Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Nettflørter er noe styr as

Har mista alle mine venner. Den venninna jeg har hatt lengst nå har jeg bare hatt i 4 måneder.

 

Og fått mange gode nye venner de siste månedene. Folk som bryr seg og som faktisk gidder å ta kontakt. Folk som ikke sviker deg eller sprer rykter bak ryggen din. Folk som ikke skriker drama. Alle disse har jeg blitt kjent med på nett, de fleste er jenter.

 

Barnemor ble jeg også kjent med gjennom nett.

 

Hadde det ikke vært for disse jeg først traff på nettet (regner ikke folk jeg prater med på nett som venner, snakker om folk jeg møter jevnlig her) så hadde jeg ikke hatt andre enn familien.

Litt random, men godt å høre! :) Nettvenner kan være bra det, men ofte er det stress om man omtrent blir betatt over nett, og ikke vet hvor man har vedkommende.

Lenke til kommentar

Er dette egentlig noe som avgjøres politisk? Er det ikke legemiddelverket som avgjør hvilke medisiner som er tilgjengelig på det norske markedet og hvilke som gis individuelt godkjenningsfritak ved søknat?

Antar politikerene ikke blir pusha av legemiddelselvskapene pga det Skurupu sa.

 

Bare tenk så mye penger staten kunne ha tjent, tenk så mange som kunne få behandling uten å være redd for straff når de innrømmer misbruk. Og så videre.

Canada vurderer saken nå, også.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Er dette egentlig noe som avgjøres politisk? Er det ikke legemiddelverket som avgjør hvilke medisiner som er tilgjengelig på det norske markedet og hvilke som gis individuelt godkjenningsfritak ved søknat?

Stortinget legger føringer til Legemiddelverket på en del områder. F.eks. behandling med cannabis, cannabisbaserte legemidler og avvenning vha. opiater.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...