med sprut på ei natt. Alt er sef avhengig av dagsform å sånt da. Er også multiorgasmisk, hvor jeg får flere orgasmer rett etter hverandre. Lært kunsten å ikke sprute, da kan man nesten få ubegrenset antall orgasmer.

 

Anonymous poster hash: b7b8c...437

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...