Gå til innhold

ATI Catalyst 3.9 er ute!


Spaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har bytta til 3,9 nå og her funker den fint, har et r9800 pro.

 

har prøvd noen spill, og alt ser helt greit ut, så jeg tenkte jeg skulle utføre en test.

 

har alldri prøvd den ati uninstalleren, så i dag skal jeg teste den.

 

nå skal jeg ta score i 3 d mark 2003, og så bruke ati uninstaller, for så å installere 3,9 igjen. deretter tar jeg 3d mark 2003 igjen for å se hva scoren blir.

stay tuned..

Lenke til kommentar

Tydelig at veldig få i det hele tatt gidder lese igjennom den opprinnelige artikkelen og heller hiver seg rett på utrolig snever og usaklig flamingliste-aktiviteter.

 

Det holder med å lese overskriften:

ATI har lagt ut nye grafikkdrivere for nedlasting, i takt med målet om fire uker mellom hver utgave. Driverne er fulle av oppdateringer for enkeltspill.

 

De som skriker huet av seg fordi ATi leverer nye driversett hver måned, må finne seg en lege som kan skrive ut valium. På tide med en reality-check?

 

Og de som fremdeles sitter fast i nvidia vs ati-diskusjonene oppfordres til å få seg venner.

Lenke til kommentar

Til ^Th0mas^:

 

Jeg kan ta til takke med dårligere ytelse, hvis det betyr bedre kompatibilitet og stabilitet i spill...

 

Til Alastor:

 

Det har ingenting å si om du uninstaller først eller ikke... testet nettopp med remove programmet til ATi... og innstallerte 3.9 på nytt... fresh

 

Fikk akkurat like dårlig/godt resultat som med mine "skitne" 3.9

 

Jeg har aldri avinnstallert drivere for å legge inn nye før, og det ser ut til at jeg ikke kommer til å gjøre det i fremtiden heller siden min "test" viste at det hadde ingenting å si.

 

Så det er nok driverene som har blitt treigere (Husk at 2500 poeng i Aquamark tilsvarer 2.5fps, så det er ikke store tall det er snakk om)

Lenke til kommentar
Jeg har aldri avinnstallert drivere for å legge inn nye før, og det ser ut til at jeg ikke kommer til å gjøre det i fremtiden heller siden min "test" viste at det hadde ingenting å si.

Kanskje litt drøyt å konkludere med at det ikke hjelper med avinstallasjon etter bare å ha testet det en gang på din pc. Og hvis du får problemer så skal du ikke se helt bort i fra at det kan henge sammen med at du aldri avinstallerer drivere.

 

Uansett gjelder dette deg på din maskin og vil ikke ha så mye å si for andre med problemer under en annen konfigurasjon.

Lenke til kommentar

min metode å fjerne ATI driverene og legge inn nye..

 

avinstaller drivere og kontrollpanelet med add/remove

 

reboote til safemode

 

gå til C:\winnt (C:\Windows) søk etter ati*.* og slett alle treff

start regedit og gå til HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ og slett ATI Technologies og ATI Technologies Inc.

 

reboote til vanlig windows

 

installer drivere og kontrollpanel og reboote igjen.

 

har gjort dette siden Cat2.4 og har funket fett hver eneste gang jeg oppgraderer driverene. nå med ATI's egen avinstallerer så ser det ut for meg at den gjør alle de stegene i ett kjør fordi jeg kan hverken finne ati filene på disken eller ATI mappene i registeret etter jeg har kjørt den ATI avinstallerings programmet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...