Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

-Ernie Reyes jr aka pizzagutten Keno fra TMNT II har alvorlig nyrefeil

 

-John Saxon er skrøpelig , han er den siste gjenlevende av hovedrollene fra Enter Dragon

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg syns WWE og alle de andre "wrestling"-organisasjonene er bare en eneste stor cringe compilation. 

 

Til og med fra et skuespillerperspektiv kan jeg tenke meg at det er..OK. 

 

Verden holdt nesten på å kollapse pga kulheten til den sangen der....epic win :D

Lenke til kommentar

 

 

Helt forferdelig. Intensjonene var 2-3 øl, men så var imperial stouten så utrolig bra.

Det der er veldig farlig. Bessede før du vet det, er du hekta helt.

Med nok tid og penger, uten forpliktelser i hverdagen, og med nok innsats skulle jeg nok klart å bli alkoholiker. Måtte lagt mye jobb i det.

 

Om noen lurer, så var dette Imperial Stout på Schouskjelleren i Oslo. Batchen er utsolgt om et par dager, så ya'll hurry now.

Lenke til kommentar

Går nok glipp av den, da jeg ikke har tid til å reise til Oslo. :p I alle fall ikke kun for en stout. Før jeg vet ordet av det, er det en eller annen som roper ut "Vær-Sjur!" eller "Datasmurf!", og så har vi det gående, men så lenge jeg aldri mer trenger å være i nærheten av Ivars kro, burde det vel gå seg til.

Lenke til kommentar

Går nok glipp av den, da jeg ikke har tid til å reise til Oslo. :p I alle fall ikke kun for en stout. Før jeg vet ordet av det, er det en eller annen som roper ut "Vær-Sjur!" eller "Datasmurf!", og så har vi det gående, men så lenge jeg aldri mer trenger å være i nærheten av Ivars kro, burde det vel gå seg til.

Nå venter jeg på en mer utfyllende historie angående Ivars kro.

Lenke til kommentar

Den får du ikke fra meg, jeg prøver å fortrenge det hele. Du får spørre Mchansern, 2ore, CypheroN, HedvigR, eller Extraterrestrial. Vowels hadde vel gått hjem for kvelden, siden han skulle på jobb, og jeg satt alt for lenge på en indisk restaurant (og etter det, en random pub, fordi vi egentlig var å feira søss' 25-årsdag).

Lenke til kommentar

å kom igjen, du har allerede "spilled the beans". Kan ikke stoppe nå.

 

Det blir som den pene dama som poster på facebook "I AM REALLY UPSET AND SAD"

 

og når noen spør hva som er galt sier hun "I DONT WANNA TALK ABOUT IT"

I tip my hat (and points) to you, my good sir.

 

Tror det går helt greit for min del, j--. Jeg kjøpte en flaske imperial stout på en restaurant og det var det jævligste jeg har presset i meg. Brukte 1,5 time på en vanlig flaske. Smakte som en blanding av vin og motorolje.

Syntetisk eller mineralbasert olje?

Lenke til kommentar

Tror det går helt greit for min del, j--. Jeg kjøpte en flaske imperial stout på en restaurant og det var det jævligste jeg har presset i meg. Brukte 1,5 time på en vanlig flaske. Smakte som en blanding av vin og motorolje.

Hvorfor drakk du den da? Hvis ikke du syntes den smakte godt er det ingen grunn til å tvinge den i seg.

 

Gjør det, gjør det, gjennomfør det!

Okay da. Må bare legge inn bildene fra minnekort og småredigere litt. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...