Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Hvorfor bor det 3 jenter hos deg?

 

 

Fordi jeg trodde livet mitt ville bli som livet til denne karen.

Men de bor ikke hos meg. Vi leier ei leilighet sammen.

 

Hvorfor kjøper du ikke bare inn dopapir og såpe som du tar med på badet når du trenger det ? Så gir du beskjed til de om at de får klare seg selv.

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor kjøper du ikke bare inn dopapir og såpe som du tar med på badet når du trenger det ? Så gir du beskjed til de om at de får klare seg selv.

 

 

Jeg har en nødrull på rommet mitt i tilfelle det plutselig er tomt en dag. Men ut over det, vil jeg ikke kjøpe egne doruller. Som Lycantrophe er inne på, kan de skape grunnlag for konflikt hvis man melder seg ut av enkelte deler av fellesskapet. Jeg stemmer ikke Ap, men i hjemmet er jeg sosialist. Jeg vil heller gi litt mer nå og ha litt goodwill til senere, enn å gi de andre et argument for å være selektiv med hvilke kostnader som deles.

 

I dag er det for øvrig en annen ting som irriterer meg. På grunn av oppussing må vi flytte ut av hovedbygget vårt på jobb. Alle avdelingene her må flytte inn i kontorlokalene til regnskaps-, IT- og jussavdelingene. Jeg mister kontoret mitt og må dele kontor med hele markedsavdelingen heretter.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor kjøper du ikke bare inn dopapir og såpe som du tar med på badet når du trenger det ? Så gir du beskjed til de om at de får klare seg selv.

 

Jeg har en nødrull på rommet mitt i tilfelle det plutselig er tomt en dag. Men ut over det, vil jeg ikke kjøpe egne doruller. Som Lycantrophe er inne på, kan de skape grunnlag for konflikt hvis man melder seg ut av enkelte deler av fellesskapet. Jeg stemmer ikke Ap, men i hjemmet er jeg sosialist. Jeg vil heller gi litt mer nå og ha litt goodwill til senere, enn å gi de andre et argument for å være selektiv med hvilke kostnader som deles.

Om du gir for å få goodwill senere er du kapitalist, ikke sosialist. ;)

 

Du kommer ikke til å få noe goodwill for dette ettersom de ikke vet hva som foregår. Bare gi blaffen, dopapir er ikke så dyrt.

 

Lenke til kommentar

 

Jeg stemmer ikke Ap, men i hjemmet er jeg sosialist. Jeg vil heller gi litt mer nå og ha litt goodwill til senere, enn å gi de andre et argument for å være selektiv med hvilke kostnader som deles.

Har absolutt null med sosialisme å gjøre.

 

 

Å ha felles dasspapir der man bruker og betaler ulik brøk vil jeg absolutt kalle sosialisme i hjemmet.

Lenke til kommentar

 

Jeg lurer også på hvorfor det skulle være et problem. Dessuten: De er tre og du er én. Totalt blir det fire. Det blir mye mer enn du er vant med. Noen bruker mye dopapir pga konsistensen på avføringen, andre gjør ikke det. Sånn er det.

 

Kjenner meg igjen i denne her, bodde i kollektiv i 2 år ca og delte bad med 2 jenter.

 

Badet ble ALDRI vasket, toalettpapir tror jeg de spiste, aldri brukt så mye penger på toalettpapir noen sinne og kjøpe toalettpapir selv? Nope, det kunne de ikke.

Endte opp med at jeg hadde en egen rull på rommet som jeg benyttet.

 

Skulle nesten tro jenter følger denne her:

M9SsYuc.png

Endret av b-real
Lenke til kommentar

 

Badet ble aldri vasket? Trodde jenter stort sett var renslige skapninger, jeg.

Nei.

 

x2

 

Etter å ha delt bad med lillesøstrene mine i flere år, samt bodd i kollektiv med 9 jenter (og 4 gutter) i ett år, kan jeg skrive under på dette. Tamponger og sminke overalt, spesielt sistnevnte var (og er fortsatt) en kilde til stor irritasjon. Vasken dekt med flerfoldige lag foundation, som ikke går bort om du så klorer hele opplegget og står og skrubber intenst med tannbørster, skrubber, og gudene vet hva.

 

Og den forkjærligheten for å kjøpe det billigste dasspapiret. Skulle tro de gikk inn på Bygger'n eller noe, og kjøpte sandpapir. Jeg gjorde det lett og handla større kvanta Lambi på salg etter et par uker i kollektiv, som jeg hadde liggende på rommet. Jeg spytta vel og merke i noen pantekroner til det felles toalettpapiret, i fall jeg trengte å pusse ned noe, men etter hvert delte jeg ut mykt dasspapir til de som spurte, og mot slutten av oppholdet i helveteshuset, hadde jeg klart å overbevise den siste jenta til at det var verdt det å bruke litt mer penger på kvalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Badet ble aldri vasket? Trodde jenter stort sett var renslige skapninger, jeg.

Nei.

 

x2

 

Etter å ha delt bad med lillesøstrene mine i flere år, samt bodd i kollektiv med 9 jenter (og 4 gutter) i ett år, kan jeg skrive under på dette. Tamponger og sminke overalt, spesielt sistnevnte var (og er fortsatt) en kilde til stor irritasjon. Vasken dekt med flerfoldige lag foundation, som ikke går bort om du så klorer hele opplegget og står og skrubber intenst med tannbørster, skrubber, og gudene vet hva.

 

Og den forkjærligheten for å kjøpe det billigste dasspapiret. Skulle tro de gikk inn på Bygger'n eller noe, og kjøpte sandpapir. Jeg gjorde det lett og handla større kvanta Lambi på salg etter et par uker i kollektiv, som jeg hadde liggende på rommet. Jeg spytta vel og merke i noen pantekroner til det felles toalettpapiret, i fall jeg trengte å pusse ned noe, men etter hvert delte jeg ut mykt dasspapir til de som spurte, og mot slutten av oppholdet i helveteshuset, hadde jeg klart å overbevise den siste jenta til at det var verdt det å bruke litt mer penger på kvalitet.

 

Så du er sær på dopapiret også ja ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...