Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Christian sa på PM at han skulle betale et gtx titan x for 2 av mine gtx 980 kort :D

 

Er sikker på han sa det altså :p

HAHA!

 

4way 980 med 5820... Kanskje siden jeg får asus x99-e ws med PLX så går det, hvem vet^^

 

Nizzen sa på PM at han kunne selge sine 980 for en tier og litt lommerusk, DET er jeg sikker på :D

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

gtx titan vanilla var 990$ og ble 7k inkludert litt rabatt. Titan x er 990$ og blir 11000kr.

 

Takk skal du ha liksom....

Fort gjort, tapte 40k over natta jeg, da regjeringen bestemte seg for å sette ned avgifta på Ducatien min, året etter at jeg kjøpte den. :p

 

Hvor mange skal du ha da, Nizzen? 2? 3?

 

Ser jammen ut som jeg har blitt lurt jeg også gitt, han selgeren her inne er god! :D Nå skal det bli gromt å komme hjem! (Ja, jeg har lov til å si gromt, fordi det jeg er så gammel) ;)

 

Edit;

 

Krever titan X minimum 24GB ram?

http://www.reddit.com/r/oculus/comments/2ze47g/minimum_system_requirement_24gb_ram_for_titan_x/

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

gtx titan vanilla var 990$ og ble 7k inkludert litt rabatt. Titan x er 990$ og blir 11000kr.

 

Takk skal du ha liksom....

Sånn er det med valutta vet du...

 

I mars 2013 så var USD 990 rundt 6000 kroner.

Nå i mars 2015 så er samme beløp, rundt 8200 kroner.

 

Så kommer jo i tillegg moms og fortjeneste!

Lenke til kommentar

Større men forsatt liten da bakninnskudd er mindre verdt en kroneverdien over tid.

 

Har du 1 mill på bok nå, så er de verdt 810.000 om 10 år, med rentene.

Med en mill i banken + renter så kan man ende opp som 99åring uten å ha råd til en brus fra den kontoen satt på spissen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...