Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

SNØ!

 

For orden skyld: Gav point til denne, men det var fordi jeg er enig at vi skal ha masse snø(som jeg trodde du mente). Men like etter, da det

var for sent, gikk det opp for meg at det var critick av ordet sne, som jeg ikke er enig i. Sne er helt greit ord. Bare sånn at det ble oppklart :)

 

Hvordan kan Sne være et greit ord, det betyr jo ingenting.

Lenke til kommentar

 

Ah, deilig snikende. Opeth er fint, at du ikke evner å nyte det er vel mest av alt ditt problem?

Det er frustrerende fordi Opeth har potensiale, men gjort lite av seg siden Morningrise. Og selv der var det ujevnt.

Der er vi heldigvis ulike. Opeth treffer meg best fra Still Life til Ghost Reveries-ish. Noen lyspunkt utenom, men er der de lagde det jeg liker best. Det nye er også bra (inkludert Pale Communion), men treffer meg ikke helt.

Lenke til kommentar

 

 

SNØ!

 

For orden skyld: Gav point til denne, men det var fordi jeg er enig at vi skal ha masse snø(som jeg trodde du mente). Men like etter, da det

var for sent, gikk det opp for meg at det var critick av ordet sne, som jeg ikke er enig i. Sne er helt greit ord. Bare sånn at det ble oppklart :)

 

Hvordan kan Sne være et greit ord, det betyr jo ingenting.

 

 

Jo det betyr snø :). "Sne" er fint fordi det lyder hvitere enn snø. De sier det i Nord norge, en tidligere kjæreste derfra sa

sne og det synts jeg var fint.

Lenke til kommentar

 

 

 

SNØ!

 

For orden skyld: Gav point til denne, men det var fordi jeg er enig at vi skal ha masse snø(som jeg trodde du mente). Men like etter, da det

var for sent, gikk det opp for meg at det var critick av ordet sne, som jeg ikke er enig i. Sne er helt greit ord. Bare sånn at det ble oppklart :)

 

Hvordan kan Sne være et greit ord, det betyr jo ingenting.

 

 

Jo det betyr snø :). "Sne" er fint fordi det lyder hvitere enn snø. De sier det i Nord norge, en tidligere kjæreste derfra sa

sne og det synts jeg var fint.

 

Da beklager jeg å måtte meddele at om din tidligere kjæreste skrev sne, skrev hun feil.

Lenke til kommentar

zzzzzzz

zzz

zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

zzzzzzz

Beklager at jeg blir oppfyrt av å skulle på konsert med dette kommersialiserte popmetall-bandet. Jeg glemte at de ikke hadde ditt godkjent-stempel. Jeg lover å brenne billettene sporenstreks og gå til innkjøp av billetter til et Lychantrophe-godkjent band.
Lenke til kommentar

Men nok om musikksmak og uenigheter om korrekt stavemåte av ord for nedbør.

Det irriterer meg grenseløst at jeg får politisk reklame i postkassa på tross av at jeg har merket den med at jeg ikke ønsker uaddressert reklame.

Det er mulig at de er untatt på samme måte som menighetsblad osv., men det irriterer meg fortsatt like mye. Heldigvis har jeg allerede stemt, så de får ikke påvirka meg noen vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...