Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs West Bromwich

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

.

Gjorde United også. ^^
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Qh1LVas.png

Hadde jeg fått denne statistikken og blitt bedt om å gjette resultatet hadde jeg ikke hatt rett. Med et såpass flaks-mål til WBA i tillegg så er det helt lovlig å følge seg snytt for seier eller i det minste uavgjort.

Endret av uTukt
  • Liker 1
Skrevet (endret)

må slutte å glede meg til kamp. lærer aldri, er som å se det norske landslaget dette.

Ja det er skikkelig synd på deg, tenk å følge et lag som ligger top 4. Det er tap nesten hver kamp det!

Dette var simpelt bare en slik freak kamp som skjer en gang av og til.

Endret av Everket
Skrevet

Herregud så ræva vi var. Alle som parkerer bussen mot oss vinner. Easy tactics. Hoveddommeren var også hinsides ræva, heldigvis var linjedommerene meget gode.

Skrevet

må slutte å glede meg til kamp. lærer aldri, er som å se det norske landslaget dette.

Ja det er skikkelig synd på deg, tenk å følge et lag som ligger top 4. Det er tap nesten hver kamp det!

Dette var simpelt bare en slik freak kamp som skjer en gang av og til.

har jeg sagt det er synd på meg? nei, så spar deg.

Skrevet

Everton og WBA var crap performance. Chelsea var topp performance, men to feil etter hverandre gjorde at vi tapte den kampen.

LvG testet ny taktikk i dag, funka dårlig. Nå må vi tilbake til det som fungerte, fortrinnsvis med Carrick på banen.

Skrevet (endret)

Er jo bare å parkere bussen mot oss så gir jo det 3 gratis poeng for motstanderen. Enklere blir det ikke, arrogante LvG har ikke noen svar. Pardiola og Hull kommer til å utnytte det som faen, mens Arsenal kommer bare til å kjøre over oss. 4 plassen er kjørt for lenge siden, de som har troen på det er jammen meg bra naive.

Endret av Roger Roger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...