Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NRK sendte en konsert med The Highwaymen fra 1990 midt på natta forrige helg. Jeg ble helt satt ut over hvor bra de 4 funka sammen. Gitarkameratene bare enda bedre.

Jeg var faktisk på konserten de hadde i Spektrum. Var vel rundt 12 eller noe sånt.

 

Jeg er flaska opp på hestejazz. Er det noe som gir meg minner om bilturer fra barndommen er det nettopp disse gutta.

 

 

Edit: Eneste positive jeg har oppdaga med å være singel igjen er at jeg kan høre på "drittmusikken" min når jeg vil

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Blir trist når han stryker med. Veldig talentfull fyr. Hadde han bodd i Norge hadde han vell fått kåken ransaka og hatt skyhøye bøter pga røykinga si :p

Er vel ikke mer enn et par år siden turnébussen hans blei busta med 200+ gram pot og 500+ gram sopp i Texas. Fyren veit å feste.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Det er tøft i showbiz , folk kan legge på seg pga depresjon når karrieren er på hell , lurer på om Locklear er blitt lubben pga alko ?

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Har ikke feid en dame siden den ene gangen her jeg fikk sopp eller noe shit. Før der hadde jeg ikke vært med en jente siden januar.

 

Sosiale livet er crap. I helgen er tror jeg andre gang i år jeg er ute.

 

Bare synes når jeg bruker 10 000,- på god drikke at det er lov med snikskryt. I tillegg trodde vekterne vi var noen viktige folk siden vi hadde så mye drikke på bordet. Flere ganger kom de bort til oss men stoppet opp sånn 3 meter fra bordet, ga et blikk på bordet og så snudde seg. Ene gangen tok ene vekteren på sånn 10 meter avstand og brukte fingeren til å diskre få meg til å følge etter han, bort fra folkemengden og spurte hvordan det gikk med folket på bordet mitt. Jeg sa jeg drakk vann, så da gikk alt fint. Det kommer aldri til å skje igjen og jeg har ingen andre å fortelle dette til så hadde litt lyst å dele her.

 

Etterpå fikk jeg sitte i en lamborghini som sto parkert utenfor burgerking. Det var gøy. Jeg fikk med meg champis flaskene hjem og etter bartenderen snakket med vakten på utestedet. Det var snilt. Så nå har jeg to flasker lysende på rommet.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...