Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Chelsea


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper 0-0 eller 1-1. Tror Chelsea vil velge en forholdsvis defansiv taktikk, og gjøre alt for å ungå å tape. Ikke en dum taktikk, får bare håpe at det evt. ikke går for mye ut over underholdningen. Håper at vi scorer først, og tidlig i kampen. Synd at Chelsea har så stor luke at kampen egentlig ikke er så spennende, men sånn er det. Derby er det uansett.

Lenke til kommentar

Konge. Litt synd at Chelsea mangler både Costa og Remy. Jeg håper Drogba ikke brukes. De kjedeligste kampene vi har spilt i år har vært med Drogba på topp. Null bevegelse, hundre balltap og slitekamp har vært fasiten i de kampene. 

 

Foretrekker heller er at vi prøver oss på en falsk 9er, enn å satse på Drogba.

Lenke til kommentar

Kan være en 4-3-3 med falsk 9 også.

 

Courtois

Ivan - Terry - Cahill - Azpi

Ramires - Matic - Fabregas

Willian - Oscar - Hazard

 

Evt.

Courtois

Ivan - Terry - Cahill - Azpi

Ramires - Matic - Willian

Oscar- Fabregas- Hazard

 

Eller

Courtois

Ivan - Terry - Cahill - Azpi

Ramires - Matic - Oscar

Willian - Fabregas- Hazard

 

Eller

Courtois

Ivan - Terry - Cahill - Azpi

Ramires - Matic

Willian - Fabregas- Oscar

Hazard

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Kan være en 4-3-3 med falsk 9 også.

 

 

Courtois

Ivan - Terry - Cahill - Azpi

Ramires - Matic - Fabregas

Willian - Oscar - Hazard

Det tror jeg også. En stil jeg virkelig liker! De fleste lag som stiller slik dominerer midten, men er litt avhengig av vingene for å skåre! Blir spennende å se.

Lenke til kommentar

Vi står kanskje med 8 strake seire, men alle seirene er mot forholdsvis dårligere lag. (Eller i dårligere form)

Chelsea har vært i en liten nedoverkurve men allikevel greid å fått med seg poeng på dårlige dager.

 

Jeg tror vi blir å tape 0-1 eller 0-2. Rett og slett fordi vi ikke har et godt nok forsvar. Mertesacker blir sikkert å drite seg ut.

 

Edit: Dessuten taper United i skrivende stund, så Wenger slapper sikkert ekstra mye av. For vi vet jo alle, det viktigste for han er å havne i topp 4, ikke vinne ligagullet.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...