Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettflørter er noe styr as

Har mista alle mine venner. Den venninna jeg har hatt lengst nå har jeg bare hatt i 4 måneder.

 

Og fått mange gode nye venner de siste månedene. Folk som bryr seg og som faktisk gidder å ta kontakt. Folk som ikke sviker deg eller sprer rykter bak ryggen din. Folk som ikke skriker drama. Alle disse har jeg blitt kjent med på nett, de fleste er jenter.

 

Barnemor ble jeg også kjent med gjennom nett.

 

Hadde det ikke vært for disse jeg først traff på nettet (regner ikke folk jeg prater med på nett som venner, snakker om folk jeg møter jevnlig her) så hadde jeg ikke hatt andre enn familien.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Betalte 5000. 

Ble det 1070/1080-serien?

 

Jeg har siklet på ny GPU de siste 6-ish månedene, men jeg har ikke helt klart å rettferdiggjøre kostnaden da min dagligdagse bruk går mest til forum/youtube/twitch og reddit. Eneste gaming jeg driver med nå om dagen er Overwatch + WoW, der mitt GTX770 klarer seg fint nok i 2560x1440 fortsatt. Eneste ulempen er at det ikke klarer 144hz i den oppløsninga, men kortet klarer ikke kjøre den FPS-en på spill uansett, så da er jeg like langt.

Lenke til kommentar

E9. Kjøpte Dark Souls 3 for 2 måneder siden, fortsatt 0 hours played. Ser heller på andre spille det på youtube.

Prøvde meg på DS tidligere i kveld. Ble 10 min så sletta jeg hele greia. Kommer aldri til å spille det igjen og har litt dårlig samvittighet for at jeg stakk av med gratiskoden når noen som sikkert hadde spilla det mere kunne fått det :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...