Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

i går fant jg ut at jeg skal skaffe meg en online sugardaddy??? im so smart

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

har faktis troen

Skrevet (endret)

i går fant jg ut at jeg skal skaffe meg en online sugardaddy??? im so smart

Du tror ikke denne søken kan ha sammenheng med alle stalkerne dine ? :p

Som man reder ligger man osv.

Endret av Lunalotic
  • Liker 1
Skrevet

Ja, tenkte det samme. Tenk nøye gjennom dette, Pessi. Du blir jo så opprørt hver gang noen finner frem til deg og truer med å oute deg til familie / venner / what have you.

Holder det ikke med camminga?

• Liker 2
Skrevet

Det blir litt som invistering generelt. Jo mer risiko jo mer potensiell inntjening.

Pessimistisk, du ser selv, men jeg mener det er en dårlig idé

Skrevet

Pessi er blitt hele forumets lillesøster. Alle vil passe på henne :D

Jeg tror det ligger i vår natur, hvertfall delvis, å "passe på" de som virker til å trenge det.

Kanskje ikke bestandig folk man ikke kjenner, men så mye som hu henger her så kjenner vi henne på en måte.

• Liker 2
Skrevet

Alternativ orgasme: Ristet foccacia, urtekremost, ruccola, soltørket tomat i olje, entrecôte, skivet feta, ristet foccacia. I den rekkefølgen. Ehrmagewd.

Skrevet

Pessi er blitt hele forumets lillesøster. Alle vil passe på henne :D

Jeg tror det ligger i vår natur, hvertfall delvis, å "passe på" de som virker til å trenge det.

Kanskje ikke bestandig folk man ikke kjenner, men så mye som hu henger her så kjenner vi henne på en måte.

Ja Vi skal ta vare på henne. Så godt vi kan.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Tna så cute at dere er overbeskyttende

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Hvorfor ble det opprettet en v2?

Skrevet

Kjapt spørsmål til feinschmeckerne her inne:

Jeg har et biffstykke på ca. 700 gram. Hvor lang tid bør jeg regne i stekovnen for denne på 125 grader? Bruker selvsagt termometer, men er kjekt å vite når jeg må sette den inn.

Husker aldri fra gang til gang hvor lenge jeg lar den stå i. Er så sjeldent jeg faktisk steker biff på den måten.

Skrevet

Pappa og familien flytter fra huset og byen sin noen mil sørover til Halden. Det er litt rart. Pappa og stemora mi flyttet hit for 14 år siden, broren min har bodd her hele livet og jeg gikk på videregående her. Jeg husker første gang jeg kom inn i kjellerstua jeg sitter i. Neste gang jeg går ut av huset blir den siste.

Skrevet

Vel, da vet jeg hva 5 mg Vival og en 1,3 km spurt (i nedoverbakke, så jeg hadde hjelp, for jeg klarte ikke stoppe når jeg først begynte) gjør med meg. Den slår meg helt ut flere timer etterpå. Føler meg jævlig groggy nå, etter å ha sovet 3 timer helt ut av det blå. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...