Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med skrekkfilmer er at så mange bygger (litt for mye) på det overnaturlige. Og det blir vanskelig å tro på.

Begynner du å putte inn demoner, romvesener og annet sånn så detter jeg helt ut. Jeg må ha det enkelt. Jeg må kunne bruke fantasien og det å skremme meg selv. Som i the Blair Witch project. Pga det jeg nettopp nevnte her så er den filmen min favoritt. For jeg har en livlig fantasi.

 

Edit: filmen i seg selv er jo ikke så bra, men med mitt hode så blir den veldig bra.

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

 

Problemet med skrekkfilmer er at så mange bygger (litt for mye) på det overnaturlige. Og det blir vanskelig å tro på.

Begynner du å putte inn demoner, romvesener og annet sånn så detter jeg helt ut. Jeg må ha det enkelt. Jeg må kunne bruke fantasien og det å skremme meg selv. Som i the Blair Witch project. Pga det jeg nettopp nevnte her så er den filmen min favoritt. For jeg har en livlig fantasi.

 

Fikk lyst vise deg noen bilder på pm, men ser du di bildene blir du sur etter på :tease:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

 

 

Problemet med skrekkfilmer er at så mange bygger (litt for mye) på det overnaturlige. Og det blir vanskelig å tro på.

Begynner du å putte inn demoner, romvesener og annet sånn så detter jeg helt ut. Jeg må ha det enkelt. Jeg må kunne bruke fantasien og det å skremme meg selv. Som i the Blair Witch project. Pga det jeg nettopp nevnte her så er den filmen min favoritt. For jeg har en livlig fantasi.

Fikk lyst vise deg noen bilder på pm, men ser du di bildene blir du sur etter på :tease:
Nå må du!

 

Edit: jeg har tatt sovemedisin så du må skynte deg før jeg sovner.

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

What Lies Beneath begynte kjedelig, men etter hvert tok den av og ble brått meget skremmende.

 

 

 

believes that her lakeside Vermont home is haunted by a ghost - or that she is losing her mind.

Det er tvilen om hva som går for seg, så man må lure på hvor faren kommer fra neste gang, som er det skumle. Om man vet det er en demon er katta ute av sekken, og det blir mindre skummelt.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Jeg har blitt så mye skuffet over filmer at jeg tør nesten ikke å begynne å se de en gang. Kjempe bra helt til de fucker det opp. Var en film som jeg syns var bra (husker ikke navn) men så plutselig kommer det ett monster med en kjempe lang tunge laget av mennesker sine tunger og da slo jeg av. Har hatt nok av sånne filmopplevelser.

Lenke til kommentar

 

Jeg har blitt så mye skuffet over filmer at jeg tør nesten ikke å begynne å se de en gang. Kjempe bra helt til de fucker det opp. Var en film som jeg syns var bra (husker ikke navn) men så plutselig kommer det ett monster med en kjempe lang tunge laget av mennesker sine tunger og da slo jeg av. Har hatt nok av sånne filmopplevelser.

Star Wars i ii iii iv v vi

SW liker jeg, men send pm med bilder takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...