Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg må være ærlig her. i tidligere innlegg har jeg gjort et stort poeng av at jeg hadde en person jeg var den reverse av, en såkalt motsats til meg.

 

jeg må innrømme at jeg ikke er Grant Gustins revers. faktisk er det slik at jeg føler mer tilknytning til en annen person i den serien, men tør ikke å innrømme det fordi jeg virker blærete. 

 

og jeg kommer ikke til å bli sammen med en ekstra høy dame fordi han er sammen med en kort dame (traff bare på hun en gang og har problemer med å snakke generelt, langt mindre forføre kvinner) og kommer heller ikke til å bli sammen med en dame fra fiendesiden (fordi hun har en type etter det jeg forstår). 

 

jeg må bare se hvor langt jeg klarer å ta denne "Incel gir deg ekstra krefter og intelligens" scenarioet. 



og Martine, Klara og slikt er bare tøv fra min side.

 

jeg har faktisk ikke særlig sjans på kvinner.

 

jeg er bare en veldig stor mann som folk er fascinerte av. det er ingenting annet å begeistre seg over.

 

så vi starter det nye året på blanke ark. 



Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Min datter lagde en tegneserie om meg og mannfolket :p her kan dere se litt. De siste bildene er familie»bilde» med katten og siste er vi gamle og katten er dau og i grava

 

Edit: for dere som legger merke til detaljer så har hun tegnet at han har en fot kortere enn den andre, fordi det har han i virkeligheten

post-328628-278205_thumb.jpeg

Endret av Overmoden 3.0
  • Liker 2
Lenke til kommentar

det er jo fint da. observant barn!

 

hvor gammel er din datter om man kan spørre (du trenger ikke å svare om det gjør deg ukomfortabel, spør bare fordi jeg er interessert i å vurdere tegnekvaliteten siden hun ser ut til å ha ferdigheter på omtrent mitt nivå :D)?

 

sånn at jeg vet hvor jeg ligger an :D 



leste igjennom mine innlegg og føler at jeg kanskje gikk litt for sterkt på russerne i tidligere innlegg.

 

vil bare si at min oppriktige mening er at russerne også er en del av skaperverket, og selv om de har individuelle svin og har lederskap som har vendt dem mot resten av verden, så bør de også vurderes individuelt og at vi alle bør håpe at russerne kommer frivillig tilbake til den internasjonale verdensorden etter gjensidig dialog. 



Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...