Gå til innhold

ATI Catalyst 3.9 er ute!


Spaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lagt inn 3.9, men gadd ikke avinnstalere 3.8... Funker helt flott, men får 1500 mindre i aquamark... gikk ned i aquamark fra 3.7 -> 3.8 -> 3.9... har tapt sånn 2500 poeng...

 

Jeg driter egentlig i benchmarks og bryr meg mer om at minimum fps er blitt høyere enn at peak fps er så jævli høyt... håper dette er tilfellet i spill

Herregud, her laster man ned nye drivere og degraderer sin egen PC.

 

Hva i f*** er dette for noe? :wow:

Lenke til kommentar
Jeg hadde 0 problemer med 3.8.

 

Call of duty og ALLE andre spill fungerte så det suste!

 

Så jeg har ikke noe imot 3.8.

 

Laster ned 3.9 nå og får se om man merker noen forbredninger.

Noen som har testet disse? 3dmark ellerno?

Jeg fikk mindre marks med de nye driverne i forhold til 3.7.

 

Var snakk om 50marks eller noe i 03.

Du veit at det sannsynligvis ikke har en dritt å gjøre med at du har fått nye drivere? 50marks kan være at det var en prosess i bakgrunnen som på et tidspunkt krevde litt mer enn forrige gang du testa. Eller at maskina har hatt større uptime.

 

I tillegg, dette Call of Duty-problemet ditt, har du prøvd å klokke ned maskina di? Og tatt ut den ene minne-brikken? 2 brikker fra forskjellige firmaer kan skape trøbbel.

 

Det siste..slutt å klag så jævli..du er sånn ca den eneste som får problemer. Greit, driverne er dritt for deg, men ikke spre budskapet til hele verden om at driverne alltid er dritt. Skjønner du hva jeg prøver å si?

Lenke til kommentar
Har lagt inn 3.9, men gadd ikke avinnstalere 3.8... Funker helt flott, men får 1500 mindre i aquamark... gikk ned i aquamark fra 3.7 -> 3.8 -> 3.9... har tapt sånn 2500 poeng...

 

Jeg driter egentlig i benchmarks og bryr meg mer om at minimum fps er blitt høyere enn at peak fps er så jævli høyt... håper dette er tilfellet i spill

Herregud, her laster man ned nye drivere og degraderer sin egen PC.

 

Hva i f*** er dette for noe? :wow:

Les tydelig da mann. Han avinnstallerte ikke driverne før han innstallerte nye. Da er det et logisk svar på ytelsessenkning.

Lenke til kommentar
Håper disse driverne retter opp ustabiliteter, begynner å bli passe lei av ati nå. Men god ytelse har de *grin* Om dette gjør kortet mitt 100% stabilt, skal jeg la vær å testamentere gjeld til ati corp :grin:

Hva har ATi gjort deg da? Driverne begynner faktisk å bli imponerende bra... Det kan jo hende Powercolor kortet ditt går varmt, og det vil føre til ustabiliteter

Lenke til kommentar
Håper disse driverne retter opp ustabiliteter, begynner å bli passe lei av ati nå. Men god ytelse har de  *grin*  Om dette gjør kortet mitt 100% stabilt, skal jeg la vær å testamentere gjeld til ati corp  :grin:

Hva har ATi gjort deg da? Driverne begynner faktisk å bli imponerende bra... Det kan jo hende Powercolor kortet ditt går varmt, og det vil føre til ustabiliteter

powercolor kortet mitt går ikke varmt, det gjør heller ikke gecube kortet som jeg lånt nå. Vært i noen heftige diskusjoner rundt dette i rage3d sitt forum, ser ut som problemet er 400 mhz fsb sammens med r9800. Mulig jeg fixet dette nå med å øke agp voltage, vertfall ikke plagdes hittil. Men spill call og duty og Ago Of Mythology titans så får du se hvor "fantastiske" driverne er, og Jedi Academy er vell heller ikke så veldig flott å spille med AA påskrudd vertfall.

Lenke til kommentar

Det er ein møkkadriver!!! explorer henger seg heile tiden, samme med spill og...

ikkje installer den!!!

 

F.eks Eg satt og spilte Call Of Duty plutselig klikker heile spillet, og det kommer mange rare tegn opp på skjermen... også spør dei deg om du vil sende ein error rapport direkte til ATI...

 

Dette er ikkje kødd!!!

Lenke til kommentar
Det er ein møkkadriver!!! explorer henger seg heile tiden, samme med spill og...

ikkje installer den!!!

 

F.eks Eg satt og spilte Call Of Duty plutselig klikker heile spillet, og det kommer mange rare tegn opp på skjermen... også spør dei deg om du vil sende ein error rapport direkte til ATI...

 

Dette er ikkje kødd!!!

Hvilke driver bruker du,gikk tilbake til 3.8 jeg. :-)

Lenke til kommentar

De som kan å legge inn drivere har som regel ingen problemer , mens de som er litt amatører får masse problemer :)

 

Call Of Duty problemet er ikke ett ATI problem ,hvis dere sjekker Nvidia forumet så finner dere at de har samme problem der ,så jeg vil tro at dette er ett problem som skyldes en bug i selve spillet.

Lenke til kommentar
Call Of Duty problemet er ikke ett ATI problem ,hvis dere sjekker Nvidia forumet så finner dere at de har samme problem der ,så jeg vil tro at dette er ett problem som skyldes en bug i selve spillet.

Javell? Jeg har 2 pcer i lan hjemme her nå, en har et geforce4 ti4400, og min kjære box har et radeon 9800pro, bare en av oss som sliter og det er meg! Ati sliter langt mer enn Nvidia med driverne når det gjelder kompabilitiet. Værre når man kommer inn på ytelse og bildekvalitet, men det er en helt annen diskusjon! Nvidia jukser med driverne sine, Ati sliter med å lage drivere. Jeg håper i det lengste at Ati får orden i "sysakene", hjelper ikke med en knall bra ytelse når man ikke får brukt den, ja jeg setter det på spissen, men her har nvidia brent seg tidliger (riva128). Som sagt satt på spissen.

 

De som kan å legge inn drivere har som regel ingen problemer , mens de som er litt amatører får masse problemer :)

Ond sirkel, begynner du å plages blir det gjerne lag på lag med drivere, men regner med at de fleste som plages gjerne formaterer endel ganger også får å få bukt med problemene, så tror ikke dette er en veldig relevant problemstilling. Ja en del skrivefeil, men det er det på norsk eksamen fra vidregående også :lol:

Lenke til kommentar
Jeg gikk faktisk opp 1 poeng i 3dMark 2003.

Fra 4964 til 4965. Men husk å slett gamle spor av drivere.

Du gikk opp ja..men husk at 3dmark poengsummen er nesten aldri er likt....

jeg kjørte nettopp med de nye 3.9driverne og fikk så og si samme score som 3.8 driverne...merker ingen forskjell ennå.......... :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...