Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folka er under NDA frem til fredag, så vi vet vel ikke mer før da. Da kommer sikkert nettbutikkene til å oppdatere sine prislister med 1080Ti i dem også.

Skrevet

Kanskje litt overdrevent... Er vel ikke "billig", men den koster nå omtrent 1500kr mindre enn når jeg kjøpte det skjermkortet i fjor sommer.

Var vel rundt 5500 på black friday også husker jeg

Skrevet (endret)

Hvor lenge etter lansering(Founders Edition) pleier det å ta før tredjeparts skjermkort er på lager?

Kanskje 3 uker til 1 mnd? Endret av Nizzen
Skrevet

Er det sånn at kortene skal være i salg og leveringsklare fra 10. Mars? Syntes den informasjonen virker noe diffus.

Litt hemmelig enda. Planen er at man kan kjøpe/bestille fra butikk på fredag kl 15.00 ;)

Skrevet

Var det jeg tenkte :) Vannblokka kom igår, håper jeg får bestilt et kort på Fredag da før det event går tomt :p

Skrevet (endret)

Var pinefullt å vente på tredjeparts 1080 i sommer... Satser på bedre tilgang nå.

Endret av Ziff
Skrevet

NVIDIA har ikke satt noen begrensninger denne gangen (som i alle har lov å lansere fom 10.03.). Asus påstår at de lanserer custom samtidig, andre vet jeg ikke noe om. Men uansett, så er det nok homeopatiske mengder med kort, og om de kommer til norge med det første er heller ikke klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...