Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Chelsea


Aleks

Anbefalte innlegg

Vi står kanskje med 8 strake seire, men alle seirene er mot forholdsvis dårligere lag. (Eller i dårligere form)

Chelsea har vært i en liten nedoverkurve men allikevel greid å fått med seg poeng på dårlige dager.

 

Jeg tror vi blir å tape 0-1 eller 0-2. Rett og slett fordi vi ikke har et godt nok forsvar. Mertesacker blir sikkert å drite seg ut.

Dette blir sagt hver gang han starter, og hver gang driter han seg ikke ut! :-p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han fucker opp i dag, gir jeg han opp. Dette er en kamp hvor han bør/må kontrollere forsvaret sitt. Gjenstår å se.

 

Kan ikke vinne hodedueller til tross for høyden hans og er treig som faen. Tror uansett forsvaret vårt overall er dårligere enn Chelsea sitt. Det blir avgjørende. La oss håpe Alexis og Giroud er on fire idag.

Lenke til kommentar

Grusomt lag. Bellerin skal få kjørt seg og en halvskadet og treg Per fortsetter. Ramsey på kant igjen.

 

Dette blir nok overkjøring. 0-3

 

Hvordan vet du at Ramsey skal spille på kant? Coquelin og Ramsey som DM tror jeg det blir. Ville dog ikke forundret meg om Cazorla blir satt i en defensiv rolle med Coquelin.. Da er det isåfall katastrofe.

Lenke til kommentar

 

 

Grusomt lag. Bellerin skal få kjørt seg og en halvskadet og treg Per fortsetter. Ramsey på kant igjen.

 

Dette blir nok overkjøring. 0-3

Hvordan vet du at Ramsey skal spille på kant? Coquelin og Ramsey som DM tror jeg det blir. Ville dog ikke forundret meg om Cazorla blir satt i en defensiv rolle med Coquelin.. Da er det isåfall katastrofe.

Fordi han har spilt på kant i det siste med tilsvarende oppstilling

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan vet du at Ramsey skal spille på kant? Coquelin og Ramsey som DM tror jeg det blir. Ville dog ikke forundret meg om Cazorla blir satt i en defensiv rolle med Coquelin.. Da er det isåfall katastrofe.

Han kommer til å spille kant. Cazorla har tatt over den midtbane-rollen. Ramsey er fullstendig bøtte når du spiller han der ute. Samme som med Özil.

 

Bellerin kommer til å bli drep av Hazard, og vi kommer til å drite oss ut med Mertesacker i denne kampen. Alle vet at de kommer til å få kontringer, og da henger ikke Per med.

 

Håper vi klarer poeng, men hodet sier nok et tap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...