Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Var det noen som fikk fuktet pinnen i natt?

Nei.

 

for å forklare det jeg skrev og mine tidligere innlegg bedre. det "dere" sier om denne ukrainske kvinnen stemmer. hun oppsøkte meg ved flere instanser. og det er ikke fordi jeg er så attraktiv. siden jeg kan huske nesten alt, har jeg saumfart mitt hode og funnet et mønster som er foruroligende, spesielt for dere. 

 

det jeg reagerer på er at jeg blir beskyldt for være på den motsatte side til tross for min mangeårige aktivisme som er kjent for dere. jeg kommer ikke til å skifte side bare for en kvinne. som attpåtil er middels attraktiv og har en kjæreste. det var det jeg var fornærmet over. 

 

gi meg litt ære da her! 

 

ville helst sett at dere ikke bruker det mot meg mer ettersom jeg har spesielle interesser i Norge. 

 

EDIT: og min litt skjøre/merkelige opptreden skyldes alvorlig blindhet. ikke noe annet. 

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er jo fint da. observant barn!

 

hvor gammel er din datter om man kan spørre (du trenger ikke å svare om det gjør deg ukomfortabel, spør bare fordi jeg er interessert i å vurdere tegnekvaliteten siden hun ser ut til å ha ferdigheter på omtrent mitt nivå :D)?

 

sånn at jeg vet hvor jeg ligger an :D

Straks 9 år :)

Lenke til kommentar

ikke verst! 

 

ligger foran meg i hvert fall. tror jeg lærte å tegne hus (firkanter) og veier og slikt da jeg gikk i fjerde klassen av en fyr som het Henrik (adoptert gutt). 

 

før det kunne jeg tegne kruseduller og sauer + esler av faren min. 

 

i 9. klasse lærte jeg å tegne i kunst og håndfarge å tegne mer i kompani med en polsk venn jeg hadde da. 

 

dessverre stoppet det der. kan ikke tegne mer enn det jeg lærte frem til da. 

Lenke til kommentar

 

Denne er mer rett

 

https://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/Hva+har+du+lov+a+kjore/Personbil+med+tilhenger+%28klasse+BE%29

 

gratulerer.

 

hva betyr det rent spesifikt?

Det er førerett for henger opp til 3,5 tonn. Alle som tar dette får også førerett for traktor på maks 25 tonn og 40km/t toppfart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...