Gå til innhold

Tråden for 34" Ultrawide 3440x1440 skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
15 hours ago, activex said:

Stemmer. Var mulig å få den i handlekurven tidligere på morgenen for 17k også

Komisk! Takk for tips! Fikk bestilt Alienware 34 QD-OLED GamingMonitor-AW3423DW med levering i mai, selv om siden i utgangspunktet viser at den er utsolgt! Gjelder bare å trykke raskt nok (altså, jeg fikk lurt til meg en på kveldstid selv om det sto utsolgt)! 😁😂

Endret av Allostasis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Windoge skrev (1 time siden):

Krever 34" skjermene mye mer av skjermkortet enn hva en 27" normalt gjør i en 1440p oppløsning? Ser Alienware nylig har lansert en OLED-skjerm i 34" som virker meget interessant. 

Krever vel ca 33% mer. Ytelsemessig så tilsvarer det ca midt i mellom vanlig 1440p og 4k

Endret av activex
Lenke til kommentar
Windoge skrev (12 timer siden):

Krever 34" skjermene mye mer av skjermkortet enn hva en 27" normalt gjør i en 1440p oppløsning? Ser Alienware nylig har lansert en OLED-skjerm i 34" som virker meget interessant. 

Enklast är att räkna ut antal pixlar.  Har du 27" 1440p från förr har du mest sansynligt 3,686,400 pixlar. Med 34" 3440x1440 så får du nästan fem miljoner pixlar. Är din GPU flaskhals vid 27" 1440p blir den självklart ännu värre med 3440x1440.

Storlek på skärmen har ingen som helst betydelse.

Endret av mackanz
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt Alienware AW3423DW etter første dagen den var tilgjengelig? Hva slags leveringsanslag har dere fått? Jeg bestilte dagen etter, 24. mars, og har fått 3. august som leveringsdato, som jeg syns var litt drøyt. Håper det blir bedre tilgjengelighet på Samsung varianten, men det er vel lite trolig mtp. hvor lite kommunikasjon det har vært fra Samsung Electronics om QD-OLED.

Lenke til kommentar
muminim skrev (12 timer siden):

Noen som har bestilt Alienware AW3423DW etter første dagen den var tilgjengelig? Hva slags leveringsanslag har dere fått? Jeg bestilte dagen etter, 24. mars, og har fått 3. august som leveringsdato, som jeg syns var litt drøyt. Håper det blir bedre tilgjengelighet på Samsung varianten, men det er vel lite trolig mtp. hvor lite kommunikasjon det har vært fra Samsung Electronics om QD-OLED.

Jeg bestilte noen minutter etter den ble lansert, får den levert i dag

 

EDIT: levert

Endret av activex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...