Gå til innhold

ATI Catalyst 3.9 er ute!


Spaz

Anbefalte innlegg

Til ^Th0mas^:

 

Jeg kan ta til takke med dårligere ytelse, hvis det betyr bedre kompatibilitet og stabilitet i spill...

 

Konge med drivere som ikke kan kjøre Call of Duty som er et av tidenes mest brukte spill.

 

Verker 3.8 eller 3.9 klarer det.

Det var da pokker så ATI fiendtlig du var da :wow:

 

Gå å les på www.rage3d.com forumet så finner du løsningen på Call Of Duty.

 

Har selv 9700 Pro og hadde ingen problemer med 3.8 ei heller 3.9. Har nå vært med ATI siden første Radeon kom ut og må bare ta av meg hatten for ATI. De begynte dårlig, skjønte fort at dette ikke fungerte. Deretter ansatte de egne folk (Cataclyst teamet) for spesifikt å lage drivere. Beta gjengen sitter på rage3d forumet.

 

Les litt mer før du skriker ulv Thomas, det eneste du klarer her er å fremstille deg selv som en sippete liten møkkaunge... :yes:

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg lurer på en ting

hva er det "Ati Avinstallerings verktøy for ati programvare" et eller annet sånt står det værtfall, hva gjør dette? hjelper deg meg med å avinstallere drivere eller hva?

AT avintalleringsverktøyet avinstallerer all ATI-relatert programvare (inkl. drivere og kontrollpanel). Da jeg kjørte det ble f.eks drivere, kontrollpanel, ATI-demoer, screensavere og Hydravision fjernet.

Lenke til kommentar

Værre når man kommer inn på ytelse og bildekvalitet, men det er en helt annen diskusjon! Både Nvidia og ATi jukser med driverne sine, Ati sliter med å lage drivere. 

...det vart betre

 

Tvilsomt at skjermkortdriveren får explorer til å henge seg :shrug:

Er jo en kjent sak at overivrige drivere (enten det er til lydkort, skjermkort, whatever..) kan skape trøbbel med explorer.

På min forrige PC hendte det at explorer hang seg når jeg skulle slå av maskina("Caused by a device-driver").

Lenke til kommentar
,10/11/2003 : 11:16]

Værre når man kommer inn på ytelse og bildekvalitet, men det er en helt annen diskusjon! Både Nvidia og ATi jukser med driverne sine, Ati sliter med å lage drivere. 

...det vart betre

 

Hvor har du ifra at ATi jukser? Du sikter vel ikke fremdeles til den Toms hardware testen? :roll:

 

Det er uansett ikke helt og holdent opp til en IHV at et spill fungerer optimalt på dems hardware og fremdels er det Nvidia som har best developer support. Men alt er ikke bare fryd på den siden heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...